18. maaliskuuta 2014

Herkulliset valmistujaisjuhlat

Lauantaina juhlittiin siis ystäväni valmistumista turvallisuusalalta. Juhlat vietettiin ihanassa talossa järven rannalla, joten saatiin ihailla kauniita maisemia samalla. Ruoka oli aivan taivaallista, ja söinkin itseni kauheaan ähkyyn heti! Oli myös vaikka mitä herkullisia leivonnaisia ja kasvispiirakkaa, naminam. Juhlissa yksi parhaista asioista on kyllä ihan kevyesti syöminen.. :--D Sitä aina vaan odottaa, että mitäs herkkuja juhlapöydästä löytyykään!
 
Valmistunut ystäväni oli oikein kauniina, ja mekko oli aivan upea. Räpsittiin mukavasti kuviakin juhlissa, mutta kuvia valitessani huomasin että useimmiten minä oon ainoa joka mun kameraan edes katsoo. Eipä ole ihmekään kun oli aina monta kameraa joihin kuvia räpsittiin, ja jokainen katsoo tottakai omaansa. Että ei oo kyse siitä että olisin valinnut kuvia joissa kaverini tarkoituksella katsovat muualle, sellaisia vaan yksinkertaisesti ei ole, joissa kaikki katsoisivat mun kameraan! Hupsis.
 
valmistunut ystäväni
 
tällaisia tilannekuvia meistä yleensä saadaan..
 
..tai sitten tällaisia edustuskuvia!
 
näin ystävääni Iinaa pitkästä aikaa! <3
 
Tällaisissa juhlissa me siis oltiin lauantaina. Illalla vielä vietettiin aikaa yhdessä, ja käytiin baarissakin pyörähtämässä -olin tosin selvinpäin sairastumiseni takia. Kiva oli pitkästä aikaa nähdä kaikkia tyttöjä samaan aikaan, seuraavan kerran varmaan nähdäänkin mun synttäreiden aikaan!


6 kommenttia :

  1. Voi kuinka toi sun ystävän sininen mekko on ihana ! ootte kaikki niin kauniita ♥

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia :DD Mä tajusin ettei mun kameralla otettu edes kuvia niin en viitti edes postausta tehdä :/ Voi että meidän mekot on kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikäs toi ":DD" oli? :D Hei mut voithan sä laittaa niitä kuvia mitä laitoin sulle s.postiin! Niin ne on :-)

      Poista

Blog Design by Get Polished