12. marraskuuta 2013

Anna tuulen tulla meidät syliinsä vielä nostamaan

On ehkä parasta maailmassa herätä siihen, kun oma kulta on päättänyt yllättää ja kömpii aamulla viereen. Varsinkin kun olin sairas ja huonovointinen, se piristi kauheasti! Luulin poikaystäväni olevan lähdössä inttiin takaisin bussilla, mutta heräsin siihen kun se kömpikin mun viereen vielä muutamaksi tunniksi saatuaan kyydin matkan varrelle. Voi sitä riemua, ihanin yllätys ikinä <3
Nyt mä oon pikkuhiljaa parantumassa. Sunnuntaina illalla on viimeksi ollut kuumetta. Päätä on edelleen särkenyt, nenä vuotaa ja kurkku räjähtää, mutta parempaan suuntaan ollaan menossa :) Sairastaminen ei oo kivaa! Mut sillon se on ihan mukavaa kun on joku hoitamassa ja voi käpertyä katsomaan leffaa <3

Eilen meillä alkoi harjoittelu! Voi mikä onni, että meidän seurantaluokan opettaja on tosi huippu tyyppi! Ihanan rento ja rempseä nuori nainen, joka luottaa meihin ja antaa meille vapauksia. Tänään päästiin sitten luokkaan seuraamaan ja vähän osallistumaankin juttuihin. Ehkä jo ens viikolla päästään hiukan opettamaan, jee! :) Mua kyllä jännitti koko homma hirveesti, mutta aivan turhaan. En tuntenut samaan luokkaan tulevista luokanopettaja- ja erityisopettajaopiskelijoista ketään, mutta oon kyllä nopeasti tutustunut ja meidän porukka on tosi mukava. Oppilaat on tosi suloisia ja avoimia :) Niin ja mun luokka on seuraavan kuukauden sitten 4A!

Ajattelin taktikoida ja käydä kaikki mahdolliset seurantatunnit heti alta pois, että saisin kokonaisia vapaapäiviä harjoittelun loppuosasta. Periaatteessa saisin seurantatunnit käytyä jo ens viikolla loppuun jos olisin joka päivä kaikki tunnit mukana, mutta lisäksi on ryhmäohjauksia ja opetustuokioita. Lisäksi muita koulujuttuja ja palautuspäiviä on edelleen hirveästi..

Kävin eilen matikan tentissä, johon en sairastumiseni takia lukenut sanaakaan. Eheh, olis varmaan pitänyt. Harmittaa kun skippasin lähes kaikki luennotkin.. Ajattelin jo, että ehkä mulla on mahdollisuus päästä läpi esitelmiin liittyvien tehtävien avulla. Kirjoitin meidän esitelmän aiheesta, kunnes kämpille tultuani tajusin kirjoittaneeni aiheen nimen väärin. Miten tyhmä oikeasti pitää olla että kirjoittaa oman esitelmän aiheensa nimen väärin?! :D Hohhoijaa. Uusintaan sit vaan.

Eilen käytiin taas bingoilemassa tyttöjen kans, ja ylläri ylläri mä en voittanu taaskaan mitään! Sen ainoan kerran kun oisin voittanut muutama viikko sitten joku muu huusi bingon kovempaa..... Ja yleensä mulle valitetaan kovaäänisyydestä. Ei se bingovoittajamies olisi niitä vaaleanpunaisia kynttilöitä mihinkään tarvinnut, mulle ne olis tänne kämppään sopinu paremmin kun hyvin! Nytkin osa mun kavereista veti monta voittoa putkeen -yksi sai jopa 3 olutlasia ja kaksi suklaalevyä.
Niin ja hei asu on muutaman viikon takaiselta kaupunkireissulta! Sinappineule BikBok, hattu Seppälä, maximekko H&M, kengät Kaisun ja huivi saatu lahjaksi. Tuo hattu on kyllä söpö, mutta en oikeen osaa aina käyttää noita. Musta on kivempaa kun päässä ei ole mitään, ja ei tarvii miettiä miten huonosti se päässä lötköttää. Mutta välillä mun mummohattuja on ihan kiva ulkoiluttaa!

Loppuun vielä ihana biisi, jonka kuulin pari päivää sitten ekaa kertaa:
Nyt mä rupean tekemään koulujuttuja (tai jotain muuta hieman mukavampaa), ja sen jälkeen meinattiin parin kaverin kans suunnata katsomaan Diana -leffaa. Onko joku teistä käynyt jo sen katsomassa, ja mitäs ootte tykänny? Ihan kiva päästä pitkästä aikaa elokuviin! Palaillaan :-)

14 kommenttia :

  1. Ihana postaus!:) jotenkin niin raikas ja lämminsävynen. Sulla on ihanat hiukset! :)

    VastaaPoista
  2. Mulla tulee susta ihan mieleen Miss Farkku-Suomen Pike! Teissä on jotain samaa näköä :) ihana tyyli sulla!

    http://theothersid--e.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, oot ensimmäinen joka sanoo noin :D Kiitos! :)

      Poista
  3. Kävin just pari tuntia sitten itse katsomassa kyseisen leffan :D Ihan ok, vähän tylsä leffavalinta tähän päivään:) Ja mitä viime kommenttiin tulee niin elä taas aloita puhumaan kutsusta:--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli kyllä aika jännä! Ihan hyvä, hieman surullinen ja ajatuksia herättävä. Haha pitäähän sitä välillä ;)

      Poista
  4. Aivan ihanaa väreillä leikkimistä :)!

    http://mystorywithoutwords.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana maksimekko, oon ite hurahtanut makseihin tänä syksynä ihan täysillä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taisin hurahtaa jo viime kesänä, on ne kyllä ihania! :)

      Poista
  6. Taas ihanan pirteän värikäs asu :) Osaispa itsekin yhdistää värejä enemmän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Rohkeasti kokeilemaan vaan ;)

      Poista
  7. Heippa! Sulle on mun blogissa haaste :--)

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished