8. joulukuuta 2013

Kirppislöytöjä

Mun parin viikon takaiset kirppislöydöt meinas kokonaan unohtua! Sain lopultakin kuvat valittua ja muokattua, joten tässäpä tulis kuvia muutamasta aivan täydellisestä löydöstä!
Tää ihana sifonkipaita oli aivan uusi, ja hintaa sillä oli vaan 10€. Mulla on tosi vähän mustia yläosia, ja siks tää on sopiva täyte mun vaatekaappiin. Tykkään noista kimaltavista osista aivan mielettömästi, ja ajattelin tän sopivan jonkinlaisiin juhliinkin. Tää oikeastaan oli jo perjantaina mulla baarissa päällä ihanan kullanvärisen minihameen kanssa. Tää on oikeastaan äitiyspaita, mutta eihän sitä kukaan tällaisesta löysästä sifonkipaidasta huomaa, kaikkihan ne samalta näyttää ;)
Tällä Vilan mintunvihreällä palmikkoneuleella oli hintaa vaan 4€, eli ei paljon mitään. Ei mulla varmaan oikeasti olis ollut tälle tarvetta, mutta onhan se nyt vaan aika ihana!
Tämä H&M Garden Collectionin tunika sopii selvästi mun värikkääseen vaatekaappiin paremmin kuin hyvin.. Ja hintaa sillä oli vaan 3€! Muistan miten joskus metsästin tätä netistä, enkä löytänyt mistään. Okei, on tää aika monta numeroa mun normaalia kokoa isompi, mutta vyötärön sai kivasti kiristettyä vyöllä, eikä suurta kokoa oikeastaan enää huomannut. Ehkä mä vielä joululomalla teen tälle jonkinlaisia pienennystoimenpiteitäkin! Mutta oon kyllä sitä mieltä, ettei kirpparivaatteiden kanssa kannata tuijotella kokolappuja. Vaatekaupoista ostaessa kyllä katson, mutta kirpparilla saatan raahata paljon isompiakin vaatteita sovituskoppiin siltä varalta että ne voiskin näyttää hyvältä päällä. Ja ainahan jostain voi kaventaakin!
Aah tätä mekkoa! Tuo kuosi muistuttaa etäisesti jotain verhokangasta, mutta se on niin supersuloinen! Mekko istui päälle tosi hyvin, ja hintaakin oli vaan 8€. Ootan niin innolla, että pääsen käyttämään tätä. Mekon mallikin on niin ihana, kuten myös väritkin.

Kirppareilta tekee niin mahtavia löytöjä! Oon täällä Joensuussa aika usein kierrellyt kirppiksillä, ja harvoin sieltä tulee poistuttua tyhjin käsin. On niin mukavaa lähteä pitkän päivän jälkeen kaverin kans kirppareita kiertämään ja samalla jutustelemaan. Mä tykkään!

Mulla on muuten ongelmia Polyvore -kollaasin lisäämisessä blogiin. Yritän klikata kollaasin kohdalta Blogger -painiketta, mutta sit sivu vaan lataa ja lataa eikä tee mitään. Osaako joku auttaa tätä tekniikan ihmelasta?!

14 kommenttia :

  1. Toi kukkamekko ja neule on ihania, nyt rupes tekeen mieli shoppailemaan kesävaatteita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ei oo enää kauaa kun kesäkuvastot ilmestyy ja sit kesävaatteet vasta alkaakin himottaa! :D

      Poista
  2. Teki mieli hankkiutua raskaaksi jos tollasia äitiysvaatteita on olemassa.... Ehkä mä kuitenkin vielä harkitsen.
    Ja mä tein joskus Polyvoressa niin, että kopioin kuvan koneelle ja sieltä latasin normaalisti Bloggeriin. En sitten tiiä onko tää vinkki ihan kamalan toimiva ja miltä osin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh siitä vaan sit ;) Täällä on yks kummiehdokas! Kiitti vinkistä, mäkin ahkerasti yritän mut heikosti näyttää sekin onnistuvan..

      Poista
  3. Ei uskois, että ensimmäinen paita olisi äitiyspaita! Mutta ihana se on! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan samaa mieltä, siitä ei kyllä huomaa ollenkaan! :)

      Poista
  4. no huh aika suolaset hinnat, en ite maksa ikinä kirpparilla 8e mistään... tietenkin toiset on valmiita maksaa enemmän mutta henk. koht en ois maksanu :D mekosta oisin just ja just voinu maksaa ton 8e koska se on hurmaava <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harvoin maksan minäkään tuollaisia hintoja, mut näiden helmien kohdalla jouduin pienen harkinnan jälkeen kiikuttamaan ne kassalle! Kuitenkin sifonkipaitakin oli aivan uusi, ja uutena olis maksanut paljon enemmän. :) Se on kyllä söpö :)

      Poista
  5. Mielettömän hyviä löytöjä olet tehnyt! Musta sifonkipaita on ihana, eikä yhtään huomaa, että se on äitiyspaita. :)

    VastaaPoista
  6. Moi! Kuule mä niin tarvitsisin tuon tyylistä paljetti sifonkipaitaa!!! Mihin hintaan voisit tuon myydä minulle postikuluineen? ota yhteyttä!!! e-mail: girlgaby@windowslive.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tarjouksesta, mutta valitettavasti se ei ole myynnissä :)

      Poista

Blog Design by Get Polished