29. huhtikuuta 2014

Kukkia, kummipoikaa ja kummituksia

hame H&M 
toppi H&M
neule kirppis / GinaTricot
laukku New Yorker
korkkarit New Look
kukkapanta Glitter

Oon rakastunut noihin kukkapantoihin! Muutama viikko sitten niitä oli Glitterissä tarjouksessa, ja ostin niitä ihan kaksin kappalein. Mun mielestä ne näyttää tosi kivalta otsiksen kanssa, varsinkin se toinen hieman erilainen panta, josta tulee tänne kuvia hieman myöhemmin. Otsis alkaa vain kasvaa turhan pitkäksi, se roikkuu silmillä ja alkaa taipua tyhmästi sivuun. En vaan tiedä haluanko leikkuuttaa sitä taas lyhyemmäksi vai alanko kasvattaa sitä sivuun. Mitä mieltä te ootte?

On ollut ihanat mutta vauhdikkaat pari päivää täällä Valkealassa serkun perheen ja kummipojan luona. Oon päässyt pomppimaan trampoliinilla, leikkimään hippaa, muovailemaan muovailuvahaa, pelaamaan muistipeliä, lukemaan kirjoja, puhaltamaan ilmapalloja.. Kummipoika täytti juuri neljä vuotta, ja on e-r-i-t-t-ä-i-n vilkas tapaus! Jos vahingossa onnistun livahtamaan vessaan, menee sadasosasekunti kun vessan ovea jo revitään :-D Lisäksi täällä on sen mukaan kummituksia, jotka tekee kaikki kujeet. Itsehän poitsu ei tee mitään jekkuja ja kiusaa muille, ei tietenkään. Ei ainakaan laita räkää mun hiuksiin tai herätä mua pierutyynyllä, tunge likaisia sukkia mun naamaan tai piiloudu räpläämään mun puhelinta.. :D Eipähän ainakaan aika käy pitkäksi! Kummipojan yksivuotias pikkuveli on myös aivan ihana vesseli, varsinainen hymypoika. Tänään kantoi mulle ulkovaatteensa valmiiksi ja istui pyytämättä syliin pukemista varten. Että pikkulapset on ihania <3 Vedettiin eilen myös serkun kanssa kunnon kotitreeni, jonka jälkeen tehtiin pyörälenkki. Tänään on sitten käveleminen ollut aika vaivalloista..

Huomenna olisi tarkotus suunnata Joensuuhun takas vapun viettoon. Ihan kiva päästä hetkeksi paikoilleen, tää on ollut nyt aikamoista reissaamista viime aikoina. Kaipaan hiljaisuutta, omaa tilaa, omaa aikaa.. Vaikka oon tosi seurallinen ja sosiaalinen ihminen, tarviin paljon omaa aikaa. Sillon saa tehdä niitä juttuja joista itse tykkää, ja välillä vain olla. Pohtia elämää, antaa aikaa itselleen ja ajatuksilleen. 

Mitäs kivaa teidän viikkoon kuuluu?

20 kommenttia :

  1. Aivan ihana blogi sulla! Olet kaunis ja sulla on tosi kiva tyyli, jään seurailemaan:)

    http://stairway-to-paradise.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos hirmuisesti <3 Ja tervetuloa seurailemaan! :-)

      Poista
  2. Pikkulapset osaa kyllä olla varsinaisia vesseleitä :D Itsekin pääsen huomenna serkkutyttöjen lapsenvahdiksi ja kivahan sitä on välillä ns. unohtaa aikuisuutensa ja heittäytyä heidän tasolleen leikkimään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kyllä osaa! :D Leikkiminen on kyllä kivaa, lasten maailma on niin ihanan huoleton :) Nyt kyllä kieltämättä kotiin päästyäni "hieman" väsyttää :D

      Poista
  3. Lyhyemmäks! :D Otsis sopii sulle niin hyvin, pidä ainakin jonkin aikaa :)

    Mun viikkoon ei kuulu mitään erityisen kivaa... Koulujuttuja vaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti avusta, katsotaan nyt mihin päädyn tuon kanssa :) Tykkään tuosta, mutta tuulisella säällä on niin ärsyttävää kun se ei pysy ollenkaan paikoillaan!

      Noo, välillä pitää tehä niitä hieman tylsempiäkin juttuja ;)

      Poista
  4. Pidä ihmeessä otsis, koska se sopii sulle tosi hyvin! :) ja pikkulapset on kyllä nii ihania! Olin TET-harjottelussa päiväkodissa pienten puolessa (1-3-vuotiaat) ja viimesenä päivänä yks niistä tuli halaamaan mua ja sanomaan heit ku lähin pois sieltä. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! :) Välillä musta tuntuu ettei se sovi yhtään, ja menetän hermoni sen asettelussa.. :D Mutta toisaalta se on kyllä ihanaa vaihtelua.

      Jep, niin ne on! <3 Oi, ihana! Tänään mun kummipoika tuumasi kuultuaan että lähden: "äiti, ei viedä Jenniä juna-asemalle" :--D <3

      Poista
  5. Iiiiiihana asu! <3 Oon ite kattellu Glitterissä noita kukkapantoja monesti, mutta tuntu että ne ei oo sopinu mulle ollenkaa. Mut nyt ku mainitsit että ne ne sopii otsatukan kanssa, niin voisin mennä uudestaan kokeilemaan koska leikkasin just hetki sitte otsatukan. Ja oon myös samaa mieltä edellisten kanssa, että pidä otsatukka! Se sopii sulle ihan täydellisesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Joo kannattaa ehdottomasti mennä, mun mielestä otsis kyllä sopii noiden kans mainiosti yhteen! Kiitti avusta, saattaisin vaikka jatkaakin yhteiseloa sen kanssa :)

      Poista
  6. Oon hullaanunut myös täysin näihin kukkapantoihin sun muihin hiuskoristeisiin jotka ovat näyttäviä ♥ Ja kokeile ihmeessä hieman sivuotsistakin välillä - voisi sopia sulle:) Senhän voi sitten leikata heti jos et tykästy? Välillä on kiva kokeilla uutta vai mitä mieltä olet?
    Tykkään asussasi siitä, että kengät, neule ja laukun yksityiskohdat ovat samaa väriä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans, jotenkin paljon aiempaa enemmän! Voisin kyllä sitäkin kokeilla nyt tai jossain vaiheessa, en oo pitkään aikaan sellaista pitänytkään :) Jep, se olis kyllä sen puoleen tosi kätevä! Uuden kokeilu piristää aina kivasti :-)

      Poista
  7. Ihana oot<3 Oon ite kattellu Glitterissä noita kukkapantoja monesti, mutta en oo vielä sit kuitenkaan ostanu :( näyttää sun päässä ainakin tosi hyvältä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä toinen ihana <3 Jospa vielä joku päivä sitten ;) Kiitos! :)

      Poista
  8. Voi ompa ihanan tyttömäinen asu <3

    Nomi

    VastaaPoista
  9. Tosi kiva blogi :) Ihanan näköinen ulkoasu ja laadukkaita postauksia.

    eletaanpikkuhiljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kivasta kommentista! :)

      Poista
  10. Vastaukset
    1. Kiitos, mäkin tykkään siitä paljon (:

      Poista

Blog Design by Get Polished