21. helmikuuta 2014

Lately

Viime aikoina ei olekaan tullut julkaistua paljoa ihan tavallisia arkipäivän kuvia. Joten nyt olisi sitten luvassa kollaaseja kaikesta tärkeästä ja hieman turhemmasta reilun kuukauden ajalta!
 
1. Mun uus hiuspanta, johon oon rakastunut täysin. 2. Mun kiva uusi hyllykkö, josta kiva myyjäpoika anto alennusta! 3. Pieni puolitoistavuotislahja poikaystävälleni. 4. Ihana talvimaisema Kuhmohoodeilta.
 

5.-8. Kuvistuntien possuja ja yks possu lisää
 
9. Äiskän mun kameraan räpsäisemä luminen kaunis oksa aurinkoisena pakkaspäivänä. 10. Päivän asua. 11. Riikan tekemä laskiaispulla, nam! <3 12. Juustoa ja kurkkua -parasta yhdessä!
 

13. Haalarimerkkien ompelua. 14. Haalareita ulkoiluttamaan ekaa kertaa! 15.-16. Tyttöjen kans omia sitsejä.
 

17. Meidän ihana sitsiporukka. 18. Minä ja tequilaaaaa. 19. Talvipäivälasit jotka pääsee tänään käyttöön! 20. Talvipäivälook, haalarit vaan puuttuu!
 

21.-23. Amarilloa ihanien tyttöjen kans. 24. Minä ja kaverin koira Ransu, kunnon tilannekuva jossa ollaan molemmat ilmeellä mukana!
 

25.Wanhoja kattomassa. 26.Asuaaa. 27.-28. Curlingia pelaamassa Joensuun tyttöjen kans.
 
29.Näin sitä lähdettiin kiveä liu'uttamaan.. 30. Ja näin se päättyi aika monestikin. Onneksi mulla on kamera täynnä kuvia, joissa muutkin ihailee jään pintaa hieman lähempää ;) 31. Meidän ihana curlingpoppoo! 32. Los Locos pääsee huomenna talvipäivillä vauhtiin silitysrautacurlingin merkeissä, sitä ootellen!
 
Täällä mulla on menossa leipomisurakka, poikaystäväni tulee lomille mun luo Joensuuhun synttäreitään viettämään :) Ja tänään starttaa talvipäivät, uuuuuu!



4 kommenttia :

  1. Miten sait muokattua Yukon sun esittelyn tuohon blogin reunaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkotatko sitä, että oon saanu sen keskitettyä..? Jos tarkoitat, niin täältä löytyy hyvät ja selkeät ohjeet: http://koodikielella.blogspot.fi/2013/07/yksittaisten-gadgetien-tyylimuotoilu.html

      Poista
  2. mistä on tuo ihana valkonen hyllykkö?? Jos saan udella? :) olis ihan mun tyyliä!

    http://pearlyday.blogspot.fi/ muoti/lifestyle/valokuvaus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löysin sen Jyskistä! Noita oli myynnissä myös mustana :)

      Poista

Blog Design by Get Polished