23. tammikuuta 2014

Helsinki wanties

1. Hiuspanta/hiuskoru. Oon haaveillut tällaisesta ja nyt se olis pakko löytää!
2. Karvahattu olis tosi kätevä tuleville talvipäiville täällä Joensuussa. En vaan oo ihan varma tarviinko tuollaista vai en.
3. Mun entisten lempparisaappaiden pohja on rikki. Ei haittais ollenkaan vaikka löytäisin uudet ja halvat saappaat tilalle.
4. Oo viitta! Mä niin haluaisin tuollaisen. Löytämismahdollisuudet ei vaan oo kovin hyvät, tosi harvoin tuollaisia näkee.. Mut toivotaan parasta!
5. Juomapullon oon tarvinnu jo pitkään, mutta se on jotenkin jäänyt ostamatta.
6. Treenitoppi olis kans kiva löytää, oonkin netistä jo vähän katellut eri vaihtoehtoja.
7. Hameitahameita aina vaan!
8. Treenikengätkin olis kivat, ja oikeestaan tarpeelliset. Jos jostain alennuksesta löytyis niin voisin ostaakin tuollaiset kivat väripilkut.
9. Boyfriend -farkut ois kyllä ihanat, pitäis vaan testata miltä ne mun päällä näyttää. Ihanan rennoilta ne ainakin vaikuttaa!   (kuvat täältä)
 
Eli huomenna lähdetään tyttöjen kans Helsinkiin! Ois kiva löytää ees jotain tuolta mun listalta, kaikkea ei oo tarkoitus ostaa haha :D Luvassa on luokanopettajien Educa -messuilla käyntiä, biletystä, shoppailua ja kaikkea ihanaa! Palaillaan toivottavasti jo sunnuntaina, ihanaa viikonloppua <3

4 kommenttia :

  1. Ah mäkin oon alkanu haaveilemaan mielessäni boyfriend farkuista.. <3 Mutta pitäs tosiaan testailla että onko sitten oikeesti yhtä kivan näköiset päällä kun kuvittelis :Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne kyllä näyttää ihanilta! <3 Mut vaara on se ettei ne sit näytäkään päällä kivoilta.. :D Harmi ettei tuollaisia halpoja tullut Helsingissä vastaan :(

      Poista
  2. Mä oon ihan rakastunut kaikkiin hiuskoristeisiin! Mäkin haluaisin tuollaisen (varmaan tosi epäkäytännöllisen) hiuskoristeen! Ja tuollainen överikukkapanta ois kans ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en harmi kyllä löytänyt sellaista Helsingistä, mutta postissa on tulossa ;) Saa nähdä miten epäkäytännölliseksi se osoittautuu!

      Poista

Blog Design by Get Polished