30. maaliskuuta 2014

Ei taida olla päiväsi, paina väsyneet kasvot minun puoleeni

mekko kirppis (H&M)
vyö Saksasta
rusettipanta Seppälä
nilkkurit Seppälä
 
Tää on niitä päiviä, kun tekisi mieli kirjoittaa, mutta en tiedä mitä kirjoittaisin. Oon pariin postaukseen kirjoittanut miten kaikki kyllä kääntyy vielä hyväksi. Blogi on kuitenkin niin pintaraapaisu mun elämästä, että tänne jää kirjoittamatta ja kertomatta ne hetket kun itken silmäni turvoksiin tai nukahdan kyyneleet poskilla pehmomajava kainalossa. Haluan pitää tämän positiivisena paikkana, joka piristää mua itseäni ja myös lukijoita. Tällä kertaa taidan jättää turhat löpinät sikseen ja antaa Stellan Kuuntelija -biisin sanojen kertoa mun tunnelmista. Tää on sellanen voimabiisi mulle, jonka mulle rakas ihminen linkkasi muutama vuosi sitten kun mulla oli todella vaikeaa. Toivottavasti joku muukin vaikeassa tilanteessa oleva saa tästä biisistä jotain irti.
 

 Stella - Kuuntelija
 
"Sammuu jo tähdet
Aamu nyt lyö
Ei enää saa unta
On aika jo nousta
Pyytää vain uus mahdollisuus
Oon sun kuuntelija

Kuulen, kuulen kutsusi
Mä kuulen, kuulen huutosi
Ei taida olla päiväsi
Paina väsyneet kasvot minun puoleeni

Älä pelkää, ei ole minulta pois
Älä pelkää, ei se ole minulta pois
Ole hyvä ja merkitse ystävä
Rauhassa kastele minut kyynelillä

Mä pidän sinusta huolen
Mä pidän sinusta huolen
Pidän sinusta huolen
Ehkä se saa sinut uskomaan
Oon sun kuuntelija

Pyydän, älä luovuta
Mä pyydän, vielä hetken aikaa
Anna mun oppaana kulkea
Ethän tuolta pimeästä löydä vastausta

Mä pidän sinusta huolen
Mä pidän sinusta huolen
Pidän sinusta huolen
Ehkä se saa sinut uskomaan
Oon sun kuuntelija

Sammuu jo tähdet, aamu nyt lyö
Ei enää saa unta
On aika jo nousta
Pyydä vain uus mahdollisuus

Mä pidän sinusta huolen
Mä pidän sinusta huolen
Pidän sinusta huolen
Ehkä se saa sinut uskomaan

Pidän sinusta huolen
Mä pidän sinusta huolen
Sinusta huolen
Ehkä se saa sinut uskomaan
Oon sun kuuntelija
Oon sun kuuntelija, sun kuuntelija

On aika jo nousta
Pyytää vain uus mahdollisuus"
 
(sanat täältä )

12 kommenttia :

  1. Ihanan söpö asu sulla:3 ja oot niiin kaunis ja sun banneri on ihan täydellinen! Tykästyin tosi paljon sun blogiin:))
    http://wonderland--life.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä paljon tuohon sun tilanteeseen <3 Toivottavasti ne asiat järjestyy :)

    VastaaPoista
  3. Paljon paljon paljon voimia Jenni ja ompa tosiaan kaunis biisi. Toivottavasti sun asiat järjestyy parhaalla mahdollisella tavalla<3 muista et sulla on paljon tukijoukkoja sekä täällä että varmasti ihan jokaipäiväisessä elämässäsikin. Ja ihana asu muuten!! En tajua, kuinka mulle ihan vieraat asukappaleet näyttää noin kivalta jonkun päällä:).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Bea taas <3 Mulla on kyllä maailman parhaimmat lukijat ja maailman parhaimmat ystävät! <3 Kiitos :)

      Poista
  4. voi etttä tää sun blogi on niin ihana! *_* sä vaikutat sellasta tosi rohkeelta tyypiltä, ku sulla on nii erilaisia asuja mitä muilla on (: ja nää asut mitä näkee täällä niii on upeita, ne käy sulle ihan täydellisesti :) hei ja tosi paljon voimia sulle ja tsemppiä ♥ mä en kyllä tiiä, et mitä sun elämässä on tapahtunu, mut kaikkki asiat varmasti järjestyy ! ♥ paljon haleja sulle :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon superihanasta kommentista, tuo piristi mun päivää tosi paljon! <3

      Poista
  5. Ihana asunkokonaisuus! Tulee ihan mieleen 60-luku <3

    VastaaPoista
  6. Voima hali täältä!♥ Olet upea nainen Jenni, muista se :)

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished