30. lokakuuta 2013

Sateen jälkeen paistaa aina aurinko

Kävin tänään hieman jouluostoksilla, ja löysin aivan ihanan seinäkyltin, jossa lukee "Sateen jälkeen paistaa aina aurinko". Oon ihan hulluna kaikkiin suloisiin sisustusjuttuihin ja haluaisinkin haalia niitä koko kämpän täyteen! Siksi täällä onkin kaikkea ihan sekalaista, hahah. Harmitti kyllä kun sunnuntai-iltana Joensuuhun tullessa huomasin, että verhot jäi Kuhmoon. Lopultakin kun sain verhokankaat ostettua, ja ihana äiti oli ne mulle ommellut mun ollessa poissa kotoa. Naulat ja vasarakin jäi kotiin, joten enpä voinut taulujakaan seinään hakata.. Oli muuten viime viikolla eka ja vika kerta kun etin Joensuun Prismasta nauloja. Pitäs olla laitonta tehä noin isoja kauppoja!! Muutama viikko sitten etin varmaan vartin raejuustoa... Huoh.

Mä oon ollut tänään ahkera! Monen päivän stressaamisen ja ahdistumisen jälkeen tuntuu siltä, että nyt oon saanut paljon juttuja tehtyä ilman panikointia. Mulla nimittäin varsinkin syksyisin iskee hirveä stressi, jota seuraa päänsärky.. Ah, ihanaa. Tänään jäin koulun jälkeen kaverin kanssa koululle tekemään matikan esitelmää, joka me "päästään" huomenna esittämään. Sitten kävin hiukan jouluostoksilla, ja tulin kämpille. Tein ruokaa, siivosin, tiskasin ison tiskivuoren, pesin pyykkiä, nukuin, pakkasin, tein hieman koulujuttuja.. Pikkuhiljaa nää hommat vaan vähenee! :)
Kävin eilen taas kirpparilla. Kirppareiden kiertäminen on petollista, sillä silloin tulee ostettua paljon tavaraa, koska kaikki on niin halpaa. Loppusumma olikin sitten kaikkea muuta kuin pieni. Mutta kyllä mä löysin paljon kaikkea aivan ihanaa, ja todellakin halvalla! Olisko kiinnostusta nähdä taas mun kirpparikierroksen saldoa? :)

Maanantaina olikin taas tentti.. En oo yhtään varma läpimenosta. Tentissä oli neljä osiota, onneksi tarvii uusia vaan se osa, joka ei mennyt läpi. Tai ne osat, mun tapauksessa! :D Maanantaina koittaakin jo seuraava tentti, ja saa nähdä miten paljo kerkeen lukea mun kiireisen Kuhmo-ohjelman takia. Kaikkea ihanaa luvassa, sekä paljon rakkaita! <3

Mulla on hirveä stressi myös RUKin kurssijuhlasta eli tanssiaisista, jotka on Suomen toiseksi kalleimmat linnanjuhlien jälkeen. Kuulostaa ihan pelottavan hienolta :D En yhtään tiedä mitä laitan sinne päälle!! Pukukoodi on tosi tarkka. Hiustenkin pitää olla kiinni, ei avokärkisiä kenkiä, strassikorvakorut.. Oon kyllä ihan hirmu innoissani, ei tuollaista koeta kuin kerran elämässä!! :) Ilmainen hotelliyökin ihanassa seurassa kuulostaa aivan liian ihanalta!
Ai niin, asu oli unohtua kokonaan! Peruspaita Vila, hame Doris (??) ja kengät H&M.

Nyt lähden kipinkapin suihkuun, että ehdin kattomaan Greyn Anatomiaa! Onko täällä muita, jotka meinaa ysiltä nauliutua telkkarin ääreen? :)

30 kommenttia :

  1. Ihana asu! Oi että mäkin haaveilen vielä RUKin tanssiaisiin pääsystä se on ainoo syy miks voisin pakottaa poikaystävän olemaan vuoden siellä intissä :Dd ! Mut olis kiva jos täällä sitten vaikka esittelisit että miten aiot sinne pukeutua, sitten kun keksit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Haha siinä onkin aika hyvä syy vuoden inttiaikaan! :DD Kiitos vinkistä, voisinpa kyllä esitelläkin jos jossain vaiheessa puvun keksin! :)

      Poista
  2. Älyttömän söpö asu!! :D :-)

    http://livewithhopee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihana hame! Itse tykkään hameista hirveästi, mutta jotenkin niiden käyttäminen on jäänyt viime aikoina...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Pukeutuminen kyllä on välillä kausiluontoista, välillä käyttää jotain elementtiä vähemmän ja sitten taas enemmän :)

      Poista
  4. Mä oon ollu tuolla RUKin juhlissa, ne oli kyl tosi kivat :) Mulla oli vähän iltapuku-tyylinen mekko ja hiuksia erehdyin pitämään auki (kun en saanut aikaiseksi haluaamani kampausta), mutta eipä siitä kukaan mulle mitään huomauttanut, kun siististi olivat silti :)

    Ja aaaw, toi sun hame on niin söpö!! :3

    http://love-ornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihana kuulla, tosi mukava kuulla muiden kokemuksia niistä juhlista :)
      Kiitos! :)

      Poista
  5. Tosi söppänä asu. Vaikutat tosi kivalta tyypiltä ja tosi kaunis myös oot (-:

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana blogi :3 Tykkään tän blogin ulkoasusta, sillä tällaista ei ihan jokaisessa blogissa tule vastaan. On mukava huomata että saat blogin kautta välitettyä persoonallisuutta tänne ruudun toisellekkin puolelle :) Ihanaa syksyn jatkoa!

    ♥:http://nerpuu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon tosi kivasta kommentista ! <3

      Poista
  7. älyttömän ihana hame!! tää sun ulkoasu on ihanan persoonallinen, saa hymyn huulille <3

    www.anniqamix.blogspot.fi

    VastaaPoista
  8. ihana banneri <3 niin kesänen! ja sun blogin ulkoasu on tosi jännä, mut hyvällä tavalla! ihana blogi <:

    http://neasstory.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. ihana hame :) tosi kiva blogi, jään seuraamaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ihana kuulla ja tervetuloa seurailemaan! :)

      Poista
  10. oot ihan älyttömän nätti ♥

    VastaaPoista
  11. Sulla on ihana tyyli:)

    http://mypinkfairytaless.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. ihan täydellinen toi sun hame! jään todellakin seuraamaan(:

    http://washed-out-dream.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Voi miten ihanaa, tervetuloa seuraamaan!! :)

      Poista
  13. Ihana toi banneri! Oot muutenkin aivan mielettömän kaunis :)

    VastaaPoista
  14. Onko se hotelli ilmainen :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maksaako sun uo sulle koko juhlan? Onnentyttö ;)

      Poista
    2. Mä oon käsittänyt että se systeemi menis aina noin, että se maksaa vain uo:ille :o Ellen sitten oo ymmärtänyt jotain väärin!

      Poista

Blog Design by Get Polished