25. lokakuuta 2013

Summer, please come back

Kesä on tainnut palata, ainakin osittain! Kuhmossakin oli jo lumet lähtenyt, kun eilen tultiin Kaisun kanssa tänne. No, tänään Kajaanista palatessa satoikin taas räntää ja nyt on tiet osittain lumen peitossa.. Jippii.

Sain muuten Oppimisen ja opetuksen perusteiden kurssista 4/5, vaikka luulin etten pääsis läpi!! Voitte varmaan kuvitella mun riemun, kun nettiin olikin tuollainen arvosana pamahtanut :) Googlettelu siis kannatti! Olin vielä eilen aamun matikan harkassa, ja sitten lähdettiin mun luona majailevien Kaisun ja Hennan kanssa shoppailemaan. Tai no, yritettiin lähteä.. Mun pihasta lähtiessä huomattiin, että bemarin takarengas oli tyhjä. Päästiin sitten renkaanvaihtopuuhiin! Onneksi Henna oli paikalla, ois mulla jäänyt rengas vaihtamatta. Tai oisin mä pienellä ohjeistuksella osannut, mutta eihän mun voimat alkuunkaan riittäneet edes millin liikahdukseen! Haha, siinä ne mun käsivoimat taas nähtiin. Niin mitkä käsivoimat?


Kaupoissa oli kyllä hauskaa hyvässä seurassa :) Löysin lopultakin sen kauan etsityn: parkatakin!!! Ja se onkin ihana <3 Pitääkin laittaa tänne pian kuvia siitä! Löysin myös pari muuta hieman pienempää juttua..

Oli kyllä eilen kieltämättä hauska ajaa 230km Joensuusta tänne. Aivan järjetön sumu, näkyväisyys ei ollut juuri paria metriä parempi. Lisäksi satoi vielä vettä, ja kaikki autot ajoi kunnon mateluvauhtia eikä ohitteleminen vararenkaan kans tuossa säässä kovin paljoa huvittanut. Matkakin kesti paljon pidempään kuin tavallisesti, ja mun hermot oli hieman koetuksella.

Tänään aamulla olikin sitten lähtö kohti Kajaania, eikä taaskaan saanut nukkua pitkään :( Mä olin ratissa, joten kylläpä kertyy ajokilometrejä tällekin viikonlopulle. Käynnin syy oli siis lääkärissä käynti, piti käydä näyttämässä mun kipeää jalkaa joka onkin vaivannut jo pari vuotta. Heti ensimmäiseksi lääkäri väläytti mulle sellaista mahdollisuutta, että katkaistaan mun jalasta hermo, jolloin en voi koskaan tuntea varpailla yhtään mitään!!! Oli kyllä erittäin lähellä, että lähen juoksemaan pakoon.. En kyllä ikinä, koskaan suostuisi tuollaiseen toimenpiteeseen. Mitään ei selvinnyt, samalla linjalla jatketaan vaan ja seuraillaan, mutta sain maksusitoumuksen uusiin pohjallisiin.

Ja kuvat ei tosiaan ole ihan eiliseltä, näistä onkin muutamia viikkoja jo vierähtänyt. Voi kun kesä tulis jo takaisin!

Nyt taas saunomaan pitkästä aikaa, sitten vähän leffaa Kaisun ja Paulin kanssa, ja luvassa myös paljon muuta ihanaa :) Kivaa viikonloppua teille, ihanat! <3

10 kommenttia :

  1. Uus banneris on kiva, tyksin tuosta huomattavasti enemmän kuin vanhasta! :)

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi ja oot aivan älyttömän kaunis!
    Mulla on mun blogissa sulle haaste, käys vilkasemassa :)

    http://elilia-inrik.blogspot.fi/2013/10/blogihaaste.html

    VastaaPoista
  3. Tosi kauniita kuvia! Täällä myös haikaillaan jo kesän perään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Täällä ainakin on nyt vielä mukavan lämmintä!

      Poista
  4. Upeita kuvia, varsinkin toi viimenen! :)

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished