15. maaliskuuta 2013

You make me feel good, lalalalala

Ihanaihana päivä! :--) Eilenkin oli ihan huippu päivä! Oli vaan niin kiire etten kerenny postaamaan. Eilen oli baletti, ja lapset oli niin ihania! Yks kehu kampausta ja yks poika kehu mun kaulakorua, aww<3 Jotenkin lapset on niin ihanan aitoja että itekin alkaa huomaamattaan hymyillä.

Tänään oli sitten enkun kirjotukset. Saattoi jopa mennä kohtalaisen hyvin :) Saa nyt nähdä kun alustavat tulokset tulee. Tuottamistehtävät oli aika helppoja, mutta luetun ymmärtämisessä sai taas tehdä jonkinlaisen lottorivin. Jospa mulla kerrankin kävis hyvä tuuri! :D

Tänään yritin pukeutua taas kirjotuksiin lämpimästi. Oikeesti miten kylmä voi yksi lukion sali olla?! Mulla oli päällä kahdet leggingsit, kahdet villasukat, mekko, kaksi lämmintä neuletakkia... JA MUA PALELI. En oikeen enää tiiä mitähän sinne viikon päästä päälle laittais :D Asusta ei kyllä valitettavasti ole kuvia.

Tässä sen sijaan eilisen asua:



Pitsipaita Lindexiltä, Marimekon hame löytyi kirpparilta, sukkikset, alla oleva toppi sekä nilkkurit H&M.




Ja sormus Seppälästä :)

Nyt täytyy taas pitää kiirettä että pysyn aikataulussa, ihanaa viikonloppua kaikille! :--)

2 kommenttia :

  1. I.h.a.n.a.t kengät! Jos on joskus menos kirpparille niin mä haluun kokeilla ;)

    - youknowwho -

    ps. Poseta joskus nasunki kans!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo pitää muistaa tuo ;) mahtas olla aika vaikeeta saada meidät samaan kuvaan.. :--D

      Poista

Blog Design by Get Polished