2. toukokuuta 2014

Kikikirsikoita ja pöpöpöllö

Sia - Chandelier
 
Mä oon ihan rakastunut Sian Chandelier -biisiin. Kuuntelen sitä taukoamatta koko ajan, autossa, koneella.. Pitkään aikaan ei oo mikään biisi kolahtanut noin kovaa. Sitä on kiva myös hoilottaa täysillä.
 
mekko kirppis / H&M
korkkarit kirppis / Nelly
pöllökoru Glitter
rannekoru Seppälä
 
Tuo kirsikkamekko oli kyllä hyvä löytö. Mulla on niin paljon kukkaprinttiä vaatteissa, että kirsikat oli ihanaa ja raikasta vaihtelua. Mekko on myös kivan mallinen, yksinkertainen mutta samalla näyttävä. Se on myös kivaa materiaalia, sopii hyvin vilpoisaksi kesävaatteeksi. Myös kengät löysin nettikirppikseltä, ja ne on tosi mukavat jalassa. Platform on rakkautta! Oon yrittänyt myös parantaa tapani korujen käytössä, oon vaan niin säälittävän huono käyttämään koruja. Korvikset unohtuu aina pois, ja yleensä muitakin koruja näkee mun ranteessa tai kaulassa todella harvoin. Nyt oon tietoisesti yrittänyt hyödyntää vanhoja koruvarastojani, ja ostanut myös pari uutta korua varastojani täydentämään. Tuon pöllökorun löysin Kuopion reissulta, ja se kyllä piristää asua kuin asua. Ennen hopeakorut miellytti mun silmää, mutta nyt kaikki kultainen on alkanut kiinnostaa paljon enemmän.
 
Eilen ihanat tytöt kävi täällä mun luona, ja katottiin porukalla Nemoa etsimässä -leffa. Ihana oli nähdä se pitkästä aikaa, en muistanutkaan juonta enää kunnolla. Tänään kyllästyin ylikasvaneeseen otsikseen ja tartuin saksiin, ja nyt näen taas eteeni. Sain myös Kuhmosta pikkusiskoni kylään, ja käytiin päivällä hieman shoppailemassa. Kirpparilta löysin aivan ihania mekkoja kohtuu edullisesti, ja ajattelinkin ehkä laittaa tänne niistä kuvia, kunhan saisin vaan aikaiseksi kuvata ne :-) Kirppareilta tekee kyllä välillä niin upeita löytöjä, ja mua viehättää just se, ettei ikinä tiedä mitä sieltä löytyy. Niin erilaista kuin tavallisissa ketjuliikkeissä shoppailu!
 
Mitäs tykkäätte mun kirsikkaisesta asusta? 

22 kommenttia :

  1. Ihanan söpö mekko :) Mulla kanssa erittäin huono tapa unohtaa korut tai toisin sanoen käytän aina samoja tiettyjä miettimättä sen enempää niiden sopivuutta asuun :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mulla on kans tuo just sama tapa! Yritän ahkerasti opetella siitä eroon, mutta aika heikosti onnistuu.. :D Tänäänkin piti laittaa jotkut kivat korvikset, mutta aivan liian myöhään huomasin niiden puuttuvan!

      Poista
  2. Ihanan suloinen asu! :) Ja sun hiukset on täydelliset! ;D

    VastaaPoista
  3. Söpö ja tosi kauniin mallinen mekko! :)

    VastaaPoista
  4. Oi kuinka kiva asu ja noi kengäthän on ihan täydelliset!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, mäkin tykkään niistä tosi paljon! :)

      Poista
  5. Kirsikkainen asu on ihana! <3 Mistä sulla nainen noita vaatteita riittää!! :D upeita aina kerta toisensa jälkeen! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos :) Haha niitä on kyllä oikeesti ihan liikaa! Oli just kirpparilla myynnissä ja sais kyllä pian uudestaan viedä :) Kiitoos <3

      Poista
  6. Tosi söpö asu! <3 Kirsikat on tosiaan hyvää vaihtelua kukkiin :) ite kun kuulin ton chandelierin ekaa kertaa, niin en tiennyt ärsyttääkö se biisi mua enemmän vai tykkäänkö siitä :D mutta nyt oon alkanut kallistumaan sen puolelle, että se on oudolla tavalla tosi hyvä hahah!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Niin on, kukat alkaa jo melkein kyllästyttää.. :D Munkin piti kyllä hieman kuunnella sitä, mutta sitten se tosiaan kolahti ja kovaa!

      Poista
  7. Oot aivan superkaunis ja tuo mekko on mielettömän sulonen! x3 Muutenkin kivoja kuvia ja hyvää tekstiä, liityn lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihanasta kommentista ja tervetuloa seurailemaan <3

      Poista
  8. Oi, ihana postaus! Tuli itellekki positiivinen olo :) Sun blogi on muutenki tosi ihana.

    eletaanpikkuhiljaa.blogspot.fi/?=m1

    VastaaPoista
  9. Ompas suloinen mekko, sopii sulle todella hyvin! :) Tykästyin myös sun banneriin -ihana! <3 Täytyy palata kurkkailemaan tänne uudestaan paremmalla ajalla!

    www.allthelittleroyals.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Tervetuloa vaan uudestaankin katselemaan :-)

      Poista

Blog Design by Get Polished