19. maaliskuuta 2013

Pitsiä ja elämän ihanuutta!

Tänään on ollut yksinkertaisesti mahtava päivä! Aamuni alkoi jo hymyssäsuin ja hymy on ulottunut korvasta toiseen koko päivän ajan. Tänään on just sellanen päivä, kun hymyilee jokaiselle pienelle asialle, ja jaksaa hymyillä vaikka joku muu kuulostaisi äkäiseltä. Oon jopa saanut hyvän tuuleni tarttumaan muihinkin, ei oo siis hymyily mennyt hukkaan! :--)

Oon tänään vaan osannut arvostaa jokaista pientä ja arkipäiväistä asiaakin, joita ei välttämättä aina huomaa. Auringonpaiste tuntuu ihanalta kasvoilla, eikä edes ärsyttävä kova tuuli ole häirinnyt hirveästi! Tänään oon miettinyt kaikkia niitä ihania ihmisiä, jotka mulla on ympärilläni. Ystävät on ihan huippuja, ja saa mut piristymään aina. Niiden kanssa saa nauraa kaikelle hassulle, ja ne ymmärtää jo puolesta sanastakin. Entäs sitten mun pikkusisko! Meistä on viime aikoina tullut tosi läheisiä, ja Kaisuun voikin luottaa ihan joka asiassa. Myös mun perhe on kokonaisuudessaan mahtava, vanhemmat on tosi rentoja mutta myös huolehtii ja välittää. Pus kaikki, ootte vaan parhaita! <3

Lisäksi tänään oon tykännyt mun otsatukasta erityisen paljo. En oo edes ärsyyntynyt hirveästi, vaikka tuuli sotkikin sen sata kertaa :--) Tykkään myös autostani tosi paljo, ihan liikaa! Kaikki aina naureskelee mun kiintymiselle autoani kohtaan, mutta voin rehellisesti sanoa että sitä ostosta en oo kertaakaan katunut :) Mä myös tykkään mun työstä todella paljon! Mun työnantajat on tosi kivoja, ja töissä tulee lähes aina hyvälle tuulelle ja saa nauraa :-) Ootan kesää hirveesti, ja auringonpaiste aiheuttaa mulle tosi onnellisen olon! :) Tällä hetkellä voin sanoa olevani onnellinen.

Tänään myös tykkäsin vaatteistani tosi paljo. Vanha pitsimekko pääsi pitkästä aikaa ulkoilemaan :) Ja otsis asettui ja suoristui ilman taistelua! Tässäpä kuvaa tän päivän asusta:





Mekko ja alusmekko H&M, sukkikset ja vyö Seppälä, kengät muistaakseni KooKengästä. Ja viimeisessä kuvassa voi havaita ihanan tuulen vaikutukset.. :--D

 



Just tänään kaikki vaan tuntuu niin ihanalta. Nyt tuntuu ettei mikään saa mun hymyä hyytymään. Ei edes perjantaina koittava maantiedon yo-koe johon en oo lukenut yhtään!! :--D

Ja tänään soi tällaista. Tekis vaan mieli laulaa raakkua tän biisin sanoja koko ajan. Ihana, ihana biisi.


10 kommenttia :

  1. Aivan ihana asu ♥

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Hienoja kuvia ja vielä hienompi banneri!:)

    VastaaPoista
  3. Sulosii kuvia ja yleens en tykkää isoista bannereista mut tää sun on kyl oikeesti hieno! :)

    http://essi-becomingofme.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voii kiitos! :) käyn kattomassa myös sun blogin :--)

      Poista
  4. ihanaa että teen sut onnelliseksi <333 t. milski

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. puhuin tanelista....... no okei kyllä säkin teet mut onnelliseksi<3333

      Poista

Blog Design by Get Polished