10. huhtikuuta 2014

Testissä Biotiini Strong Hair & Nail

Muutama viikko sitten luin jostain blogista biotiinista, jonka pitäisi saada hiukset kasvamaan nopeammin. Pohdin että pitääköhän tuo todella paikkaansa, ja googlettelin aihetta lisää. Biotiinista löytyi kyllä paljon positiivisia kommentteja, varsinkin Biotiini Strong Hair & Nailista. Monet kokivat varsinkin kynsiensä kasvavan nopeammin ja vahvistuneen huomattavasti. Todella moni myös oli sitä mieltä, että hiukset kasvavat jopa 2cm kuukaudessa, eli aikalailla puolet tavallista nopeammin. Oon kauan tuskastellut hiusteni kanssa, tuntuu että niiden pituus on vaan jämähtänyt tähän eivätkä ne enää kasva. Kynnetkin ovat alkaneet taas halkeilla ja katkeilla, ja pohdin niille jotain apukeinoa. Arvatkaas miten kävi?
 
Naputtelin tottakai Biotiini Strong Hair & Nailia tilaukseen Sinunapteekki.fi -sivustolta, kun hinta ei päätä huimannut.  Sivuilla kerrotaan valmisteen toimivan ravinteena hiuksille, kynsille sekä iholle. Hiusten (ja kynsien) rakennusaineena on keratiini, ja biotiini aktivoi hiusjuuren soluja tuottamaan keratiinia. Tällöin hius kasvaa. Myös valmisteen sisältämä sinkki edistää hiusten sekä kynsien ja ihon pysymistä normaalina.
 
Mitään ihmeitä tämä ei lupaa tehdä, mutta ihan kynsien ja hiusten kunnon parantaminen riittäisi minulle. Eikä kynsien tai hiusten nopeutunut kasvu haittaisi ollenkaan!
 
Olen nyt käyttänyt näitä pari viikkoa, ja usein tulokset näkyvät (jos näkyvät) parin kuukauden kuluttua. Ajattelinkin sitten tehdä tänne tilannekatsauksen, jossa selviää toimivatko nämä ollenkaan. Nyt sitten vaan odotellaan! Onko teillä tai kenellekään tutullanne kokemuksia tämän valmisteen käytöstä? Kuulisin niitä mielelläni!


14 kommenttia :

  1. Mä söin jotain biotiinikökköä viime keväänä, enkä kyllä huomannut mitään erikoista missään. :/ Toisaalta, voi olla että mä söin sitä vähän silloin tällöin ja aika lyhyen aikaa, mutta säännöllisellä käytöllä vois olla vähän tehokkaammat vaikutukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon yrittänyt syödä nyt säännöllisesti, kunhan vaan nyt kans muistaisi syödä! Mun tuurilla unohdan jossain vaiheessa.. Miten pitkään sä silloin söit sitä? :)

      Poista
  2. Moikka Jenni,

    mä oon syöny OPTI-MSM -jauhetta, eli rikkiä pari-kolme kuukautta. Sen ansiosta on kyllä tukka kasvanu, ja kynnet myös! Harmi vaan, että siinä sivussa kaikki muukin vartalon karvoitus kasvaa nopeemmin :D Oon kyllä ollu tyytyväinen. Rikkiä myydään mm. Punnitse&säästä:ssä ja Life -kaupassa. :)

    t. luokkakaverisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Matleena vinkistä! :) Tuota vois ehdottomasti kokeilla vaikka biotiinin jälkeen, jos tää ei toimikaan. Mulle kyllä riittäis ihan vaan jos hiukset ja kynnet kasvaisi, mut ei kai tuolle voi mitään jos muukin karvoitus kasvaa nopeemmin :D Miten nopeesti tuo vaikuttaa hiusten ja kynsien kasvuun? :)

      Poista
    2. Ainahan näissä sisäisesti nautittavissa aineissa jonkin aikaa kestää.. Varmaan kuukauden kohdalla huomasin isompia muutoksia. Biotiinin syömiseen sain joskus sellasen vinkin, että kannattaa ostaa apteekista niitä lemmikkieläimille tarkoitettuja versioita. Ne on kuulemma syötäviä, mutta vaikuttavaa ainetta on rutkasti enemmän mitä "normiversioissa". Tuloksiakin tulis siis nopeammin... Ite en uskaltanu kokeilla, tuntu jotenkin häröltä, mut yks lukiokaveri kasvatti sen avulla uskomattoman leijonanharjan :D

      Poista
    3. Jep, se on kyllä totta ettei varmasti muutokset näy hetkessä! Vielä on siis aikaa kun mun hiuksissa voi jotain havaita :) Tuo vois kyllä toimia, mutta tuntuis hieman oudolta vetää jotain eläimille tarkoitettuja valmisteita.. :--D

      Poista
  3. itse oon myös monta kertaa meinannut kokeilla tota biotiinia, mutta en vieläkään ole saanut aikaiseksi :D mutta kerro sitten jos tuo todella tepsii niin sitten ainakin miun täytyy ostaa sitä! Kynteni ovat nimittäin olleet jo pitkään todella huonokuntoiset ja liuskoittuvat, samoin kaipaan hiuksiini lisää pituutta... mutta toivottavasti sullakin tuo nyt toimii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on kynsien kunto jotenkin viime aikoina huonontunut, ja hiuksista lähti senttejä parturikäynnin myötä, joten lisäpituutta kaivataan ;) Minäpä kerron täällä parin kuukauden päästä onko tuosta ollut mitään apua! :)

      Poista
  4. Mä ainakin toivoisin, että tekisit sellaisen katsauspostauksen tuon tuotteen toimimisesta! Tuote kuulostaa kiinnostavalta, eli sitä katsauspostausta odotellessa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä kyllä ehdottomasti teen, kunhan tuo tuote on ollut pidempään käytössä! Luulisin että parisen kuukautta menee :-) Kiva kuulla että sille ois kiinnostusta!

      Poista
  5. Hevosen kaviot ainakin kasvaa biotiinilla nopeammin :D Jospa se tepsii sinuunkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :---DDDD Kiitti tiedosta, eiköhän se tuon perusteella tepsi! :D

      Poista
  6. Mä olen syönyt ton 60kpl.kuurin..Hiuksissa ja niiden kasvussa en oo huomannu mitään muutosta. Kynnet ovat kyllä kasvaneet eivätkä lohkeile niin helposti..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla muidenkin kokemuksia valmisteesta! Omalla kohdallani musta tuntuu, että enemmän on vaikutuksia ollut hiuksiin kuin kynsiin. Tosin mitään kovin suurta muutosta ei ole kyllä ollut havaittavissa..

      Poista

Blog Design by Get Polished