28. maaliskuuta 2014

Paluu hiekkalaatikolle

Kun pari ystävääni näki nämä haalarit mun päällä, kommentit oli luokkaa "luuletko sä olevas raskaana" ja "mitkä navettahaalarit nuo on?". Nää haalarithan on maailman ihanimmat! Ja mulle tulee kyllä mieleen näistä lähinnä hiekkalaatikkoajat :-D Päätin aiemmin, että haalarit mun on saatava ja muutama viikko sitten ostinkin sellaiset. Ne on päässyt vasta kerran päälle, jotenkin ne odottaa vielä hieman kesäisempiä ilmoja. Ja rentoa napapaitaa. Ja korkkareita. Ja ihanaa olkihattua pään päälle keikkumaan.
 
Mun mielestä nää on superihanat, vaikka en tiedä miten porukka yleensä haalareille lämpenee. En paljo ihanampia osaisi kuvitella, paitsi vielä vaaleammat ja kukkakuosilla varustettuna. Niihin törmäämistä odotellessa.. No mutta nyt niihin hiekkalaatikkotunnelmiin!
 


Christina Perri - Arms
 
 
 Lady Antebellum - Need you now

farkkuhaalari BikBok / kukkapaita BikBok / nilkkurit Seppälä
 
Kaikki jatkuu, elämä kulkee eteenpäin kuten aina. Silti tuntuu että mun kohdalla kaikki on pysähtynyt. Mä juoksen paikasta toiseen, ettei tarvii pysähtyä, miettiä ja olla yksin. Siten mä pärjään, se on mun keino selviytyä kaikesta. Kavereiden kanssa oloa, zumbaa, lenkkeilyä, salilla käyntiä, koulua, siivoamista.. Välillä mä pysähdyn ja mietin että mitäs sitten, mitä seuraavaksi. Tulee kauhea tyhjä olo, haluan paeta mutta ei ole paikkaa minne mennä. Silti mä tiedän että seison tukevasti omilla jaloillani, mä selviän ja mä pärjään. Mä voin hymyillä ja nauraa aidosti, ei tarvii esittää mitään. Minä oon edelleen minä, sama iloinen ja positiivinen tyttö, vaikka elämä onkin hetkeksi pysähtynyt. Ja mä tiedän, mä oon tarpeeksi vahva selvitäkseni mistä vaan.

Christina Perri - Human

22 kommenttia :

  1. Just ihanat farkkuhaalarit!! :)) sopii sulle mainiosti! Ja tohon viimeiseen tekstiosuuteen, sä olet sankari, selviät ihan varmasti :) ja sulla on aina ystävät, jotka on sun tukena ♥

    VastaaPoista
  2. Eiiiikä noita sun kaverien kommentteja :DD mäkin niiiiin haluisin tollaset!! Noi on aivan ihanat!! <3 harmi kun täällei oo bikbokkia menisin muuten heti hakemaan ittelleni! Pitää yrittää metsästää muualta :) oot kyllä upea! Ja noi kengät!!! Rakkautta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä vaan metsästämään sellaisia ;) Luulisin kyllä että kevään mittaan muuallekin tulee noita myyntiin! :) Kiitos <3

      Poista
  3. Oi, tollaset on kyllä ihan pakko saada!! Just ihanat, noi sopii sulle tosi hyvin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntu ihan samalta kun bongasin nuo kaupassa :-D Kiitos :)

      Poista
  4. ihana ulkoasu ja tosi kaunis banneri! ihana asu sinulla päällä:)

    http://oonaaino.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihana farkkuhaalari! :D Sopii tosi hyvin sinulle ja yhteen ton paidan kanssa :D Ja mitäs siitä jos kaikki ei tykkää kunhan itse tykkää siitä mitä pukee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oot kyllä oikeessa, sehän se on tärkeintä että itsellä on hyvä olla vaatteissa jotka pukee :-)

      Poista
  6. Ihan sairaan kiva asu! :) Toi paita varsinkin ihan kesäinen :)

    http://nettatuulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Ihana ulkoasu tällä blogilla! (: Sopii hyvin toi haalari sulle! :-)

    http://positivyismymelody.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Aivan mielettömän ihana ulkoasu, niin tämmönen rauhallinen ja nätti :3 Postauksies perusteella tykästyin sun luonteeseenkiin hirmusesti! Tosi hyvä että linkkasit blogis tohon mun keskusteluun ja nyt kyllä nappasit itelles uuden lukijan :3 Kiitos!

    - mariannaelisabet.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihanasta kommentista <3 Ja tervetuloa seurailemaan :-)

      Poista
  9. Mä oon niin kade ku osaat tehdä tommoset täydelliset kiharat :D Mun hiukset on ihan kököt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi oli kyllä kaukana täydellisestä, ja ne lässähti tosi nopeasti :(

      Poista
  10. Ihana kaunis tyttö olet ja tämä blogin ulkoasukin on niin täydellisen hemppis ja tyttömäinen :)

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished