9. toukokuuta 2014

I said why does it feel so good , so good to be bad

toppi New Yorker
laukku Mohito
farkut VeroModa ?
kengät kirppis
 
Muutama viikko sitten olin ystävieni kanssa Kuhmossa viihteellä tässä asussa. Mun mielestä asu oli kivan simppeli ja yksinkertainen, punaiset yksityiskohdat toi hieman väriä muuten mustavalkoiseen asuun. Mun viimeaikaiset bileasut on olleet aika värittömiä. En kyllä tosin oo järin paljoa bilettänytkään. Ton topin löysin Kuopiosta alennuksesta, ja se oli mun mielestä tosi ihana! Valkoinen sopii monen kanssa, ja pitsi jaksaa ihastuttaa. Etuosa on vuorattu siten, ettei siitä näy läpi, mutta takaosasta näkyy läpi. On kyllä vaan kiva, että takaosa on erilainen. Ja nuo kengät, oioi. Ne jalassa jaksoi tanssia todella pitkään, eikä edes mun toinen tyhmä päkiä mennyt kipeäksi! Nuo kengät on myös tosi näyttävät, ja siitäkin syystä kannatti pitää muu asu yksinkertaisena.
 
Katsottiin eilen tyttöjen kanssa Joensuussa taas Euroviisujen semifinaalin toka osa. Ihana kattoa porukalla ja arvostella kunnolla esityksiä ja biisejä :-) Voi miten mä noista tytöistä tykkäänkään <3 Hirmuisesti naurua, hassuja juttuja, ihanaa yhdessäoloa. Alle vuosi vasta ollaan tunnettu, mutta tuntuu siltä kuin oltais oltu ikuisuus yhdessä. Niiden kanssa on niin hyvä olla, tiedän että heille voin kertoa lähes mitä vaan ja olla täysin oma itseni. Tytöt on ihan parhaita tsemppaajia ja tukijoita joka asian suhteen! Eilen yöllä kämpille lähtiessä olin niin iloinen ja onnellinen että väänsin musiikit täysille ja lauloin kovaa mukana, "tanssin" heilutellen ylävartaloa musiikin tahtiin ja rummutin rattia :-) Ihana tunne!
 
Tulin tänään Kuhmoon viikonlopuksi viimeistä kertaa ennen tavaroiden tänne siirtoa ja kesätöiden alkamista. Jotenkin haikea fiilis. Haluaisin olla kesän Joensuussa, mutta tilanne on nyt tää, ja odotan jo syksyä ja Joensuuhun takaisin pääsyä innolla. Mulla tulee kauhea ikävä mun kämppää, irtisanoin sen sillä en halua maksaa kesän ajalta kovaa vuokraa ollessani täällä. Lisäksi mun kämpiltä on 5km keskustaan, yritän syksyllä saada asunnon keskustasta. Näin kulkeminen joka paikkaan on helpompaa. Lisäksi mun vuokra on aika korkea sähkölämmityksen takia, ja keskustasta saan kämpän todennäköisesti halvemmalla.
 
Mulla tulee ikävä myös noita ihania ajomatkoja. Ne on mun omaa aikaa, jolloin saan kuunnella musiikkia ihan täysillä kenenkään valittamatta. Laulan täysillä mukana, ja hytkyn musiikin tahtiin. Rakastan sitä vapauden tunnetta joka auton ratissa tulee. Sitä ihanaa tunnetta kun painat kaasua ja ohittelet autoja koko matkan. Jepjep, holtiton kuski. Mutta siitä tulee niiiiin hyvä fiilis! Mä voisin vaan ajaa ja ajaa ja ajaa aina vaan. Olin viikonlopun aikoihin pari päivää ajamatta, ja olin revetä riemusta auton rattiin päästessäni. Kattoluukku auki, ihana aurinko, hyvää musaa, mitä muuta voi toivoa?

David Guetta & Showtek feat. Vassy - Bad
 
Ihanaa viikonloppua muruset <3

22 kommenttia :

  1. Mulle tuli meikistäs ihan mieleen Marilyn Monroe, vähän modernimpana vain! Ja tuo valkoinen toppi vielä korostaa sitä mielikuvaa. Ihana! Kaunis olet:)

    VastaaPoista
  2. Tyttökaverit on ihan parhautta. :) Kiva asu muuten.

    http://nukkanurkka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihana asu! Ja hei, tiedätkö onko noille tuollaisille kengille joku oma hieno nimityskin? Haluaisin tuollaiset, tosin ilman niittejä. Siis kun nykyään näkee tosi monella tuon malliset kengät mutta en silti oo nähny missään niitä! Etsiminen jatkukoon...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Ääh en oikeestaan yhtään tiedä, mikä noiden virallinen nimi on :/ Ainakin jos on varaa sijoittaa, niin nuo "matkii" Jeffrey Campbellin Litoja :-) Mutta ne tosiaan maksaa sitten enemmän. Mun kielellä nuo ois varmaan vaan korokepohjanilkkurit.. :D

      Poista
  4. Olen lukenut blogiasi paljon ja tykkään myös tästä:-)
    Haastan sinut blogissani!:-) http://yourwaytomylife.blogspot.fi/2014/05/arjen-erilaisethaasteet.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Meen katsomaan millainen haaste olisi kyseessä :-)

      Poista
  5. Ihana asu! Erityisesti tykkään noista kengistä<3 ja upea meikki!

    VastaaPoista
  6. nuoo kengät, niin ihanat<3 pakko vieläkin hehkuttaa noista :) Ja sulle sopii tosi hyvin tummanpunainen huulipuna <33! Ja etenkin tuo toinen kuva on todella kaunis :) Toimiva asukokonaisuus kaikinpuolin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos! <3 Oli kiva laittaa huulipunaa, kun sen käyttö on viime aikoina jäänyt vähemmälle :)

      Poista
  7. Onpa upee meikki ja ihanaiset hiukset! Sopii sulle tosi hyvin!!!(:

    VastaaPoista
  8. Tosi kiva asu, vaikka simppeli onkin! :) meilläkin on tänään kavereiden kanssa tarkotus kokoontua kattomaan viisufinaalia, koska ollaan tehty niin jo monta vuotta :) se on vaan aina yhtä kivaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä on kiva laittaa päälleen jotain yksinkertaista kaikkien monimutkaisten härpäkkeiden sijaan :D Kuulostaa tosi kivalta! :) Porukalla on niin parasta kattoa tuollaisia kisoja :)

      Poista
  9. Upee tyttö! :) ihana asu taas kerran ja mielettömän ihanat silmät :)

    VastaaPoista
  10. Täydellinen asu! En kyllä muuttaisi mitään, voisin pukea ton päälleni vaikka heti! :D oot niin kaunis <3 ja toi yksinajaminen on parasta, just miten ootkin kirjottanu että musiikit vaan täysillä ja saa laulaa mukana! Harrastan sitä itsekkin! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Julia :-) <3 Niinpä, se on ihan parasta ajanvietettä ja siitä tulee niin ihana vapaa fiilis! :)

      Poista
  11. Vau miten upea meikki sulla on! :)

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished