10. joulukuuta 2013

Höpöhöpöhöpinää rusettikorvien kera

Hui miten kylmät säät täällä on ollut! Oon iloinen, että oon Joensuussa enkä Kuhmossa, nimittäin täällä oli vain -22 astetta kun taas Kuhmossa -35 astetta.. Nyt illan on satanut kauheesti lunta, ja huomenna ja torstaina nousee ihan lämpöasteita. Voin kuvitella miten ihana sohjokeli on ajaa torstaina Kuhmoon.. Ja perjantaina ei tietenkään voi lähteä, koska on perjantai 13. päivä! :D Sellainen pikku pakkanen ois oikeesti tosi jees. Sitä odotellessa!

Viikonloppu oli mielettömän kiireinen. Yritän ehtiä kirjoitella myöhemmin omaa postaustaan viikonlopun juhlinnoista. Nyt taas sitä tavallista arkea, koulujuttuja ja sitä rataa. Eilen avasin Jennin tonttupajan, eli paketoin hulluna lahjoja! Pari tuntia siihen urakkaan menikin, ja nyt lattialla on kaksi isoa lahjapussia. Viimeiset lahjat tulee toivon mukaan tällä viikolla postissa, niin pääsee niitäkin paketoimaan. Tänään olin kans ahkera, nimittäin tein mun kämppään kunnon perusteellisen joulusiivouksen. Illalla sain sitten rentoutua mun ihanien ystävien seurassa, kun katsottiin elokuvaa, herkuteltiin ja höpöteltiin. Parasta!

Tää asu on kyllä just mua ja viihdyinkin siinä tosi hyvin! Mustaa vaan harvemmin näkee päällä, mutta se on virkistävää vaihtelua. Tässä asussa on oikeastaan kaikki, mistä mä pidän. Värikkäät ja huomiota herättävät kengät, hulmuhelmainen hame vieläpä henkseleitten kanssa, pitsipaita, rusettipanta sekä huulipunaa. Niitä päiviä, kun jaksaa panostaa pukeutumiseen. Musta tuntuu että täällä usein vaan kiskon jotain päälleni, enkä jaksa kauheasti panostaa pukeutumiseen. Laiska mikä laiska. Mutta kumpparit Seppälästä, sukkikset, hame, pitsipaita sekä rusettipanta H&M:ltä. Kun menin ekaa kertaa yliopistolle rusettipanta päässäni, kaverini nauroivat luullessaan mun päässä olevaa rusettia korviksi. Töissäkin kuulin kuittailua korviin liittyen. Haha, kyllähän noi hieman korvilta näyttääkin :D
Ja päivän paras uutinen on se, että mun tanssiaismekko tulee loppuviikosta tai ens viikon alusta, jee! Päivän huonoin uutinen taas on se, että mekon hintaan tulee toimituskulujen lisäksi alv sekä tullimaksut, eheh.. Mut ainakin mekko ehtii ajoissa perille!

Nyt on pakko mennä nukkuu että jaksaa huomenna, hyvää yötä ihanat <3

10 kommenttia :

  1. Tosi hauska toi rusetti, mulle tuli kissankorvat mieleen! Toi hame on tosi kivannäkönen, oon miettinyt että pitäs hankkia itsellekin tuollainen henkselihame :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tuli monelle muullekin! :D Kiitos! Mäkin tykkään henkselihameista paljon :)

      Poista
  2. Tykkään blogistas :)

    www.hennanblogii.blogspot.com
    Käy kurkkaamas myös mun blogi jos kiinnostaa!

    VastaaPoista
  3. Tuosta rusetista tulee kyllä mieleen korvat ja asusta Minni hiiri! :) Yksinkertaisesti upea asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitos!! :) Niin kyllä vähän tuleekin mieleen :)

      Poista
  4. ihana blogi liityin lukijaksi :)! kiva jos voit liittyä mun blogiin jos kiinnostaa :)
    http://fromdaytoday-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja tervetuloa seurailemaan :)

      Poista

Blog Design by Get Polished