5. heinäkuuta 2014

Kynnet kesäkuntoon

Mä päätin muutama päivä sitten väkertää kukkakynnet sadesään kesän kunniaksi. Minähän oon siis todella huono lakkaamaan kynsiä, ja yleensä lakkaan paremminkin kynsinauhoja ja sormia.. Bongasin netin ihmeellisessä maailmassa suhailtuani kivat kukkakynnet, joista teinkin sitten jenniystävällisemmän (lue: pelkistetymmän) version. Ja tadaa, tuollaista jälkeä sain aikaan!  
 
Kynsienlakkausoperaatiota varten etsin muutamia lakkoja kaapin pohjalta. Ensin sudin pohjalle Maybellinen Color Show -päällyslakkaa (joka toimii aluslakkanakin suojaten värjäymiltä), jonka päälle levitin pari kerrosta Cubuksesta saatavaa Depend -halpislakkaa. Ostin sen muuten tänä kesänä, ja tuollainen persikkainen oranssi on ihanan raikas kesäväri, vaikka en liiemmin oranssista pidäkään. Kukkasten terälehdet tein ikivanhalla Wild and Crazy -lakalla, joka kyllä veteli viimeisiään.. Se lensikin operaation jälkeen roskikseen. Kukkien keskiosan tein Wet n' Wildin Megalast -lakalla, jossa oli kyllä harmittavan iso sivellin tuohon puuhaan. Päälle vielä Maybellinen päällyslakkaa, ja niin oli saatu kynnet kesäkuntoon.
 
Mitä ootte mieltä mun tämänkertaisista räpellyksistä? :)

21 kommenttia :

  1. Tosi kivat tuli, jotenkin tulee Marimekon Unikko-kuosi mieleen! Mä en osaa väkertää kynsiin yhtään mitään, hyvä kun yhdenvärinen lakkaus onnistuu jotenkuten :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, kiitos! :) Joo, mulla ihan sama homma.. :D Nämäkin oli kyllä työn ja tuskan takana! :-D

      Poista
  2. Voi kuis söpöt! Mä tiiätkö mietin just tänään, että voisin tuollaiset kukkakynnet näperrellä... :D

    VastaaPoista
  3. Hienot! :) näyttää kovasti mun julkaisemilta kynsiltä kukkineen ja väreineen :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Haha, hassua! En oo nimittäin sun kynsiä nähnyt laisinkaan, pitääpä mennä nekin tsekkaamaan :) Mä näin hieman erilaisista kukkakynsistä jonkin mustavalkoisen version, ja niistä tuli inspiraatio näihin :)

      Poista
    2. aa okei :) tuossa nuo mun -> http://dropsofadream.blogspot.co.uk/2014/04/one-stroke-kesakynnet.html jos haluut käyä kattomassa :)

      Poista
    3. Kiitti paljon suorasta linkistä, yritin nimittäin jo päivällä ettiä sun kukkakynsiä mutta en löytänyt kyseistä postausta :/ Mutta aivan ihanat ovat kyllä, paljon taitavammin tehdyt kuin nuo mun! :D

      Poista
    4. Ja hoksasin muuten että nehän taitaa olla sulla tuossa Bloggerin profiilikuvana? :)

      Poista
  4. Saitpas kivannäköiset kynnet tehtyä! Itse oon niin surkea lakkaamaan että ei tuollaisista tulisi mitään, ja viimeistään kuivumisvaiheessa menisi pieleen kun en malta olla paikoilteen ja odottaa kuivumista! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Se kuivumisvaiheen odottelu on kyllä kaikkein kamalinta! :D Mäkin aina saan kynnet sotkettua johonkin, ja sinne meni koko lakkaus :/ Liian pitkäveteistä vaan odottaa, ei voi mitään :D

      Poista
  5. Aivan upeat kynnet Jenni!! ♥

    VastaaPoista
  6. heips :) muistelin että oot mainostanu sun blogia demissä ja sähän taisit olla semmonen hyvä fiiliksen neitonen? :) sun blogi tuli nyt ensimmäisenä mieleen kun oon itsekin löytänyt tieni tähän positiivisuuteen ja pienistä asioista nauttimiseen. Halusin tulla kurkkimaan jos iskis joku inspiraatio sun kautta, muistelin että sulla oli joskus se aivan ihana vuohipostauskin vai oliko se jollain muulla ? :D
    Anyway halusin vaan jättää kommenttia koska maailman ankeinta on se ku ihmiset stalkkaa eikä koskaan kommentoi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kai niinkin voisi sanoa :D Ihana kuulla, että säkin oot yrittänyt löytää elämästä niitä positiivisuuksia sekä pieniä kivoja juttuja :-) Joo, kyllähän mulla oli vuohipostaus joskus viime syksynä, aivan oikein muistettu! :D Kiitos paljon kivasta kommentista, kommentit piristää aina päivää <3

      Poista
  7. tosi upeat kynnet<3 itse en saisi millään tuollaisia väkerrettyä, ilman että hermo palaisi lopullisesti!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kyllä kuule meinasi mullakin hermot mennä näiden tekemisessä.. :D

      Poista

Blog Design by Get Polished