3. huhtikuuta 2014

Amppari

Yleensä se menee niin, että heräät aamulla tuskanhiestä märkänä ja ajattelet onnellisena että se oli vaan unta. Nyt oon kolmena yönä peräkkäin ollut onnellisempi kuin pitkään aikaan, kaikki on ollut niin hyvin. Aamulla oon herännyt ja sama tuska valtaa mielen ja samassa muistan ettei mikään ole niin kuin pitäisi. Toissa yönä jopa unessa kirjoitin blogiin että hei, nyt kaikki on jo paljon paremmin. Miksi unienkin pitää piinata, eikö niitä voisi vääntää vain off -asentoon?
 
Nyt kuitenkin vähän iloisempiin asioihin! Tällä viikolla on tapahtunut myös paljon kivaa, lukuunottamatta sitä että heitin hernekeitot vahingossa pitkin seiniä ja lattioita ja itseäni, oon heittänyt itseäni pallolla päähän, selkään ja jalkaan ja bemarin ovilla on joku ongelma.. Tällä hetkellä oon eniten innoissani siitä, että kävin eilen parturissa! Nyt peilistä katsoo hieman eri näköinen tyttö, hih. Teillekin laitan tänne kuvia, kunhan saan hiuksilleni tehtyä toisenkin operaation ja kuvat otettua.
 
Tässä kuitenkin nyt asua muutaman viikon takaa. Näitä otettaessa oli kauhea tuulinen päivä, ja hiukset huiteli ties missä. Sai kyllä etsimällä etsiä julkaisukelpoisia kuvia. Voisin joskus tehdä postauksen epäonnistuneista asukuvista, olisko kiinnostusta sellaiselle? Siitä voisi tulla kyllä aika hauska :-) Asukuvista kun kuitenkin yleensä vaan pieni osa onnistuu!
 
villakangastakki kirppis / H&M
housut kirppis / H&M
sifonkipaita H&M
nilkkurit Seppälä
tuubihuivi kirppis
 
Eikö tulekin hieman ampparin väritys mieleen tuosta mun asun väriskaalasta..? :-D Tosin en oo vaan raidallinen! Tuo takki oli yksi parhaista kirpparilöydöistä ikinä, se oli kuin uusi ja maksoin siitä vaivaiset 7 euroa! Tuollaiset kirppislöydöt on vaan niin parhaita. Kuten keskimmäisestä kuvasta näkee, siinä on vieläpä tuollainen ihana tekokarvareunus. Ja väri on aivan mahtava, mikäs ankeita talvisia päiviä piristää paremmin kuin keltainen villakangastakki. Kirppareiden kiertäminen on välillä todella palkitsevaa. Ai niin ja hei, Kuhmon kirppikseltä löytää vielä ensi viikon ajan mun vaatteita loosista 12! Käykäähän rikastuttamassa köyhää opiskelijaa! ;)
 
Musta tuntuu, että oon viime aikoina innostunut liikunnasta jotenkin uudella tavalla. Siitä tulee niin hyvä ja mahtava fiilis, alkaa jotenkin huomaamattaan voida paljon paremmin. Aiemmin en oo saanut liikunnasta tuollaista hyvän olon tunnetta. Se jotenkin auttaa jaksamaan ja siitä saa voimaa. Liikunta on turvallinen ja hyvä tapa purkaa paha olo ja ahdistus, ja se palkitsee ihanalla hyvän olon tunteella. En olisi joskus uskonut, että minä herään aamulla aiemmin sen takia että ehdin käydä salilla! Uskon, että sen avulla mun päivästä tuli kuitenkin paljon parempi. Ja onhan se kiva tunne, että on jo aamulla saanut jotain aikaan.
 
Eilen meillä oli myös meidän ainejärjestön Popsin järjestämät Ruotsinlaiva -sitsit, ja oli kyllä tosi hauskaa! En oo aiemmin sitseillä ollut, joten hyvä että lähdin nyt sinne mukaan. Saatiin pientä purtavaa ja juotavaa, ja siellä oli kaikkea kivaa ohjelmaa, ja mahtava tunnelma. Oltiin Lauran kanssa bimboblondeja, voi sitä aurinkopuuterin, meikkivoiteen ja hiusten tupeerauksen määrää.. :D Roosa oli sitten meidän oma kapteeni! Tännekin tulee myöhemmin kuvia teidän järkyttämiseksi.
 
Teitä lukijoita on jo yli 160, aivan uskomatonta! Oon tosi onnellinen teistä jokaisesta, on ihanaa tietää että joku näitä juttuja lukee :-) Bloggaamisessa yksi parhaista tai jopa paras asia on ehdottomasti vuorovaikutus teidän lukijoiden kanssa, ja on ihana kuulla teidänkin mielipiteitä ja kommentteja asioista. Oon myös saanut teistäkin rinnalleni tukijoukon vaikeille ajoille, ja on mahtavaa huomata miten upeita tyyppejä sieltä ruudun toiselta puolelta löytyykään! Kiitos siis teille kaikille, teidän olemassaolo merkitsee mulle todella paljon! <3
 
Edit: Photobucket ei TAASKAAN suostu jostain syystä muuttamaan kaikkien kuvien leveyksiä eikä mulla ole nyt aikaa tapella tuon kanssa, joten koittakaa kestää eri levyiset kuvat!

10 kommenttia :

  1. Toi tuubihuivi ja varsinkin takki on täydellisyyttä! Mä oon ollut jo vuoden päivät viehättyny tuon sävyiseen leijonnankeltaseen, mutta jotenkin tuntuu ettei se vaan sovi mulle... Ihana kattella silti keltaista muiden päällä :D Keltanen on niin piristäväkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oon minäkin, leijonankeltainen on niin ihanan pirtsakka väri! Kannattaa kokeilla vielä, ehkä se esim. pienempinä annoksina voisi sopiakin? :) Keltanen kyllä piristää ehdottomasti! :)

      Poista
  2. Ihana tuo amppari asu! Ja joo semmonen pilalle menneet kuvat- postaus ois kyl varmaan aika hauska :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Pitää kyllä ehdottomasti tehdä sellainen jossain vaiheessa kunhan ehdin kaikki kuvat käydä läpi :-)

      Poista
  3. Ihana asu!:) Nuo kengät on niin ihanat<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. ihana asu ja hyvin ne hiukset on vaikka tuulee ;) ja oon miettinyt tota samaa et vois tehä postauksen epäonnistuneista asukuvista, haha joten tee ihmeessä! :) Ja eikä miten suuri hymy mun huulille tuli kun luin että oot saanu liikunnasta noin paljon energiaa ja hyvää oloa, keep going girl ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, oisitpa nähny ne kuvat jotka jäi julkaisematta.. :D Sellanen vois olla kyllä hauska, ja vähän epätäydellisyyttä tähän "täydelliseen blogimaailmaan" :D Liikunta kyllä piristää kummasti harmaan arjen keskellä! :)

      Poista
  5. Tee ihmeessä postausta epäonnistuneista asukuvista, se ois kivan erilaista :)<3 Ja vitsit, että keltanen sopii sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin ajattelin että se vois olla virkistävää vaihtelua! :) Keltainen kyllä on mun väri :-)

      Poista

Blog Design by Get Polished