5. tammikuuta 2014

Väsynyt mutta onnellinen

Tulin noin tunti sitten kotiin Haminan reissulta. Voi miten väsyttää! Oon nukkunut kahden viime yön aikana yhteensä 7h, kyllä ens yönä uni maittaa..

Tanssiaiset oli mahtavat, upeat ja ihanat! Päivä oli todella ikimuistoinen, ja oon hirmuisen onnellinen että pääsin kyseiseen kurssijuhlaan. Kaikki meni hyvin, just niin kun pitikin ja vielä paljon paremmin! Nyt mun on pakko suunnata iltapalan kautta nukkumaan, ei oikein ajatus kulje ja alkaa silmät painua kiinni. Palaillaan toivottavasti jo huomenna tanssiais- ja juhlakuvien merkeissä!

Ps. Ihana huomata, että uusia lukijoita on tullut lisää, mukava tietää että näitä mun juttuja luetaan ja ainahan se lisää motivaatiota bloggaamista kohtaan :) Iso kiitos ja halaus uusille sekä ihanille vanhoille lukijoille <3

8 kommenttia :

  1. Oi, odotan kuvia juhlasta, näytät niin nätiltä jo tässä kuvassa :) Kiva kuulla että oli ikimuistoinen päivä :)

    VastaaPoista
  2. Noi sun hiukset on (edelleen) niin täydelliset!

    VastaaPoista
  3. Sää oot ihan liian kaunis! Täydellinen makko ja kampauskin! ja oii kun ootte söpöjä, nuo kuvat nähtyä haluu itekkin poikaystävän :D!!
    http://training-diaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos!! :) Onhan se ihanaa kun on joku jonka kainaloon käpertyä <3

      Poista
  4. Sun blogi vaikuttaa ihan älyttömän kivalta! Jään ehdottomasti seurailemaan :) Jos kiinnostaa, niin käy kurkkimassa;

    http://emsimatu.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihana kuulla! :) minä meen katselemaan!

      Poista

Blog Design by Get Polished