8. kesäkuuta 2014

Kesäkuun LivBox

Oon jo pidempään haaveillut LivBoxin tilaamisesta, mutta en oo koskaan laiskuuttani saanut sitä aikaiseksi. Toukokuussa bongasin kuitenkin jostain blogista ihan mukavan suuruisen alekoodin LivBoxiin, ja sen innoittamana sain kuin sainkin näpyteltyä tilauksen menemään. LivBox kolahti postilaatikkoon perjantaina, joten nyt päästäänkin yhdessä kurkkaamaan mitä kaikkea tuo paljon hehkutettu boksi piti sisällään!
 
Itse tuotteet paljastuivat ihanan kesäisen vihreän paperin sisästä. Boksissa tosiaan oli yllättävän paljon tuotteita, ja vielä tunnetuilta merkeiltä. Kaiken kaikkiaan boksista löytyi siis:
  • Neutrogenan Visibly Clear Pore & Shine Daily Scrub -kuorintavoide kasvoille, joka lupaa vähentää ihon kiiltoa supistaen samalla ihohuokosia ja antamalla sille mattapinnan.
  • Nivean In-Shower Body Milk, jota käytetään suihkussa ihon kosteutukseen voiteen imeytyessä nopeasti kostelle iholle.
  • Rimmelin Apocalips -huulilakka, josta löytyy huulipunan intensiivinen ja voimakas väri, sekä huulikiillon säihkyvä kiilto.
  • Hansaplastin ANTI CALLUS 2in1 Peeling -kuorintavoide jaloille, jonka luvataan samalla poistavan kovettumia että hoitavan ihoa jättäen sen pehmeäksi ja joustavaksi.
  • Ecotoolsin pesukukka, joka on valmistettu kierrätetyistä raaka-aineista. Voidaan käyttää kuivaharjaukseen sekä normaaliin peseytymiseen.
  • Bic Soleil Bellan sheiveri, jonka ergonomisen varren ja erikoisleveän kookosmaitoa sisältävän voidenauhan luvataan takaavan mukavan ajokokemuksen ja sileän lopputuloksen.
Mitä mieltä sitten olen LivBoxista? Sisältöä en varsinaisesti ole ehtinyt vielä testailemaan Rimmelin huulilakkaa lukuunottamatta, mutta sisältö oli minulle siitä huolimatta mieluisa yllätys. Koenkin löytäneeni siitä paljon kivoja ja varsinkin hyödyllisiä juttuja arkeen. Sheivereitä nyt tarvitsee aina, kuten myös kuorintavoidetta niin kasvoille kuin jaloillekin. Kuivaharjausta olen suunnitellut kokeilevani, joten tuon pesukukan kanssahan sitäkin voisi testata. Hurjasti plussaa pesukukan kierrätetyistä materiaaleista! In-Shower Body Milkistä olen käyttänyt joskus pienen kaupasta saadun testipakkauksen, ja tykkäsinkin siitä kovasti. Erittäin tehokas tuote, joka nopeuttaa ihonhoitorutiineja. Oon myös ahkera huulipunien ja -kiiltojen käyttäjä, ja minulta löytyykin kyseistä Rimmelin huulilakkaa eri sävyssä. Oon tykännyt siitä kovasti, joten tämä neutraalimpi nuden persikkaan taittava sävy vaikutti oikein hyvältä, ja sai aikaan luonnollisen lopputuloksen.
 
LivBoxin sisältöön olin siis todella tyytyväinen! Odotan innolla, että ehdin testata varsinkin noita kuorintavoiteita. Olisin kuitenkin toivonut löytäväni hieman enemmän kosmetiikkaan painottuvia juttuja, joita olenkin joskus huomannut muiden bokseista paljastuneen. Jäinkin hieman pohtimaan, että pitäisikö antaa LivBoxin tilauksen jatkua vielä ensi kuun ajan, jotta pääsisin katsomaan jos vaikka kosmetiikkaakin löytyisi hieman enemmän.. ;)
 
Joko te olette ehtineet tilata LivBoxeja ja ihastuneet niihin?

10 kommenttia :

  1. Empä ole koskaan kuullutkaan O_o mutta ihanalta vaikuttaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotain hyötyä siis tästäkin postauksesta :D Tosi ihana paketti kyllä olikin :)

      Poista
  2. olen kyllä kuullut noista LivBoxeista mutten ole vielä itselleni kyennyt sitä tilaamaan..:D mutta ihania juttuja tuo kyllä sisältää ja varmasti tulisi myös miulla kovaan käyttöön! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, sama juttu kuin mulla aiemmin siis :D Jep, niinpä! Mullakin tulee kyllä tarpeeseen nuo jutut :)

      Poista
  3. Ootko ikinä ajatellut hakea Indiedays Inspirationiin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko myöntää, etten oo oikeastaan perehtynyt asiaan tai tiedä miten systeemi toimii :D Mutta tuohon voisin kyllä itse asiassa perehtyäkin, vaikka en hakisikaan :-)

      Poista
  4. Mä olen miettinyt myös noiden tilaamista, mutte kun hyvä ystäväni tilasi siskolleen lahjaksi noita boxeja ja kertoi sitten siskon hieman harmitelleen juurikin sen "varsinaisen" kosmetiikan (meikit ja tuoksut) vähäisyyttä, niin jätin sitten tilaamatta.. Toki ovathan nuo voiteet ja höylät tms. aina todella hyödyllisiä! Itse henkilökohtaisesti haluaisin kuitenkin päästä kokeilemaan nimenomaan uutta värikosmetiikka tai löytää itselleni uusi lempparituoksu, joten ehkä nuo eivät sitten ihan parhaimmassa tapauksessa palvele mun tarvetta :) Mutta vinkkaappa toki, jos jatkossakin näitä tilailet, että lisääntyykö se meikkien tms. lukumäärä sisällössä, että josko kaverini siskolle ei vaan arpaonni niitä suonut! :) (ymmärsin nimittäin, että osaan boxeista päätyy joitan tuotteita ja osaan jotakin muuta..)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon jotenkin luullut että kosmetiikkaa olisi enemmän, ainakin joskus blogeissa näin LivBoxien sisältöjä, joissa oli kynsilakkoja ja meikkejä! Ne on toki hyödyllisiä myös mun mielestä, mutta mä kans rakastan kokeilla kaikkea uutta, ja mielelläni testailen uusia meikkejä yms. joilla saa jotain ns. näkyvää aikaan! Mä varmaan tilailen ensi kuun boxinkin, joten minäpä kirjoittelen sen saapuessa että mitäs sieltä löytyikään! :)

      Poista
  5. Mä oon kuullut kyllä tosi paljon noista LivBoxeista mutten ole vielä itselleni koskaan tilannut! Monesti kyllä oon aikonut :) Tosi ihania juttuja tämäkin paketti sisälsi- varmasti tulis itselläkin kovaan käyttöön :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli sama homma aiemmin, mutta nyt lopulta uskaltauduin tilaamaan! :) Niinpä, tosi kivoja ja mielenkiintoisia juttuja -innolla odottelen mitä seuraavasta paketista paljastuu!

      Poista

Blog Design by Get Polished