22. maaliskuuta 2014

18 Things About Me

1. Oon hulluna juustonaksuihin. Voisin oikeesti vetää varmaan pussillisen niitä putkeen. Seuraksi vielä American -dippiä, ah täydellistä!
2. Oon hulluna myös kaikkiin mahdollisiin rikossarjoihin. Lemppareita on esim. Hercule Poirotit, Neiti Marplet, Criminal Mindsit.. Huvittavinta tässä on myös se, että pelkään niitä kauheesti. Yksin kattominen on yhtä tuskaa, ja vaikka mulla ois seuraa niin kurkin aina sormien välistä ja kiljahtelen kun säikähdän. Mutta oon liian koukussa lopettaakseni niiden kattomisen.
3. Pukeuduin yläasteella tosi paljo mustaan ja vihasin pinkkiä/vaaleanpunaista. Varmaan tuo on aika vaikea uskoa nyt, jos yhtään mun pukeutumista on nähnyt. Kerran jopa työnantajani ihmetteli että oho, onko sulla oikeasti mustaa päällä.

4. Oon tosi herkkä. Esim. Hachikoa ja Titanicia kattoessa alan itkeä jo alkuteksteissä. Muutenkin itken aina pienimmän mahdollisimman syyn takia. Itken kun oon surullinen, kun oon iloinen, kun oon vihainen, tai kun oon loukkaantunut. Musta se on aivan sairaan ärsyttävää, mutta oon kuullut että se olis hellyttävääkin.
5. Mulla on kauhea piikkikammo. Täytän parin viikon päästä 20v, ja meen edelleen verikokeeseen vain puudutuslaastarin kanssa, ja silti se on aivan kamalaa. Enkä pelkää verta lainkaan, mutta piikit ei kuulu ihoon, se on luonnotonta ja kuvottavaa. Miten voikin pelätä jotain noin paljon.
6. Tuosta päästään hyvin aiheeseen tatuointi. Mulla on ollut pari vuotta hirveä tatuointihimo, ja nyt oon päättänyt minkä tatuoinnin ottaisin. Mutta mut pitäis varmaan oikeasti nukuttaa että se tatuointi saataisiin tehtyä. Ärsyttävä neulakammo, menisit pois.
7. Raavin usein itikanpistoja niin, että niihin muodostuu rupi. Rupea oon sitten raapinut sen vuoden tai pari, ja mulla on edelleen pari kivaa jälkeä, jotka on kyllä parantunut aika hyvin. Raapiminen tais vähentyä siinä vaiheessa kun terkkarit ja muut huolestui että niistä voi seurata vaikka mitä, ja piti alkaa tosissaan hoitaa niitä kuntoon. Teen sitä vaan aivan huomaamatta, juurtunut tapa.

8. Mulla on ehkä maailman parhaat unenlahjat. Oon lähes aina väsynyt, mutta jaksan kyllä kevyesti valvoa yöllä,  ja pitkään nukkuminen on lempparipuuhaa.
9. Oon tosi äänekäs. Kuulen siitä melkeinpä päivittäin kommenttia miten kovaääninen oon, tai miten kimeä ääni mulla on ja miten nopeasti puhun. Iskä sanookin mua välillä Kimiksi siitä syystä, että mun ääni kohoaa erittäin korkealle kun kiihdyn tai innostun.
10. Tykkään tehdä listoja. Hankinkin kalenterin jossa on aina sivu per päivä, ja tykkään tehdä kaikkia erilaisia listoja joista voin sitten ruksia juttuja yli.
11. En voi syödä möykkyjä jogurtissa tai kiisselissä tai missään.. Taas näitä pikkulasten juttuja. Kyllä mun kaverit oli huvittuneita kun tuli Sileä -jogurtit markkinoille, ne oli aivan kuin mulle tehty! Viimeksi eilen mussutin sellaista onnessani. En vaan voi sille mitään että ne möykyt aiheuttaa automaattisesti yökkäysrefleksin. Hedelmäpommi -jugu ois varmasti hyvää, mutta möykyt.

12. Oon hulluna autolla ajamiseen. Mulla on ollut kortti pari vuotta, mutta siinä on edelleen jotain uutuudenviehätystä, tai sitten pysyvämpää laatua. Yleensä se oon aina minä joka ajaa, ja bemarin ratissa tunnen itseni rallikuskiksi haha :D Kuhmo-Joensuu väliä ajaessa tulee aina ohiteltua reippaasti, ja pakko sanoa että mulla on erittäin hyvä tuuri etten oo sakkojakaan saanut. Pitäis varmaan alkaa opetella ajamaan rajoitusten mukaan, tai mun hyvä tuurikin vielä loppuu. Kaverit just viime viikolla nauroi kun kaahasin bemarilla että "voi tuota meidän Jenniä".
13. Kun meen yöllä nukkumaan, mun on pakko olla kokonaan peiton alla päätä lukuunottamatta. En tiiä mitä mörköjä mä oikein pelkään.
14. Pelkään kaikkea ihan liikaa. Mulla on aina kummallisia pelkoja, ja tosi vaikea uskoa että asiat menee aina parhain päin. Oon tosi positiivinen ja iloinen ihminen, mutta murehdin joitakin juttuja aina ihan liikaa vaikka ei olis mitään syytäkään.
15. Mulla on rakas pehmomajava, jonka otan aina yöksi kainaloon kun on paha mieli tai elämä potkii päähän.

16. Tykkään kananmunista tosi paljon, mutta mun täytyy aina pestä kananmuna kuorimisen jälkeen ennen kun voin syödä sen. Pelkään kananmunankuoria jotka rusahtelee hampaissa, sen jälkeen varmasti menis kauan ennen kun voisin syödä kananmunaa taas. Tää on vähän niin kuin möykkyjuttu, käsittämätöntä eikä tuossa oo mitään järkeä.
17. Tykkään kaikista vuodenajoista. Vaikea sanoa lempparia kun kaikissa on omat ihanat puolensa, ja tavallaan jokaista vuodenaikaa tulee kaivattua.
18. Pystyn renkuttamaan samaa biisiä ihan mielettömän pitkään kyllästymättä siihen.
 
+ En ymmärrä miksi Photobucket ei suostu tallentamaan kuvien leveyksiä haluttuun kokoon. Nytkin kuvat yhtä lukuunottamatta on liian kapeita, alkuperäisen levyisiä. Ainoastaan kollaasi on oikean levyinen, kun rajasin sivusta valkoiset reunat pois. Jollakin apukeinoa tähän?
 
Löytyykö muilta samoja outoja tapoja/paljastuksia? Kertokaa toki muitakin outoja tapojanne, olis mielenkiintoista ja kiva kuulla etten oo ainoa outo :-D

20 kommenttia :

  1. Miten mä nään melkeen kaikissa (14/18) kohdissa itteni? :D Varsinki toi möykkyjuttu... Ja mustakin varmaan opettaja tulossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva etten oo ainoa ;) Onpa kiva kuulla :-)

      Poista
  2. Aa eikä! :D Oon luullu et oon ainut kananmunankuorivainoharhanen.Ja mulla on toi sama renkutusjuttu, kuuntelen samaa kappaletta parit sadat kerrat läpi ennen ku kyllästyn...

    Ei kyl tuu mieleen nyt mitää omituisia tapoja... :D Btw toi sun huulipuna on aivan täydellistä, mitä se on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiva kuulla että jollain muullakin on sama "ongelma" :D Onhan se kätevää kun ei itse kyllästy, mutta entäs sitten seuralaiset ! :-D

      Se on Rimmelin Apocalips Lip Lacquers sävy 303 Apocaliptic :)

      Poista
  3. vitsit miten sulonen hame! Sulla on aina kivoja vaatteita ja sopii sulle just eikä melkein! :) tykkään kans rikossarjoista ja varsinkin CriminalMindsit on katottu kaikki jaksot! :D ja tosta herkkyydestä en sanokkaan mitään.....itken ku katon voice of finlandia, ja siis sen takia ku en tiiä oonko ilonen voittajan puolesta vai surullinen ku joku tippuu :D ps. saanko sun hiukset, saanko<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos :--) Joo mäkin oon kattonu Criminal Mindseja ihan tosi paljo, ne on vaan niin koukuttavia! Jjoo kuulostaa sit herkkyystaso olevan samaa luokkaa mun kanssa :DD Tuu hakemaan vaan ;)

      Poista
  4. Itsellänikin oli tuo että jogurtissa ei saanut olla kokkareita! Olen opetellut syömään niitä mutta en silti nauti niistä joten olen siirtynyt juurikn tuohon sileään jogurttiin ja juotavaan jogurttiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau, en ookaan sit ainoa!! :D Pitäis kyllä munkin varmaan opetella, vähän noloa aina selittää että joo enpäs voikaan syödä tuota kun tuossa on möykkyjä.. :D

      Poista
  5. Mun mielestä kököt on jogurtissa parhaita! Hah :D

    VastaaPoista
  6. Tunnistin itseni muutamista kohista! :-D Esim. mä kans rakastan juustonaksuja, oih nam <3 Ja tuo viimeinen, mä kuuntelen päiväkausia samaa biisiä ja porukat ihmettelee, että etkö jo kyllästy. :-D Tää oli mukava postaus ja tällaista on aina kiva lukee !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En voi tajuta ihmisiä jotka niistä ei tykkää! Just eilen viimeksi ahmin juustonaksuja onnessani <3 Jep, sama täällä! Kiitos, kiva kuulla :-)

      Poista
  7. Super kiva asu!♥ Mulla on sama toi, että tykkään kaikista vuodenajoista ehdottomasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Se onkin kyllä ihan kätevää että tykkää kaikista tasapuolisesti :-)

      Poista
  8. Mäki pelkään ihan älyttömästi neuloja! Saan kunnon paniikki kohtauksen ku ees nään kuvan :D Ja sit toi kananmuna juttu kans on sama :D Mun outoja tapoja tai juttuja on ehkää: Nautin hampaittenpesusta ja tälläsii. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I feel you! Neulat on kauheita, hyrrr. Jännää että siitä voi nauttia, itselleni se on lähinnä pakkopullaa joka on vaan tehtävä :D

      Poista
  9. Mikä ihana banneri, mitkä hiukset, vau mikä nainen!:D Sulla on aivan ihana blogi ja rakastuin heti oitis. Ja tuo sun edellinen postaus, kesää ja talvea yhdistellen - postaus oli uskomattoman ihana idea ja vautsi mikä asu! Klikkaan heti itseni lukijaksi ja, haluan lukea ja nähdä asujasi lisää!:3
    Ps. minäkin itken Titanicissa AINA ja hyvä etten oikesti jo alkutekstien aikana..:D

    ♥ http://myunstoppablelifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon superihanasta kommentista <3 Kiva kuulla etten oo ainoa ;) Ja hei tervetuloa seurailemaan :-)

      Poista
  10. Upea kaunotar! Tuo hame on IHANA!

    Mä muuten rakastan niitä jogurttien kökkäreitä. Ne on paras osa jogurtista! Erilaiset rikossarjat on kans mun heikkouteni. Criminal Minds on mun ehdoton lempparini!

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :--)

      Mä en voi sietää niitä! Just tänään ostin uuniomena -rahkaa, ja mietin että onpa ihanaa kun rahkassa ei oo möykkyjä. Ja kuinkas kävikään, kyllä niitä oli ja rahka jäi pikkusiskolle syötäväksi. Criminal Minds on huippu <3

      Poista

Blog Design by Get Polished