8. tammikuuta 2014

Uudet kenkulit

Ajattelin joulun kunniaksi lahjoa vähän itseänikin, kun pukin kontista paljastui hieman rahaa. Pakko myöntää että katselin näitä jo ennen jouluakin.. Siispä suuntasin joulun jälkeen Brandoksen aleja katselemaan! Alunperin hintaa näillä oli 85€, mutta ilokseni nämä olivat alennuksessa jolloin hintaa jäi vain 25€! Silloin ei enää kauaa ostamista tarvinnut miettiä. Vaikka korko näyttääkin superkorkealta, näillä on tosi hyvä kävellä tukevasta korosta ja platosta johtuen, jolloin jalka ei joudu laisinkaan pahaan asentoon.

Voi miten mä kaipaankaan valoa! On niin synkkää ja pimeää koko ajan, tuntuu että eihän aiemmat talvet oo näin pimeitä ollut! Tai sit se johtuu vaan siitä, että aiemmin en oo blogannut ja nyt siitä pimeydestä on haittaa kuvia ottaessa. Näidenkin kuvien kanssa oli ongelmia, valo ei riitä vaikka valoisimpaan aikaan yrittäisi kuvata, ei sitten millään. Ai että ootan niitä ihania aurinkoisia kevätpäiviä, kirpakkaa pikkupakkasta ja kevään tuntua.

Paluu arkeen on sujunut mukavasti skippaamalla pari ekaa luentoa.. Mutta eikö oiskin aika luonnotonta herätä klo 06.45 kun oon parina viime päivänä nukkunut kahteen ja yhteen? ;) Sitähän minäkin! Noo, jospa tää tästä.

Mitäs tuumaatte kengistä?

12 kommenttia :

  1. On kyllä tosi nätit! Mä oon tällä hetkellä alkanut taas innostua tuollaisesta turkoosista sävystä, eilenkin yritin etsiä tuon väristä lankaa mutta ei löytynyt! Tykkään myös tuosta vähän paksummasta korosta, tulee vähän jämäkkyyttä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on sellaisia kausia, jolloin tykkään siitä enemmän ja välillä vähemmän :) Paksu korko miellyttää myös mun silmää kovasti. Ja tsemppiä langan etsintöihin! :)

      Poista
  2. Omg ihanat! Mä haliaisin kans jotkut ton tapaiset, Jeffrey Campbelllin Litat olis unelmat! H&M:llä myydään samantyylisiä hmm...

    T. Anni joka ei jaksa kirjautua Bloggeriin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinne siis kattelemaan ;) Mäkin kyllä rakastuin noihin heti, ja varsinkin kun ne on niin hyvät jalassa!

      Mä en ikinä jaksa kirjata itteeni ulos niin ei tuu tuota ongelmaa.. :D

      Poista
  3. tosi hyvä alennus! :o väri ei oo mun makuun, mutta muuten kengät on tosi hienot, sopii varmasti sulle! :)

    http://foreverbyjenni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, tosi kovassa alennuksessa olivat! :) Mä taas rakastuin tuohon väriin :D

      Poista
  4. Voi ei kuin ihanat kengät! Hintakin oli suht kiva! :D Ois kyllä kiva hankkia jotkut tuon tapaset, mut oon vaan miettinyt et taitaa olla liian korkeat. Sun blogilla on muuten kiva ja söpö ulkoasu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, ei jäänyt paljoa hintaa enää :) Korosta lähtee periaatteessa muutama sentti pois platon takia, eikä korko tunnu ollenkaan pahalta! :) Kiitoksia :-)

      Poista
  5. Voi vitsi kuinka upeat kengät ! Muutenkin ihanan paljon aina kivoja kuvia joka postauksessa :)

    http://just-fucking-go-for-it-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Minäkin tykkään kauheasti, innolla ootan että pääsen näitä käyttämään :-)

      Poista
  6. aivan ihanat!! <3 ja ihan tajuton tuo alennus! mä haluaisin ostaa kans tuommoset tappokorot, mutta tuntuu etten osais kävellä niillä. mutta pitääpä kokeilla joskus!

    http://hungrythirstymirri.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, tuo alennus oli aivan mahtava! :) Kannattaa kokeilla, plato auttaa asiaa paljon! :)

      Poista

Blog Design by Get Polished