23. joulukuuta 2013

Sneak peek of my prom outfit

Ajattelin jakaa teille hieman paloja mun tulevasta asusta RUKin tanssiaisiin.. ;)
Korut Glitter
 
Laukku Carlson
 
Kengät tori.fistä, merkki Sugarfree Shoes. Jep, tiedän näiden hieman rikkovan etikettiä, mutta mulla ei ollut enää hirveän suuri budjetti käytettävissä ja löysin nämä kengät käyttämättöminä vaan 15e hintaan. Eikä nuo pienet aukot kengistä edes näy sieltä mekon alta!
 
Viuhka Cybershop (siellä on kuulemma niin kuuma, että viuhka kannattaa hankkia)
 
Mekko JJ's House
 
Oon niin onnellinen tuosta mekosta! Vaikka mekko tuli Kiinasta asti, mekon tilaamisesta saapumiseen kesti vain 11 päivää. Mekko on laadukasta materiaalia, eikä saumatkaan ratkeile haha. Muutenkin oon mekkoon aivan mielettömän tyytyväinen! Harmitti vaan toimituskulujen lisäksi tulleet tullimaksut ja alv.

Eilen harjoiteltiin poikaystäväni kanssa hieman valssia tanssiaisia varten. Ainakin hyvät naurut saatiin! Selvästi tanssimista pitää vielä harjoitella :D

Ja nyt vain sitten innolla ja jännityksellä odotetaan tanssiaisia, jotka onkin siis 4.-5.1.2014! Aika fiiliksissä ollaan jo :-)

12 kommenttia :

  1. Rakastuin noihiin kenkiin! Ja mekkoon. Ja laukkuun :-D Mahtava asukokonaisuus!

    VastaaPoista
  2. Ihana toi mekko! Ja laukku :) Oot kaunis :)

    http://allthatyouneversay.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. voi vitsit, aivan ihanat kengät ja mekko!!!! :o <3 mulla on muuten samanlainen rannekoru :-) ootte tosi söpö pari, ja hyvää joulua sinnekin! :)

    http://foreverbyjenni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiitos hirmuisesti! <3 Hyvää joulua myös sulle! :)

      Poista
  4. Oot niin kauniina! :) ja mekko on niiiiin ihana! :)) haha, onneks kukaan ei tuijota juuri teidän tanssia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emma <3 Joo, oon siitä ihan mielettömän onnellinen.. :D

      Poista
  5. Aivan järjettömän ihana mekko! :)
    Mulla on samantapaiset hopeiset kengät, mutta niillä on niin hankala kävellä, että jääneet vähän hyllylle koristeeksi :/

    http://ihanata.blogspot.fi/
    http://natavain.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Voi ei, harmi että ne ovat jääneet käyttämättä :/

      Poista
  6. Kauniilta näyttää sun tanssiaistyyli! :)

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished