6. huhtikuuta 2014

20

Groove Coverage - Last unicorn
 
 
Parikymppinen. Mä oon parikymppinen!! Tuntuu uskomattomalta, tunnen itseni ihan kauheen vanhaksi kun noita numeroita kattoo. Sitä aina ennen ajatteli, että 20-vuotiaat on ihan kauheen vanhoja. Mun on tosi vaikea sisäistää että oma ikä alkaa nyt numerolla 2, oon jotenkin jämähtänyt siihen 18 vuoden ikään ja tuntuu että siitä eteenpäin en oo vanhentunut. Nyt pitäisi sitten olla jo kai aikuinen? En mä kyllä itseäni yhtään sen aikuisemmaksi tunne kuin aiemminkaan.
 
Mä en oo koskaan tykännyt syntymäpäivistä. Tai muiden synttäreistä oon, mutta omistani en. Ne on jotenkin ahdistavia, olla huomion keskipisteenä ja avata lahjoja muiden tuijottaessa. Varsinkin tänä vuonna toivon vaan, että voisin skipata koko synttärit ja että tää viikonloppu olisi mahdollisimman nopeasti ohi. Sitten taas helpottaa. Tästä päivästä tekee erityisen vaikean muistot vuoden takaa, voin rehellisesti sanoa että se päivä oli mun elämäni paras tähän mennessä. Postauksessa mukana pari biisiä juurikin siltä päivältä.
 
Mut niin, hyvää synttäriä minä, pian jo keski-ikäinen vanhus!

Samae Koskinen - Spoon river

26 kommenttia :

  1. Nainen on kuin viini - sitä paranee vanhetessaan! ♥ Sydämmelliset onnittelut täältä ruudun toiselta puolelta!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, niin se taitaa olla :-D Kiitos <3

      Poista
  2. Onnea! :) vuoden päästä oot jo tarpeeks vanha risteilemään ilman äitiä! Eli ainakin Silja Linesin mielestä oot vielä tosi nuori :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä muuten oonkin, en ois itse hoksannutkaan! :) Kiitoksia! :)

      Poista
  3. Onnittelut!
    Ootpa sä kaunis c:
    http://tiiacecilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Onnea paljon <3 Soelt vielä niiiiin ihanan nuori :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos! <3 En kyllä enää tunne itseäni kauheen nuoreksi :-D

      Poista
  5. Paljon onnea! :) Mulla 22 v. lähestyy uhkaavasti, ja ikäkriisi on jo paha. En tunne itseäni ollenkaan aikuiseksi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Haha, täällä on toinen joka ei tunne henkisen ikänsä vastaavan tuota kauheen isolta kuulostavaa numeroa :-D

      Poista
  6. Voi ei, onnea tosi paljon!! (: kannattaa vaan nauttia, niin paljon on vielä eessä ja kokematta!!

    VastaaPoista
  7. Olipas tosiaan ikimuistoiset synttärit... :D Paljon onnea vielä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha ikimuistoiset tosiaan... :D :D Kiitti <3

      Poista
  8. Paljon onnea !! :)

    http://tothebeautifulday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. oiii ihan parasta synttäriä sulle Jenni!!! :)<3

    VastaaPoista
  10. oiihh ihanaa <3 mä toivotan täältä sulle oikein ihanaa synttäriä <33 hali! <3

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished