26. maaliskuuta 2014

Puhelinjohtoponnarit

Kävi sitten ne perinteiset. Taas.
 
Aluksi lähes vihasin näitä "puhelinjohtoponnareita". Ajattelin että hyi, onpas rumia. Olin varma, että näitä ei tulla mun päässä näkemään. Laivallakin muutama viikko sitten katselin näitä hieman lähempää, ja pohdin että kyllä ne tavalliset ponnarit on vaan parempia ja mukavan simppeleitä, eihän sitä tällaisia mihinkään tarvitse.
 
Kunnes menin Glitteriin ja jotenkin eksyin tutkailemaan näitä hieman uteliaana. En voinut tajuta, että mikäs näissä ihmisiä kiehtoo. Katsomassani paketissa oli neljä ponnaria, räikeitä neonvärejä. Hintaa oli 4,95€, ja kiireessä pohdin että kai näitä sitten pitää testata kun on niin paljon hyvää kuullut eikä voi sitä hehkutusta ymmärtää. Ja eihän rahaa edes mene paljon hukkaan jos nämä joutaisivat suoraan kaapin pohjalle.
 
Nooo, eipä tarvinnut näitä ponnareita kaapin nurkkaan pölyttymään laittaa! Täytyy kyllä myöntää, että oon saanut syödä sanani täysin aiempien virheellisten arvioitteni takia. Nämähän on suorastaan nerokkaita. Ponnarit pystyy kieputtamaan hiuksiin monin eri tavoin, ja näillä voi saada todella erilaisia ilmeitä aikaan. Kieputtaessani lenkin pari kertaa hiusten ympäri saan ihanan rennon poninhännän, joka laskeutuu rennosti päälaelta. Kolme kertaa kieputtaessani saan tiukan poninhännän, joka pysyy paikallaan. Ja näillähän pystyy kätevästi tekemään myös nutturoita.
 
Eikä siinä vielä kaikki. Näiden ansiosta hiuksiin ei jää ärsyttävää painaumaa, joka on usein seurausta tavallisista ponnareista. Puhelinjohtoponnarit ovat myös todella hellävaraisia, ne eivät katko hiuksia eivätkä hiukset juutu näiden ympärille siten, että niitä pitäisi hampaat irvessä kiskoa.
 
Pakko myöntää, joudun syömään aiemmat sanani. Ja kaikille niille jotka eivät ole näitä vielä kokeilleet, suosittelen testausta lämpimästi! 


22 kommenttia :

  1. Aah, voi vitsi.. Oon sun tavoin vältellyt noita ponnareita siitä asti kun ne tuli "muotiin" ja aattelin et ompas turhia, ei noita mihinkään voi tarvita :-D Ja nyt tekis mieli käydä huomenna Anttilassa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo-o, täällä on toinen joka on ajatellu ihan samalla tavalla!! :D Suosittelen kyllä käymään ;)

      Poista
  2. Itsekin innostuin viime viikolla testaamaan ja enpä oo normi ponnareita sen koommin käyttänyt :D itellä on vielä ruskean värinen, niin se kivasti uppoaa omaan hiusten väriin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyllä tosi käteviä! Ja pitääpä testata omien hiusten väristä, se vois olla kivan huomaamaton :-)

      Poista
  3. Haha, parempi myöhään kuin ei milloinkaan! ;D
    Mä taas hyppäsin suoraan tuohon trendiin viime syksynä kun noista ensimmäistä kertaa kuulin, ja voi vitsi, sen jälkeen en ole tavallisia ponnareita käyttänyt ollenkaan. Noi on niin näppäriä, varsinkin kun ei tarvi edes miettiä että pysyykö tukka kiinni koko päivää vai ei, koska kyllä se pysyy!
    Ja sen vielä sanon, että mä tykkään pitää tukkaa öisin sellasella sotkunutturalla päälaella, ja noi ponnarit pitää jopa sen paikallaan koko yön - joskus oon meinannut mennä samalla tukalla kouluunkin, ku nuttura on edelleen näyttänyt niin hyvältä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, oot ihan oikeessa! Mielelläni kyllä edelleen laitan urheillessa päähän tavallisen ponnarin, niin ei tarvii ainakaan huolestua että se tippuis, mutta muuten tykkään tehä noilla ihania rentoja poninhäntiä. Nää on kyllä tosi nerokas keksintö, ja nää on oikeasti parempia hiuksille :-)

      Poista
  4. Meinasin ostaa tollasia cittarista mutta siellä YKSI pompula maksoi hieman päälle vitosen. musta se oli liikaa hiuslenkistä josta en ollu varma pysyykö mun liukkaussa hiuksissa. Pitääkin käydä glitteristä kattomassa tai tilata ebaysta... Mikäköhän noitten ns. virallinen nimi on ? :0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäää, onpa ollu kauheen kallista! :o Kannattaa kyllä kattoa jostain noita halvemmalla! Glitterissä oli muitakin eri värisiä. Hmm ei oo kyllä mitään tietoa, mulle nää on vaan ihan puhelinjohtoponnareita :/

      Poista
  5. Ite oon käyttänyt syksystä lähtien puhelinjohtoponnareita, ja ovat kyllä ihan parhaita! Nutturatkin on niin paljon helpompi tehdä näillä. Enää en vaihtaisi tavallisiin ponnareihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kyllä on :) Nutturan teko onnistuu kans, vaikka ei heti uskoisi!

      Poista
  6. Nuo on kyllä ihan parhaita! Itse en tavallisia ponnareita enää käytäkään. :D

    http://blogbytinka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä :) Itsellä tulee edelleen käytettyä siitä syystä, että ne kulkee huomaamattomasti mukana ranteessa :)

      Poista
  7. Puhelinlankaponnarit on parhaita! Mä oon viime kesästä lähtien käyttänyt ainoastaan noita. :)

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä täälläkin päässä :-) Mä kyllä hoksasin noiden mahtavuuden vasta hieman jälkijunassa, mut parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

      Poista
  8. Mäkin ostin noita H&M:n versiona mutta täytyy todeta että ei ne musta mitään ihmeitä ollut :D Teki minkä lupaskin, eli pysyi päässä, mutta mulla ei oo koskaan ollut tavallisten ponnareiden kanssa ongelmia - ei päänsärkyä tai mitään! Noi muoviset on kuitenkin kivat treeneihin, niin jos tukka hikoo nii ponnari ei mee ällöks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että joku on eri mieltä noiden toimivuudesta :D Niin no tuo on kyllä kans hyvä puoli näissä, en itse aiemmin hoksannutkaan! :)

      Poista
  9. Oon miettinyt, oisko noi hyviä, koska mulla tuppaa normiponnarien kanssa käymään niin, että se ponnari takertuu hiuksiin. Mietin vaan, että miten huomaamattomia nuo on hiuksissa? :)

    Sulla on tosi kiva blogi ja tyyli!

    http://fashiontipsy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo ei kyllä takerru hiuksiin laisinkaan! :) Ja mielestäni nuo eivät ole aivan yhtä huomaamattomia kuin normiponnarit, mutta jos löydät omien hiusten värisen puhelinjohtoponnarin niin ei se varmasti silmille hypi :) Kiitos!

      Poista
  10. Oon ollu ja olen vähän vieläkin nuita vastaan... Jotenki toi niiden ulkonäkö saa mut epäileen niiden toimivuutta, mutta ihana lukea et joku muu on ajatellu samalla lailla ku mä :-D Kaunis ulkoasu tässä blogissa ja ihania kuvia!

    http://elviiraoona.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo, täällä kyllä oli samankaltaiset ajatukset aiemmin noita kohtaan :-D Mut ne kyllä oikeasti toimii, kannattaa kokeilla! ;) Kiitos :)

      Poista
  11. Onpas sulla kiva banneri, itse en osaisi ikipäivänä tehdä tollaista :D

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Moikka! Mäkin oon vähän epäillyt noita :D mutta näköjään kannattaa testata ;D http://mmillamaaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished