25. joulukuuta 2013

Lovely, lovely Christmas

Nyt on joulu jo osittain ohi, ja viime päivät onkin olleet mahtavia! Ollaan aina oltu joulu ukin ja enoni luona, ja ukin kuoltua ihana perinne on jatkunut. Siispä suunnattiin taas maanantaina illalla enon luo joulua viettämään toiselle puolen Kuhmoa. Jouluun kuului moottorikelkkailua, haudalla käyntiä ja kynttilöiden viemistä, joulusaunaa (ah, ulkosauna), paljon paljon herkkuja sekä lahjojen avaamista ja joulukirkossa käynti yöllä. Joulukirkosta menin poikaystäväni luo yöksi, ja tänään tehtiin sitten perheeni kanssa kotona joulupäivällinen parille sukulaiselle. Tässä pieniä paloja mun joulusta!
1. Minä leikin joulukuusta. 2. Meidän Nasua hieman nolotti kuvaaminen.. 3. "Onks ihan pakko?" 4. Nasu sai pusun! <3
5. Tonttutyttöset! 6. Meidän pikkuhauva lahjoja avaamassa. 7. Lahjoja lahjoja. 8. Minä ja murunen <3
9. Joulupäivällinen, nam nam. 10. Mun vastuualue eli kreikkalainen salaatti. 11. Suloinen tonttu kuusen juurella! 12. Meidän (juuresta vino) kuusi!

Muistakaahan nauttia joulun ajasta vieläkin <3

6 kommenttia :

  1. Aivan ihana banneri! Ja niin ihania kuvia <3 Ja ai että kun on ihana hauveli (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Nasu on kyllä suloinen <3

      Poista
  2. Haha, meidänkin kuusi on alaosastaan vino, samoin mun mummun ja kummisedän :D Se on selkesti muotia tänä vuonna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niin sen täytyy kyllä olla sit! :D Mut kiva tietää ettei oltu ainoita ;)

      Poista

Blog Design by Get Polished