8. marraskuuta 2013

Täällä minä asun

Lopultakin asuntopostausta vuorossa! Se on vaan venynyt aina vaan, sillä oon halunnut sinne muutamia juttuja, ettei kämppä näytä ihan autiolta. Nyt se on hieman valmiimpi, vaikka eihän siitä varmaan koskaan täysin valmista tule. Aina on jotain pientä muutettavaa, tai jotain pientä uutta tulossa.

Pahoittelen jo alkuun kuvien laatua! Mun kamera vaan ei paljon parempaan pysty, eheh. Näyttää nää kyllä aika kököiltä Kaisun järkkärikuvien jälkeen. Yritin kuvailla keskipäivällä eli päivän valoisimpaan aikaan, mutta silti kuvista tuli todella pimeitä. Ulkona on tähän vuodenaikaan niin synkkää, ettei valoa paljoa sisällekään tule. Photobucketilla hieman parantelin valoisuutta, mutta sitten laatu kärsi ja lopputulos ei ole todellakaan paras mahdollinen. Mutta nyt pääsette kurkkaamaan hieman mun kämpän sisälle!





Sitten hieman "olohuoneen" puolelle..





Suurin osa mun huonekaluista on ostettu käytettynä. Jotain oon myös löytänyt kotoa varaston nurkista mukaani. Yllä oleva taulu tehtiin äiskän kanssa pari viikkoa sitten! Esimerkiksi peili ja vessan hyllykkö on Ikeasta, ja sieltä löytyi muutakin pienempää mukaan. Muita pikkujuttuja oon sitten kans ostanut uutena sitä mukaa, kun niitä on löytynyt milloin mistäkin. Oon ihan hulluna kaikkiin suloisiin sisustusjuttuihin! En enää uskalla mennä mihinkään sisustuskauppoihin, sillä haluaisin ostaa kaiken.
Sitten keittiöön!




Ja eteinen..
Sitten wc..

Nyt on hyvä täyttää asunto kaikella supersuloisella ja vaaleanpunaisella, kun asun vielä yksin ja kukaan muu ei ole vaikuttamassa asunnon väriskaalaan :) Vielä ainakin tykkään kaikesta tuosta värikkyydestä, onhan se todella piristävää! En kuitenkaan ihmettelisi, jos tuo alkaisi muutaman vuoden katselun jälkeen hieman tökkiä.

Ja jotta voisin vähän vielä kitistä lisää, niin laatu ärsyttää nyt jopa vielä enemmän kuin ennen postauksen tekoa. Koittakaa kestää! Koko asunto näyttää todellisuudessa luonnon valossa paljon paremmalta kuin näissä kämäsissä kuvissa.

Mä tykkään paljon väreistä, kuten varmaan mun blogia pidempään seuranneet ovatkin huomanneet. Siitä syystä mun kämppä on täynnä kaikkea värikästä ja sekalaista. Kaikki nämä värit ja jutut ei varmasti monen sisustusintoilijan mielestä sovi yhteen, mutta minusta asunto näyttää ja tuntuu kotoisalta. Se on juuri mun näköinen, sekalainen ja omaperäinen. Ja siellä on hyvä olla.

Muttamutta, mikä on teidän tuomio? :)

27 kommenttia :

  1. Ihanan näköistä! Näyttää niin kotoisalta :)

    VastaaPoista
  2. Sulla on ihan kamalasti kaikenmaailman tilpehööriä koko kämppä täynnä! Mua ahdistas asua noin. :---D Kivempi kun ei ole ensimmäistäkään koriste-esinettä tai muutakaan ylimääräistä missään, pääsee vähemmällä siivoamisellakin. ;D Mun asunnon väriskaala alkoi näyttää sanalla sanoen valjulta tuohon sun väripommiin verrattuna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kai mulla nyt niin paljoa oo koriste-esineitä ja muuta? :D Pitäähän nyt vähä kynttilöitä ja tauluja olla ;) Mutta toi on kyllä totta, että mitä vähemmän esineitä, sitä helpompi siivota! :)

      Poista
    2. Väripommi? :D Toi asuntohan on vaan just Jennin näkönen...!

      Poista
  3. Oii! Toi peili on ihan täyskymppi samaten nuo ihanat mietelause-taulut :3 Suloinen koti!


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. ihanan näkönen koti oikeesti :)

    VastaaPoista
  5. Toi peili on aivan ihana, kumpa mullakin olis tollanen ♥ Ja muutenkin sun koti on todella kaunis ♥

    VastaaPoista
  6. Tosi ihana kämppä! Värit passaa sopivasti yhteen ja on ihanan lämmin sävyiltään. Tosi kotoisan näköinen, eikä mitään ole liikaa. Pienet sisustusjutut tekevät kämpästä juuri sen oman kodin ja tuovat persoonallisuutta esiin. Ihana asunto! :) Ja jos on niin laiska ettei jaksa paria esinettä siivotessaan siirtää niin voivoi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti kehuista! :) Ihana kuulla että mun kämppä miellyttää muidenkin kun mun silmää :)

      Poista
  7. Ihana postaus :) Ja mun mielestä kenenkään kodin ei täydy näyttää minkään sisustuslehtien sivuilta varastetulta vaan just omalta, ja tuoda sillä esille että hei MÄ asun täällä :D Aivan sun näköinen asunto ja paljon ihania pieniä sisustuselementtejä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä samaa mieltä, on paljo mukavampi asua oman näköisessä kodissa kuin sisustuslehtien hienolta näyttävien juttujen keskellä :) Kiitos paljon <3

      Poista
  8. Ihana asunto! Tykkään erityisesti tuosta sydän matosta ja vaaleanpunaisesta vessapaperista.

    Laitoin tänään myös mun kämppää kuntoon! Se on ihana ja toimiva meidän tarpeisiimme nyt :) Se tosin ei näytä läheskään noin sisustetulta kuin tuo sinun, koska kaikki huonekalut ovat eri sarjaa ja en muutenkaan jaksa käyttää rahaa sisustusjuttuihin, haluan vaan että kaikki on toimivasti. En siis ole varma uskallanko edes laittaa sitä blogiini, kun ehkä ketään ei kiinnosta noiden kaikkien sisustusblogien rinnalla. :D

    http://raindeerpants.blogspot.co.uk/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Mun mielestä kaiken ei tarvitse sopiakaan yhteen, kunhan asunto on kodikas ja siellä on hyvä olla<3 Ei mun kämpässäkään kaikki sovi yhteen, mutta silti tykkään siitä paljon :) Rohkeasti vaan, varmasti sunkin asunto on ihanan omaperäinen! :)

      Poista
  9. Aawws kui söpö kämppä! :) Mä en ookkaa koskaa tienny et oot samasta korvesta kotosin ku mäki, siistiä! Aina on mukava löytää blogeja samalta suunnalta, varsinki ko täällä länsirannikolla, minne oon asettunu, ei oo häivähdystäkää pohjosta. :D

    http://kohkessa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Oi että, vähän siistiä että säkin olet täältäpäin kotoisin :) Oon kyllä samaa mieltä, että on kiva löytää täältä kotoisin olevien blogeja! :)

      Poista
  10. Huh sun kämppä on aivan valtava, ja asut siinä tosiaan yksin? Vähän katkerana kattelen kun oma keittiönpöytä mahtuu vaan makuuhuoneen oven eteen... :D Oot hirmuisen nätti ja blogi vaikuttaa jännältä, jään seurailemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yksin asun joo :) Se tosiaan näyttää tilavalta, vaikka siinä onkin vain 32,5 neliötä :) Kiitos paljon ja tervetuloa seurailemaan :)

      Poista
  11. Kiva kämppä, ihan sinun näköinen:) Meillä on sama maku ainakin hyllyjen suhteen! (Tervetuloa minun vessaan) Hah :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos :)) Jei, pitää tulla kyllä joskus katsomaan ehdottomasti (kutsua odotellessa) ;)

      Poista
  12. Tosi kiva koti sulla :-)!

    amandaandville.blogspot.fi

    VastaaPoista
  13. Kaunis ja persoonallinen koti sulla! Tuo olohuoneen itsetehty taulu on mun suosikki. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon :) Itsekin tykkään siitä kovasti :)

      Poista

Blog Design by Get Polished