19. kesäkuuta 2014

Favourite clothes for summer

Viikonloppuna keksin omasta mielestäni todella kivan asun, joka oli myös mun makuun sopivan erilainen. Mun lempparihaalari pääsi jälleen päälle, ja yritin yhdistää siihen jotain erilaista kuin aiemmin. Se on ollut enemmänkin päällä, mutta niistä asuista ei vaan ole tullut otettua kuvia yhtä kevään kuvaustuokiota ja postausta lukuunottamatta.
 
Tässä asussa pääseekin hyvin esille monta mun tämän kesän lempparijuttua; haalari, crop top sekä bleiseri. Korkokenkiin nyt voi aina luottaa, ja osan hiuksista kasasin pään päälle sotkunutturaksi.
 
haalari BikBok
korkkarit Skopunkten
crop top BikBok
kaulakoru H&M
bleiseri kirppis / H&M
 
Viime päivät ovat sisältäneet lähinnä töitä, hulvatonta naurua töissä ystävien kanssa, kesäzumbaa, herkuttelua, nukkumista ja lukemista. Tällä hetkellä mun lukulistalla on Liza Marklundin Annika Bengtzon -sarja, ja oon ihan onnessani kun nyt on aiempaa enemmän aikaa lukea. Anna Janssonin Maria Wern -kirjat olivat kyllä vieläkin mielenkiintoisempia, ja harmittaa että taisin kahlata aikalailla kaikki niistä jo läpi. Jos jollain on tiedossa hyvä samankaltainen kirjasarja/kirja, otan mielelläni vinkkejä vastaan!
 
Nyt oon suuntaamassa töihin taas illaksi, ja odotettavissa on aikamoinen hulinailta. Tällä viikolla oon tehnyt pari aamuvuoroa, ja oon yllättynyt siitä, miten paljon aamuvuorosta tykkäsin. Ajattelin iltavuoron sopivan mulle paljon paremmin, kun saa nukkua pitkään. Nyt on toisaalta jäänyt paljon aikaa kaikkeen muuhun. Mutta kiva, että vuorot vaihtelee eikä aina ole sitä yhtä ja samaa!
 
Jos en enää ehdi tulla tänne postailemaan, niin superihanaa juhannusta teille kaikille sinne ruudun toiselle puolelle! <3

28 kommenttia :

  1. Ihana maalaistyttö-asu! :) Hyvin sopii lyhyt toppi tuon haalarin kaveriksi, ja korkkarit ja kaulakoru lisänä ei tee asusta liian söpöä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Yritinkin juuri saada tuolle söpölle haalarille hieman vastapainoa jostain ei niin söpöstä :)

      Poista
  2. Ouuuu mai gaaad haluan nuo kengät!! O_O oon ettinyt tuon tyyppisiä ja eilen juolahti mieleeni että haluan turkoosit korkkarit :D Koko asu, tykkään ♥ Pakko muuten sanoa että sulla on ihan himputin söpösti hiukset tässä, kunnon kesätytsy <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh mäkin tykkään niistä kovasti! :) Niitä tuskin on enää myynnissä, ostin ne viime kesänä :/ Voi kiitos paljon Kata <3 <3

      Poista
  3. oi tuo haalari on iha huippu!!<3 itsekkin sitä olen liikkeessä kuolannu kunnes koot loppuivat..:D ps kaunis sie<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään siitä tosi paljon!! Harmi että sun kohdalla koot ehti loppua :/ Kiitos <33

      Poista
  4. Todella onnistunut asu <3 Haalarit on omallakin hankinta listalla.
    Kuvat ovat myös todella kauniita

    http://kaika85.blogspot.fi/2014/06/hyvaa-juhannusta.html

    VastaaPoista
  5. Oih, ihanan maalaishenkinen asu! :) Vaikka tää ei oo ihan sitä mun ominta tyyliä, niin pakko sanoa, että TODELLA KIVA ♥ :)

    VastaaPoista
  6. Oi miten ihanan värikäs ja kesäinen asu! Osaat käyttää värejä superhyvin :) ♥

    VastaaPoista
  7. On kyllä ihan superihana asu!!:)

    VastaaPoista
  8. Camilla Läckberg ja Jo Nesbo! Kannattaa lukea ilmestymisjärjestyksessä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kovasti vinkeistä, pitää ehdottomasti lähteä kirjastoon noita metsästämään heti kun saan pari Annika Bengtzonia loppuun!! :)

      Poista
  9. Onpa kyllä aivan ihanan erilainen asukokonaisuus ♡♡ ja miten söpösti hiuksetkin ♡_♡

    VastaaPoista
  10. ihana kesäasu todellakin, tuollainen söpö maalaistyttö! :)

    VastaaPoista
  11. Ihana maalaistyttö ja ompa kyllä ihanat kengät! <3 Ja söpö kisu!

    VastaaPoista
  12. Ihana blogi sulla!! :) Käy tsekkaamassa http://somnium-mk.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished