19. marraskuuta 2013

Feeling happy

Tänään on ollut hirmu kiva päivä! Okei, aamulla oli aika tuskaista herätä pitkästä aikaa kasiksi kouluun mutta muuten on ollut kivaa! Tänään oli harjoittelussa luokkavaihto, jolloin seurattiin päivän ajan jotain muuta luokkaa kuin kotiluokkaamme. Oli aika avartavaa nähdä aivan eri ikäisten ja eri kehitysvaiheessa olevien lasten toimintaa. En oikeastaan enää tiedä, haluaisinko toimia alkuopetuksen vai vanhempien oppilaiden parissa. Ajattelin sen aina olevan automaattisesti alkuopetus, mutta nyt oon alkanut pohtia valintaani. Myös vanhempien oppilaiden opettaminen vaikuttaa todella mielenkiintoiselta, ja eri tavalla haastavalta.

Oon myös saanut koulujuttuja paljon tehtyä. Harjoitteluun kuuluu varsinaiset koulun puolelta tulevat seurantatehtävät sekä yliopiston parilta kurssilta tulevat seurantajutut. Niissä kyllä tekemistä riittääkin.. Oon pari iltaa viettänyt niiden parissa, ja alkaa ehkä pikkuhiljaa helpottaa. Pikkuhiljaa.


Oon myös ihan mielettömän innoissani tulevasta viikonlopusta! Mulla oli aluksi paljon vaihtoehtoja, mietin että oonko Kuhmossa, Joensuussa vai Valkealassa ja Haminassa. Lopulta selvisi, että pikareissu Valkealaan ja Haminaan onnistuu! Näen siis taas kummipoikaani (<3) päivän tai parin ajan, ja sunnuntaina pääsen poikaystäväni intin omaistenpäivään Haminaan. Matkajärjestelyjen kans oli hieman säätöä, mutta nyt nekin selvisivät ainakin sen verran, että matka onnistuu :) Jeii!

Ootan myös huomista tosi innolla. Illalla on meidän ainejärjestön Popsi Ry:n vuosijuhlat, jolloin saadaan pukeutua parhaimpiimme! Sinne olis vissiin pitänyt laittaa ihan kunnon iltapuku (jollaista en vanhojentanssimekkoa lukuunottamatta omista), mutta aika moni kuulostaa laittavan yo-mekkonsa, joten sen minäkin meinaan päälleni kiskaista. Vuosijuhliin kuuluu kaikenlaista ohjelmaa, herkullinen illallinen sekä hieman viinitarjoilua. Vuosijuhlan jälkeen siirrymme Glamourbileisiin Ilonaan jatkamaan juhlimista. Tulee varmasti mahtava ilta, ja on kyllä huippua päästä viihteelle pitkästä aikaa :)


Nää kuvat on otettu parisen (?) viikkoa sitten, kun Kuhmossakin oli lunta! Tuo neule on yksi mun viimeisimmistä kirpparilöydöistä, ja mielestäni se on aivan ihana! Pehmoinen, lämmin, juuri sellainen jonka sisään voi onnellisena hautautua. Ja se maksoi vaan 3 euroa, että ei paha! Alunperin neule on GinaTricotista. Farkut H&M, saappaat SpiritStore ja koru ehkä Seppälä?

Oon kyllä sitä mieltä, etten näytä näissä kuvissa yhtään itseltäni. Näytän jotenkin tosi oudolta :D En oo vielä päätynyt lopputulokseen, että onko se sitten hyvä vai huono juttu. No jaa, ehkä vähän molempia. Mun ilmeet onkin sitten aivan oma lukunsa, enkä usko että mun tarvii edes kertoa mitä mieltä niistä olen.....

Olin aikeissa kirjoittaa, etten ainakaan huomenna ehdi postata, kun on niin kiireinen päivä. Tajusin kuitenkin, että kaikki päivät ainakin maanantaihin asti on todella kiireisiä. Saa nyt nähdä milloin mä pienen tauon blogin päivittämiseen löydän, toivottavasti pian :)

Ihanaa viikon jatkoa <3

20 kommenttia :

  1. upeita kuvia (---: !

    http://dreamingg-girl.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Vitsit miten ihana banneri! Ja oot niin nätti. :)

    http://mylifeandmystoryy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. oletpa kaunis ja aivan upee tyyli ! :-)


    http://anzaxd.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. voi oot tosi positiivisen kuulonen ihminen! :)
    ihania myös nuo asukuvat, tykkään tosi paljon tosta sun villapaidasta! Maisema on älyttömän hieno, ja varsinkin toi lumi tekee kuvista niin ihania <3 kumpa se lumi sataisi jo pian maahan!!

    http://foreverbyjenni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista :) Nyt onneksi on jo hieman lunta ainakin täällä Joensuussa :)

      Poista
  5. ihania kuvia :)

    http://elmiiran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Tosi kiva asu! Valkoiset farkut on musta tosi nätit, mutta ei vaan sovi mulle... Sulle ne sopii tosi kivasti, ja mätsää kans hyvin lumeen :D

    VastaaPoista
  7. Oi ihania kuvia, ja ihanat hiukset sulla! :)

    VastaaPoista
  8. tykästyin heti siun pukeutumistyyliin, lisäks oot ihan hirmu nätti! :)

    VastaaPoista
  9. Ihan huikeita kuvia! Tosi ihana se villapaita, kirppareilta tekee niin hyviä löytöjä! Kiva muutenki lukee sun blogii, ku oon itekki harkinnu luokanopettajan ammattia (:

    http://ps-its-delicious.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Sieltä kyllä löytää aina vaikka mitä! Voi, kiva kuulla :)

      Poista

Blog Design by Get Polished