6. lokakuuta 2013

Silmäteräni


Koska entinen puhelimeni alkoi pikkuhiljaa sanoa irti yhteistyötään mun kanssa, marssin keskiviikkona Giganttiin etsiskelemään mahdollista uutta ystävääni!

Ja sehän löytyi, nimittäin LG Optimus L5 E610! Sopivan yksinkertainen mulle (tai no, en pistäis pahakseni jos ois vielä hiukan yksinkertaisempi...), sopivan hintainen ja suloisen värinen! Kuulostaa siis just mun puhelimelta.
Ostin myös tällaisen suojapussukan, että puhelin pysyy hieman paremmassa turvassa :)

Puhelin vaikuttaa parin päivän jälkeen tosi hyvältä, alkaa lopultakin oppia kirjoittamaan (hitaasti mutta varmasti) ja muutenkin käyttämään perusjuttuja. Ei siinä mitään, että eilen vahingossa soittelin jollekin ja yritin paniikissa lopettaa puhelun ja sitten soitin jo seuraavalle vahingossa... Toivon, ettei kerennyt kauaa hälyttää, eipä ole ainakaan kukaan vielä takaisin soitellut!! :D Eipä sekään haittaa etten osannut perjantaina ottaa toistuvaa herätystä pois tai saanut muistutuksia toimimaan.. No, kuten sanoin, hitaasti mutta varmasti ;)

Mitäs tykkäätte uudesta tulokkaasta?

15 kommenttia :

  1. oot kaunis ja känny :):)
    http://roosaran.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Moikka ! Heitin sulle haasteen (:

    http://days-with-pinja.blogspot.fi/2013/10/ihan-eka-blogihaasteeni.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, minäpä meen kattomaan :)

      Poista
  3. Vaikutti kyllä hankalalta vempeleeltä, vaikka oon luullu olevani ihan ookoo pätevä luurien kanssa :D Mutta LG ei selkeesti kuulu mun osaamisalueeseen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, tosiaan hankalalta vempeleeltä ainakin aluksi vaikutti :D Nyt mä osaan jo jotenkuten käyttää tätä!

      Poista
  4. tosi mukavan olonen blogi ja ihana ulkoasu ! :-)

    classicshieet.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Eikä! oon aina halunnut pinkin puhelimen! upea :--))

    http://jenninvuodatus.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos, tykkään kyllä itekin paljon! :)

      Poista
  6. Aivan maailman söpöimmän värinen puhelin :) Sopii sulle kuin nenä päähän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitoksia!! :) Oon kuullut monesta suusta, että on ihan mun näköinen puhelin :D

      Poista
  7. Voi ei minkä menit ostamaan :DD Mä ostin kesän alussa tommosen ku piti siirtyä älypuhelin aikaan. On toi hintaansa nähden ehkä juuri sitä mitä pitääki, mut esim sovelluksia ei saa muistikortille = muisti pian täynnä ja puhelin alkaa lagaileen :// Mut onneks toi väri antaa anteeks vähän kaikkia puutteita ja vikoja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääh voi ei, lupaavalta kuulostaa :D Toivotaan että tää kuitenkin jotenkin toimis, kyllä tää ainakin vielä on suostunut yhteistyöhön mun kanssa ;)

      Poista
  8. Haaste sulle!
    http://amskuli.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished