1. huhtikuuta 2014

Sisustusrakkautta

Sisustuskärpänen on purrut mua pahasti. Viehätyn varsinkin ihanista vanhoista ja vanhanaikaisista jutuista, sekä maalaisromantiikasta. Mun kämppä tuntui jotenkin tyhjältä, ja ostin keittiöön ihanan valkoisen karvalankamaton. Se auttoi jo paljon, mutta siitä se sisustusinnostus sitten lähti. Oon tässä viime aikoina hankkinut tänne paljon pientä ja hieman isompaakin kivaa, ja mulla on pari kivaa diy -projektiakin ajatuksissa. Toista testailin jo viikonloppuna! Siitä tuli ihan kiva, mutta tilasin siihen vähän lisämatskua. Pitää testata vielä uudestaan, ja sitten tulla teillekin jotain ohjeita ja kuvia tänne kertoilemaan ja näyttämään. Itse tekemällä tulee myös niin hyvä fiilis, kun tietää että tuo on nyt ihan itse tehty. Lopputulos ei sitten tietenkään vastaa ihan kaupan tasoa (:D), mutta eihän se haittaa mitään!
 
Nyt esittelenkin teille näitä pieniä uusia sisustusjuttuja, jotka mun kotia piristää..
 
Nämä sisustushärpäkkeet ostin muutaman viikon takaisella Tallinnan reissulla, osan Tallinnasta ja osan matkan varrelta. Valitettavasti ostopaikoista ei ole muistikuvaa. Etsinkin ihania koristeellisia vaaleita kehyksiä, ja sellaisia löysinkin. Tuohon ihanaan kukkakuvioiseen tarjottimeen törmäsin Tallinnan puolella, ja sillä oli ihan muutama euro hintaa. Voi että se on suloinen! Ja kuppikakkutsydeemi on seinälle laitettava läpyskä, joka edelleen odottaa oikean paikan löytymistä. Oon kyllä paukuttanut jo kaikki seinät täyteen tauluja ja muita juttuja, joten vois tuolle kehitellä jonkin muun paikan..
 
Tämän ihanan tekoturkistaljan tilasin IKEAsta. Luulin sieltä tilaamisen olevan tosi kallista, mutta pari pikkujuttua tuli ihan muutaman euron posteilla. Reissu IKEAan on tulossa toivon mukaan tän kevään aikana, mutta malttamattomana en jaksanut odotella sitä. Tykkään tuosta taljasta kovasti, ja tällä hetkellä se koristaakin mun sängyn päällystä. Kun mulla sitten joskus on ihana divaani,  pääsee tuo sitä koristamaan.
 
Tämän avainnipun löysin täältä Joensuusta kirpputorilta. Hintaa oli alle vitosen, ja nuo näytti niin kivoilta että nyt ne sitten koristaa mun seinää (alkaa muuten ärsyttää sana koristaa, äkkiäpäs tuli sen sanan kiintiö täyteen, eheh).
 
IKEAn tilaukseen naputtelin myös tämän lampun. Se oli edullinen ja kivan näköinen, joten ei voi mennä vikaan. Tähän oon kyllä todella tyytyväinen, se nimittäin valaisee tosi tehokkaasti ja näyttää kivalta muuten hämärästi valaistussa asunnossa!
 
Ja viimeisenä mun lempparit! Iskä rakensi nämä mulle viime viikonloppuna <3 Näiden tekeminen oli kyllä aika hauska prosessi, jouduttiin muutaman kerran hieman muokkailemaan näitä ja isä kyllä vannoi että nää oli ekat ja vikat tikapuut jotka se tekee :-D Saatiin ainakin hyvät naurut äitin kanssa! Näihin on tulossa roikkumaan kauniita sydämiä ja nalle, ja lisäksi yritän etsiä kivaa ja edullista pallovalosarjaa. Luulenkin sellaisen jo löytäneeni, joten on kiva saada hieman "eloa" noihinkin tikapuihin :)
 
Mitäs te tykkäätte mun sisustusjutuista? Löytyykö lempparia?


22 kommenttia :

  1. Ensimmäinen reaktio blogiin tullessa: Miten ihanan tyttömäinen <3 Ruusuja joka puolella ja tyttömäisiä värejä. Ihanan omanlaatuinen blogi :)

    Mäki haluaisin tollasen tekoturkiksen koristamaan mun kotia, koska sen hinta ei tosiaan ole este! Pitäis vaan saada poikaystävä innostumaan Ikeakierroksesta.. :D

    ♥: Ida/Dream it like I do

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) Tuo oli kyllä tosi edullinen, nyt kovaa houkuttelemista vaan kehiin! :D

      Poista
    2. Oon yrittänyt kaikenmaailman pullakahvilla ja salamannopealla kierroksella puhua sitä ympäri, mut eeeeheei.. Kai se sit joskus suostuu :D

      Poista
  2. Mun kodista löytyy sama Ikean paperivalaisin, kun vanhemmat eivät sitä enää tarvinneet. Tykkään kans pitää sitä iltaisin päällä kauniina tunnelmavalona. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tosiaan ihanan tunnelmallinen, valaisee just sopivasti! :)

      Poista
  3. Pakko mainita ylimmän kuvan perusteella, että Members.comilla on tarjouksessa just ihan sun tyylinen kello! :D Tilasin just ite samanlaisen :)

    http://aijaa.com/tqtCiZ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitti vinkistä, toi on tosiaan aivan ihana! <3 Ja on kyllä mun tyylinen :D

      Poista
  4. Oi mäkin oon haaveillu jo kauan tosta ikean karvataljasta ♥ ihana tyyli sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihanan pehmoinen <3 Kiitos :-)

      Poista
  5. tosi kivan kodikas kämppä ja ihanan tyttömäisiä värejä! :)

    http://elmiiran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Löysin blogisi vasta nyt ja pakko liittyä lukijaksi! Rakastuin sun ulkoasuun ja kaikkeen tähän tyttömäiseen ihanaan <3 Ihan mahtava sisustustyyli sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos ihanasta kommentista <3 Tervetuloa seurailemaan :--)

      Poista
  7. Äh oon hirmu sisustusintoilija mutta kesällä vasta pääsen sisustelemaan! Odotan sitä kuin kuuta nousevaa:') Tykkäsin tästä postauksesta, tuo papreilamppu on ihana<3 Kodikkaan näköistä tosiaankin:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, ihanaa että kesällä pääset kunnolla sisustamaan! :) Kiitos <3

      Poista
  8. jotenkin osasinkin odottaakin sulta tollaista sisustustyyliä, maalaisromanttista :) näyttää hyvältä ja mikä tärkeintä näyttää SINULTA! :) <3 ihanan kodikasta ja tyttömäistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mä oon aika ennalta-arvattava :D Kiitos! <3

      Poista
  9. ÄÄ rakastan sun tyyliä! Oot niin kaunis ja ihan unelmakroppanen. :) Ja heeiii joku hiuspostaus ois muuten kiva! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että mulla on jonkun mielestä unelmakroppa :D Hei kiitti vinkistä, voisinkin jonkun sellaisen tehdä nyt kun hiustyyli on hieman muuttunut! ;)

      Kiitos ihanasta kommentista <3

      Poista
  10. Oiii ihanan kodikasta ja tyttömäistä ♥ sun blogia oon käynytkin kurkkailemassa monen monta kertaa.♥ nyt sitten virallisesti lukiaisi ♥ toivottavasti käyt kurkkimassa blogiini :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Tervetuloa vaan seurailemaan ! :) Meen katsomaan sinun blogiasikin :-)

      Poista
    2. Paitsi että jostain syystä en pääse sinne, ilmoittaa että sun profiili ei ole saatavilla :/

      Poista

Blog Design by Get Polished