16. huhtikuuta 2014

Shoelove

Oi nettikirpparit.
 
Nämä eivät ole aidot Jeffrey Campbellin Litat, ja siitä syystä nämä sopivatkin mun opiskelijabudjetille paljon paremmin. Merkkinä näissä lukee Truffle, joten ei ole aavistustakaan mistä nämä on alunperin hankittu. Löysin nämä todella halvalla "käytettynä", ja näitä oli vain kerran käytetty tai kokeiltu jalkaan. Nämä tuoksuukin vielä aivan uusilta, ja on täysin uudenveroiset! Koko 38 oli mun jalkaan sopiva just eikä melkein, ja nämä ovat jalassa erittäin mukavat. Rakastan kengissä platformia, ja tuollaista mukavaa tukevaa korkoa. Platformilla saan huijattua monta senttiä lisää pituutta ilman että jalka joutuu täysin epäinhimillisiin olosuhteisiin. Ja nuo piikit, oon aivan hulluna niihin (ja koko näihin kenkiin)! Haha, kengissä piikit on kivoja mutta ihossa ei!
 
Tykkäättekö te näistä yhtä paljon kuin minä, vai ovatko nämä aivan kammottavat hirvitykset? :-)

31 kommenttia :

  1. Aaaah ihanat upeat rakkaudet <3 ! Mulle kiitos samanlaiset :D

    ♥: http://sirujee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. IHANAT. en kestä. En kyllä osais itse käyttää kun en korkkareita muutenkaan käytä, mutta oon silti aina ihaillut jeffrey cambelleita <3 joten nuo on kyllä hirmu kivat ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pikkusisko osti just käytettynä parit aidot Jeffrey Campbellit, ne aidot vasta ihania onkin <3 Vaikka en tiedä voiko näistä ihanammaksi mennä :)

      Poista
  3. Voi itku ! Aiheutit mulle hirveen kenkäkuumeen .. :D Aivan upeet !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kenkäkuume ei oo ollenkaan pahasta ;)

      Poista
  4. Minäkin tilasin juuri tuollaiset, mutta puukorolla! :) Upeet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, puukorolla varustetut on kans varmasti tosi upeet! :)

      Poista
  5. Katsoin pikaisesti, että ihan hirveät, mutta sitten tajusin, kuinka ihanat nuo ovat! Rakastan tuon mallisia kenkiä yli kaiken, mutta valitettavasti omistan vain yhdet... Toivottavasti ajan myötä kaikki muuttuu! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuon malliset kengät ovat vieneet myös mun sydämen! Aivan ihanat jalassa :-)

      Poista
  6. Aivan ihanat! Miten sä aina löydät kirppareilta tuollaisia upeuksia ja mä vaan jotain sata vuotta vanhoja riepuja... :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :--D Oon pikkuhiljaa oppinut ettimään niitä oikeita helmiä!

      Poista
  7. Jos uskaltaisin käyttää noin hurjan korkeen näkösiä kenkiä ja enkä näyttäs tyhmältä, niin onhan noissa hirveesti asennetta :D Odotan innolla mihin asuun yhdistät noi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asennetta näistä kyllä löytyy! Muutamia ideoita on jo, katsotaan mitä lopulta päätyy päälle :-)

      Poista
  8. Ah nuo on niin ihanat! Myy ne mulle, jos kyllästyt tai et tykkääkään niistä, jooko? No tuskimpa kyllästyt noihin herkkuihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy pitää mielessä, mutta enpä usko että näihin tulee kyllästymään ;)

      Poista
  9. Aivan täydelliset!! <3 Multa löytyy samanlaiset mutta ilman niittejä... tollaset ois vielä hankintalistalla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ilman niittejäkin tuollaiset on varmasti tosi ihanat! :)

      Poista
  10. Ihanat vieläkin!! :) tosin, ite oisin varmaan nokallani noilla! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpö höpö, varmasti osaisit kävellä noilla! :)

      Poista
  11. Ihan älyttömän ihanat kengät! :) miten oot muuten saanu muokattua noihin teksteihin eri fontin ku tuolla ku kirjottaa postausta, ei oo muutaku ne tietyt fontit? :D oon yrittäny löytää ohjetta ympäri nettiä, mut en oo oikeen tajunnu mistään niistä ohjeista mitään. :D ehkä ne ohjeet on vähä monimutkasia tai sit mä oon vaa tyhmä.. XDD

    http://sofiaidaanneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon muokannut niitä tuolta bloggerin ulkoasuvalikosta, sieltä menee mallin suunnittelutyökaluun ja sieltä sitten pystyy muokkailemaan eri tekstiosioita! :) kerro jos ei onnistu niin yritän antaa parempia ohjeita! :)

      Poista
    2. Kiitos avusta! :) meenki heti kokeilemaan onnistuuko :DD

      Poista
  12. Noi kengät on kyl ihanat !

    Ps. Oot kyllä ihanan piristävä näky kaupungilla!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ne on :-) Haha, kiva kuulla :--DD En huomannut sua missään!

      Poista
  13. Aaw. Suloinen tuo sinun banneri! ♥ Ja nuo kengät on tosi makeet!

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished