12. huhtikuuta 2014

Onnen palasia

Viime yönä mä menin nukkumaan melkein hymy suupielissä kareillen. Ja se jos mikä on ollut harvinaista herkkua viime aikoina. Eilen mä olin jotenkin erittäin kiitollinen kaikesta, ja oon edelleen. Vaikka kaikki asiat ei oo hyvin eikä kuten pitäisi, ja vaikka usein herään vaan oman elämäni painajaiseen ja itken liian usein, mä oon tavallaan onnellinen. En siten kuin ehkä voisin, mutta onnellinen kuitenkin.

Ihan ensimmäiseksi olin kiitollinen siitä, että pääsin pitkän päivän jälkeen nukkumaan ihanaan pehmeään sänkyyn ja vetämään pehmomajavan kainaloon. Viime viikkoina siitä on tullut tapa. Sitten aloin miettimään ihmisiä mun ympärillä. Välillä tuntuu että oon todella yksin, enemmän kuin pitkään aikaan ja että kukaan ei ymmärrä mua. Mutta en mä ole, mulla on maailman parhaat ihmiset ympärilläni. Välillä menee vaan hetki muistaa se.

Mulla on aivan mahtava suku. Suku, joka välittää ja pitää toisistaan huolta. Mulla on ihana serkku, joka on mulle melkein kuin sisko ja soitellaan aikalailla päivittäin. Ihana eno, ihanat kummit ja tädit. Maailman hellyttävin kummipoika, jonka näkemiseen on aikaa enää vajaa viikko. Lisäksi mulla on ihana perhe. Perhe joka myös välittää, pitää huolta ja on mukana niin iloissa kuin suruissakin. Perhe, johon voi aina turvata vaikka mitä tapahtuisi. Maailman upein sisko, joka on aina mun tukena ja joka ymmärtää mua pelkästään ajatuksen voimalla. Sisko, joka kertoo milloin uskallan kattoa pelottavaa sarjaa telkkarista tai ymmärtää asiat joita kukaan muu ei ymmärrä. Minulla on myös unelmieni opiskelupaikka, jonka myötä mun elämääni on tullut paljon hyvää lisää.

Kuitenkin ehkä se kaikkein isoin syy, miksi tätä postausta aloin kirjoittamaan, on mun ihanat ystävät. En voi sanoin kuvailla sitä, miten tärkeitä kaikki ihanat tytöt mulle on! Mulla on tosi laaja ystäväpiiri, paljon tyttöjä Kuhmossa ja paljon täällä Joensuussa. Jokainen on mulle tärkeä, jokainen on omanlaisensa ihana ihminen, jossa on upeita persoonallisia piirteitä. Ystävät on se kantava voima, joka auttaa jaksamaan tuli eteen sitten mitä vaan. Viime viikkoina oon ystävien kanssa hakenut hyvää oloa mm. kuntosalilla, pitänyt itkupiiriä suklaan kera, bilettänyt ja pukeutunut bimboblondiksi, käynyt teellä ja jätskillä, suunnitellut ihania juttuja tulevalle kesälle, tehnyt koulujuttuja, nauranut hervottomasti, suunnitellut pitkästä aikaa koittavaa tapaamista ihanien Kuhmon tyttöjen kanssa, itkenyt ystävien olkapäätä vasten, saanut ihanaa huolenpitoa ja rakastanut heistä jokaista ihan mielettömän paljon. Apua, tulee ihan kyyneleet silmiin tätä kirjoittaessa. Ystävät on vaan mulle ihan mielettömän tärkeitä, jokainen heistä. Vaikka miten surullinen olisin, ystävät saa mut taas nauramaan aidosti ja niin, että vatsalihaksiin sattuu. Ystävät saa jaksamaan. Ystävät on mukana kaikessa, niin myötä- kuin vastoinkäymisissä. Ystävät muistuttaa ikuisesti kuinka luulit golf -kenttää golf -kentäksi (minä: "hei, tuo pelto näyttää ihan golf -kentältä!!", Jonna: "Jenni......se on golf -kenttä") tai kuinka kirjoitit tenttipaperiin nimeksesi professorin nimen (hupsiis). Ystävät nauraa, kun teet jotain hassua tai noloa, ja ystävät lähtee typeriin hullutuksiin mukaan.
 
Ystävät on ja pysyy, läpi elämän <3


20 kommenttia :

  1. Ihana postaus, tuli iha kyyneleet sillmii, ku kirjotit niin kauniisti <3 Olet ihana ja tärkeä Jenpula!!
    <3:lla Saimi

    VastaaPoista
  2. eikä miten ihana postaus, ihan veet silmissä luin tätä <3 miten tuon kaiken olit niin ihanasti saanut puettua sanoiksi <3 aivan ihana! ystävät todella piristävät <3 ihanaa, että sulla on ympärillä paljon ihania ihmisiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ystävät kyllä todella tuo iloa elämään <3 Oon kyllä siitä ihan mielettömän onnellinen! :)

      Poista
  3. Aina innolla luen tätä blogiis, siitä on tullut tapa,vaikka näenkin siua melkein joka päivä! Voin yhtyy siun sanoihin täysin! puss och kram jenni!
    rakkaudella Hansson

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla Hansson! <3 Puss och kram för dig också! <3

      Poista
  4. Aivan ihana postaus! Ja oon usein aiemminkin vieraillut täällä sun blogissas ja aina vaan ihastelen tätä mielettömän tyttömäistä ulkoasua <3

    VastaaPoista
  5. Ihana ja herkästi kirjoitettu postaus. Ystävät ja suku on kyllä parasta elämässä ja saa hyvälle tuulelle. :)

    atc24h.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. Eikä tuo sun nimi :D :D :D se on penska_peza! Ja miumiumiu <3

      Poista
  7. oi vitsi ihana postaus !♥ tykkään kauheesti lukee sun blogia, ootan jo innol seuraavaa postausta :D

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished