12. joulukuuta 2013

Things I want right now

Voi hitsi miten kauan mulla meni tän kollaasin blogiin saamiseen! Mut just ennen hermojeni loppumista onnistuin, ja lopultakin tää on täällä! Aikamoinen voittajafiilis, vaikka näin pienestä jutusta onkin kyse. En nimittäin saanut sitä suoraan Polyvoren Blogger -napista laitettua, ja sai käyttää vaikka mitä ihmeellisiä konsteja joilla tän monen mutkan kautta tänne sain. Mut ainakin sain. Saa nähdä miten heti riittää into uusien kollaasien kans taistelemiseen..

Mut tässä nyt olis vähän juttuja, joita mä tällä hetkellä haluaisin:
1.  Rakastan maksimekkoja! Ne ei nyt oikein sovi tähän vuodenaikaan, mutta ehkä sellaisen voisi päällensä hieman lämpimämmällä kelillä paksujen sukkisten ja neuleen kans laittaa. Mun maksimekot on aika tavallisia, ja haluaisinkin siitä syystä saada tuollaisen värikkäämmän katseenvangitsijan. Ensi kesää odotellen!
2.  En omista myöskään lähes ollenkaan statement -kaulakoruja. Pari jännää piikkikorua mulla on, mutta en tiedä lasketaanko niitä edes statement -koruiksi? Mutta jokatapauksessa haluaisin jonkin upeen ja näyttävän korun, jolla sais tylsään perusasuun sitä jotain! Tällainen siis ehdottomasti hankintalistalla, joulun alennusmyynneistä vois jopa jonkin kivan metsästää itselleen.
3.  Oon myös haaveillut tuollaisesta lämpöisestä neuleesta, johon ois kirjailtu jotain söpöä eteen! Yleensä söpön neuleen löytäessäni musta tulee pihi, ja pohdin etten sittenkään raski sellaista ostaa. Joten jos alennusmyynneissä tai kirpparilla tällaiseen törmään, niin mukaanhan se lähtee!
4.  Tuollainen kellohelmainen takki olis niin kätevä muhkeahelmaisten hameiden ja mekkojen kans. Sellaista en vielä omistakaan, mutta ehkä pitäisi.
5.  Tupsupipon mä ehdottomasti tarviin! Oon yrittänyt sellaista etsiä, mutta en oo osannut päättää värin suhteen. Näillä kovilla pakkasilla se todellakin olis tarpeen.. Sen täydellisen pipon etsintä jatkukoon!
6.  Tuollaiset hopeiset kengät tarviin RUKin tanssiaisiin. Oikeastaan tilasinkin hieman maltillisemmat versiot jo, ja niiden pitäis saapua tän viikon lopulla tai ens viikon alussa. Innolla odotellaan, toivottavasti ovat sopivat!
7.  Kukkarepusta oon haaveillut varmaan viime keväästä asti. Mistään vaan ei tunnu löytyvän sellaista, ja nettikauppojen hinnat on turhan suolaisia. Jospa jostain putkahtais esille ihana ja halpa kukkareppu, sellainen ois ihana ens kesänä.
8.  Karvaliivi olis kyllä niin ihana talvella. Mutta yleensä musta tulee niidenkin kanssa pihi, enkä raski sellaista ostaa. Yhden karvaliivin mä omistan, mutta siinä ulkopinta on osittain jotain mokantapaista materiaalia, ja sisäpinta kokonaan tuollaista karvaa.
9.  Kellohelmaiset hameet, kuka niitä voi vastustaa! Aika paljon mulla niitä jo on, mutta miksipäs sinne sekaan ei mahtuisi yksi ihana lisää.
(kuvat täältä )

Nää jutut on sellaisia, joita mä haluaisin, mutta myös sellaisia, joista suurinta osaa tuskin tulen pitkään aikaan tai koskaan ostamaan. Välillä on ihana vaan haaveilla, ja miettiä mitä just nyt ostaisi, jos se vaan olis mahdollista. Mutta tottakai joulun alennusmyynneissä ja kirppareilla kannattaa pitää silmät auki, koskaan ei tiedä mitä löytää!
 

Tää olikin ensimmäinen mun tekemä kollaasi, kertokaahan mielipiteitä? Lisää tällaisia vai ei koskaan enää?

8 kommenttia :

  1. Toi reppu ois niin ihana ! Mäki oon haaveillut tollasesta repusta! :) se ois vaan niin perfect <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä on vaan tosi hankala löytää ja varsinkin edullisia :/ Mut etsinnät jatkukoon molemmilla! :)

      Poista
  2. Ihanan tyttömäisii juttui :) oot muutenkin nätti ja sul on upee tyyli!
    http://training-diaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Taisin just rakastua kettupaitaan ja tuohon reppuun, aijai miten ihania ♥

    Sun blogi on tosi hyvällä mallilla, tykkään siitä miten 'eroat massasta' ja todella kaunis bloggaajakin sielä ruudun takaa löytyy :)

    http://tarunmaailmassa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin rakastuin minäkin! :) Voii kiitos hirmuisesti <3

      Poista
  4. Siis aivan mahtavii juttui oot bongannu! Vois itekkin hankkia osan ;) Heh! Tsekkaa ihmees munki blogi heii! :) http://runningtothehighlights.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished