27. toukokuuta 2014

Vaikka maailma on kylmä ja meille vihainen, tänä yönä laitetaan toistemme hiukset leteille


 Jippu - Huono mies
 
Jippu - Eva
 
Jippu feat. Samuli Edelmann - Pimeä onni
 
Jippu - Kuka teki minusta tän naisen
 
Jippu - Kanna minut
 
Viime kesän ensimmäiset helteet, jännittävät pääsykokeet, kupliva onnen tunne. Silloin minä kuuntelin Jippua, aina uudestaan ja uudestaan. Jipun biiseistä tuli mulle tosi tärkeitä, sanat tuntuivat usein merkittäviltä ja jollain tapaa koskettivat. Lauloin kovaa mukana oppien sanat ulkoa. Hieman surumielisyyttä, samalla onnea ja kauniita sanoja. Kesä meni, Jippu jäi unholaan. Nyt kesän alussa oon taas löytänyt Jipun. Biisit tuntuu erilaisilta kuin vuosi sitten, niihin liittyy paljon muistoja. Mutta silti, ihana Jippu, ihana kesä. Haikeus. Elämä kantaa vaikka mikä olisi. 

34 kommenttia :

  1. Voi että, tunnen sen tunteen kun alkaa pitkästä aikaa kuuntelemaan jotain vuoden/monenkin vuoden takaisia lemppareita, niin ne musitot mitä niistä kumpuaa. Joskus jopa se fiilis mikä myös tuli niitä kuunnellessa. Haikeuspa hyvinkin joistain biiseistä ja toisista taas ilo ja riemu.:)
    Upea mekko ja näytät taas niin kauniilta. Ihana kun nuo siivet pilkistävät niin monessa asussasi♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, yleensä ne muistot tai tunteet tulee mieleen todella voimakkaina! Ja eri biisit aiheuttaa paljon erilaisia tunnetiloja, ihan tilanteestakin riippuen :) Kiitos Kata!! <3

      Poista
  2. Ihana mekko <3 Mistä toi on? :)

    VastaaPoista
  3. Ihana ♥♥ elämä todella kantaa vaikka mikä tulisi ♥ mä rakastan jippua. Ennen olin just ihan hulluna ja pari kertaa livenäkin nähnyt mutta nyt mulla kans sen kuuntelu on vähän jäänyt :/ pakko kans fiilistellä ♥ monissa jipun kappaleissa sanat loksahtavat aivan kuin omasta elämästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, sen jos jotain mä oon huomannut! :) Välillä vaan on kausia, jolloin tiettyä artistia/esittäjää kuuntelee, ja välillä taas kuuntelu jää vähemmälle. Ois niin siistiä nähdä Jippu livenä, oi että!! :) Sanat on kyllä hänen biiseissään erittäin kauniita ja koskettavia.

      Poista
  4. Ps. Ihana kukkamekko ja jättinuttura ♥ kaunis olet :)

    VastaaPoista
  5. Tuo mekko on ihana! Kattelin sitä samaa täällä Lappeenrannassa, se oli niin edullinen! :) Jätin kuitenkin sinne, en ostanut, nyt jälkee päin kaduttaa ja pahasti! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään siitä kovasti, ja yllätyin myös erittäin edullisesta hinnasta!! :) Uskon kyllä, voithan sä yrittää metsästää sitä jostain netistä esimerkiksi? :)

      Poista
  6. Ihana tuo mekko ja ihanat musiikit, Jippu on ihan mahtava!

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Biiseihin jää aina muistoja! Harva kappale on sellainen, mihin ei liity mitään muistoa. Kattelin myös sun edellistä postausta ja sielä oli joku kuva, mikä sulla oli vuosi sitten blogissa, kun alettiin tutustua ja koitin blogin perusteella pohtia, millanen tyttönen oot! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin jää, ja ne tulee kyllä jälkeenpäin tosi voimakkaana mieleen kyseistä biisiä kuunnellessa. Haha, sinne kyllä taiskin eksyä jotain samoja kuvia! :D Mihin johtopäätökseen päädyit sillon? ;)

      Poista
    2. Haha, en oikein tiiä :D aattelin, että vaikuttaa kivalta tytöltä, mutta en arvannut, että NOIN VALLOITTAVALTA! :) <3

      Poista
  8. kauniita kuvia<3 jipulla on kyllä monia hyviä biisejä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Niin on, mäkin tykkään tooosi paljon!

      Poista
  9. Oon niin kade sulle näistä mekoista! Voisin ottaa about kaikki omaankin kaappiin :D Tää mekko on ehkä nätein jonka oon sun päällä nähnyt, aivan upea! Ja tatuointikin näkyy tosi kauniisti, ihania kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihan turhaan oot! :-D Mutta tervetuloa vaan joskus kirpparipöytää tonkimaan, kun taas tavaroita sinne vien ;) Tosin taidat asua hieman turhan kaukana :-D Ihana kuulla, kiitos paljon <3

      Poista
  10. Oioi! Aivan ihana kesämekko! Mistä tuo on? Täydellisen värinen :-)
    Tosi kivan tyttömäinen blogi sulla muuten <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Se on Onlyn mekko, ja oli vieläpä todella edullinen :)

      Poista
  11. Tää oli sellainen onnellisuuden postaus<3 Mä tykkään myös ihan hulluna Jipusta ja niin tykkään sun asustakin! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän sellainen tän oli tarkoituskin olla! :)) Kiitos <3

      Poista
  12. Ihana mekko, sopii sulle tosi hyvin :) itekki oon kuunellu paljon Jippua se kaksi kauneinta-kipale saa mut aina itkemään ja mul tulee aina kauhea ikävä mun siskoa. Sama se Jos sä tahdot niin nostaa tunteet pintaan muistojen takia ja toisaalta se muistuttaa myös mua siitä kuinka riippuvainen olen oikeesti läheisistäni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) En oo varmaan ees kuunnellut tuota Kaksi kauneinta -biisiä, pitääpä ehdottomasti kuunnella sekin! Jos sä tahdot niin on myös ihan mielettömän kaunis kappale, ja se kyllä vetoaa myös mun tunteisiin tosi vahvasti.

      Poista
  13. Ihana mekko ja ihania kuvia, tatska kivasti vilkkuu siellä :)

    http://tartu-hetkeen.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished