26. maaliskuuta 2013

Go little bad girl

Ihanaihana kevätsää! Tiet on jo mukavasti sulanut ja bemukalla voi taas kaahailla huoletta! Tänään oli katsastuskin, ja läpihän se meni eikä edes ollut mitään huomautettavaa :--) Olin tämänkin päivän töissä, ja onneksi toimiston lämpötila oli siedettävämpi kuin eilen, huh. Enkä edes ollut enää niin väsynyt kuin eilen, vaikka viime yönäkin yöunet jäi hieman yli viiteen tuntiin.

Lopultakin löysin myös muutaman varteenotettavan yo-mekkoehdokkaan! Onhan mulla ehdokkaita ollut, mutta jokaisessa on ollut jotain, minkä takia mekko ei ole tuntunut oikealta. Alkaa kohta iskeä paniikki, kun kaikilla tuntuu olevan jo mekot valmiina. Mulla etsiminen on ollut pahasti vaiheessa.. Nyt kuitenkin ilmestyi muutama potentiaalinen ehdokas, ja ajattelin niitä jo tämän illan aikana tilaukseen laitella :--) Jospa mullekin vielä kiva mekko löytyisi!

Tänään tuli postissa myös H&M:n tilaus. Kyllähän sieltä muutama vaatekappale taitaa jäädä mun vaatekaappiinkin, voisin ehkä tehdä niistä oman postauksenkin, jos teiltä löytyy kiinnostusta? :) Toki ostoksiani tulee näkemään myös tavallisten postausten yhteydessä. Ens viikolla tuleekin sit loppuosa kyseisestä tilauksesta. Henkkamaukalta tilaamisessa on se hyvä puoli, että vaatteet saapuu alle viikossa. Myös tilaaminen on yksinkertaista ja helppoa. Kyllähän esim. Nellylläkin mainostetaan 5-7 päivän toimitusaikaa, mutta kummasti mulla on vaatteiden saapuminen kestänyt sen 3 viikkoa. Siinä sit alkaa jo laskun eräpäivät umpeutua kuten myös netistä tulostettava palautuslomake. Siinä sitä saa sit laittaa Nellylle viestiä, että pääsisi vaatteet palauttamaan. Toimitus ja palautus kestää yhteensä niin pitkään, ettei Nellyllä ehditä rekisteröidä palautuksia, ja niinpä Klarnalta saapuukin lasku, jonka mukaan pitäisi maksaa osamaksulla vielä loputkin tilauksesta. Sit pääseekin soittelemaan Klarnalle, että joo olen kyllä palauttanut tuotteet ja maksoin ottamani tuotteet kerralla, mutta nähtävästi niitä ei ole vielä kirjattu Nellyllä. Ärsyttävää tuollanen! Ainakin mun hermot kiristyy tuossa touhussa, ja kun tuota on tapahtunut vieläpä monta kertaa. Millaisia kokemuksia teillä on Nellyltä tilaamisesta?

Tänään mulla oli päällä aikamoinen pahislook -ainakin tavalliseen verrattuna :--D Näytin kuulemma rokkarilta, vaikka omasta mielestäni näytän aina kiltiltä pikkutytöltä. Ei musta kyllä saa pahiksen näköistä tekemälläkään. Mutta tässä siis tämän päivän kamppeet:

 
Tekonahkatakki H&M, saappaat kirpparilta, farkut Only ja huivi Marilta!
 
 
Pitsitoppi Fiorella ja alla oleva valkoinen toppi H&M.
 
 
 
Little girl, yes. Bad girl, no.
 
On kyllä aika ihanaa olla pitkästä aikaa vaan kotona. Joka päivä ja ilta on ollu kauheesti menoa, ja nyt saa edes hieman levätä. Pitäis kyllä jaksaa suunnitella kirjojen myymistä Jameralle, tilata yo-mekkoehdokkaita sekä pääsykoekirjat, suunnitella balettiesitystä.. Tekis vaan mieli nukkumaan! Tällä hetkellä on jotenkin hassu olo, kuuntelen söpöjä biisejä ja odottelen kesää ihan liian innokkaasti. Tällä hetkellä soi tällaista:
 
 
Tuli kyllä ehkä sekavin postaus ikinä. Pää on niin täynnä juttuja ja tekemättömiä asioita, että on hankalaa keskittyä mihinkään. Jospa äitin tekemät, pian uunista tulevat pullat pelastais mun illan :--)


8 kommenttia :

  1. Tosi kiva tuo punainen paita! :3 Tosi hieno!

    http://kindarandomcrap.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Ihana asu :) Mä ostin kans ensimmäisen nahkatakkini pari viikkoa sitte. En malta odottaa että tulee tarpeeks lämpimät kelit pitää. Siin ei oo kovin paksua vuorta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :) mä uskalsin laittaa tuon tänään kun tungin neuletakin alle enkä joutunu olemaan pitkään ulkona :P muuten ois kyllä voinu tulla kylmä!

      Poista
  3. Kiva blogi :) liityin lukijaksi! Http://undead-to-me.blogspot.com liity mun blogiin jos innosti :D

    VastaaPoista
  4. kiitos! :) mäpä meen kattelee sun blogia ! :)

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished