24. heinäkuuta 2014

Pastels

Mä oon viime viikon aikana ottanut hieman etäisyyttä bloggailuun, osittain tahallisesti ja osittain tahattomasti. Mulla on ollut aika kiireistä, reissusta tultuani menin jo viime perjantaina töihin jonkun sairastuttua. Ei haitannut yhtään loman aikaistunut loppuminen, töihin pääseminen oli ainoastaan kiva juttu! Kuhmossa oli silloin Kamarimusiikin väliviikonloppu sekä rompemyyntitapahtuma (virallinen termi on..?) eli aivan tuhottomasti porukkaa Kuhmon mittakaavassa. Ja tuhottomasti porukkaa oli myös kaupassa, taisikin olla melkeinpä kiireisin viikonloppu koko kesän aikana.
 
Mä oon myös viime aikoina pohtinut hieman bloggailua ylipäätään. Välillä iskee tietty ahdistus, kun tajuaa kuinka moni näitä juttuja lukee. Siinä vaiheessa onkin ehkä hyvä pysähtyä pohtimaan, mitä tänne haluaa julkisesti kaikkien nähtäville kirjoittaa. Omalla kohdallani oon miettinyt, että tuntuisi helpommalta kun siellä ruudun toisella puolella olisi ainoastaan ns. tuntemattomia ja muualla asuvia lukijoita. Onhan se ihan mielettömän kiva, että mun höpinät kiinnostaa, mutta samalla se on ajoittain hieman ahdistavaakin. Täytyy kai vaan löytää tietynlainen tasapaino ja oma linja bloggauksen suhteen.
 

sifonkitoppi New Yorker
housut BikBok
korkkarit H&M
bleiseri H&M
rannekorut H&M
korvakorut Glitter
 
Asuna toimi hetki sitten Matkuksen ihanat alelöydöt, joista tykkään ihan liikaa! Nuo housut on niin söpöt, ja istuu hyvin päällä. Harkitsin jotain tummempaa yläosaa kaveriksi, mutta tällä kertaa oltiin kuitenkin ällöpastellisia. Aika kivan pastellisia silti, mun mielestäni.
 
Kiireiden ja töiden lisäksi on tapahtunut myös kivoja juttuja. Oon parin päivän ajan säätänyt herätyksen aiemmaksi, että oon ehtinyt ottamaan aurinkoa ennen töihin menoa. On sitä väriä pintaan hieman lisää tarttunutkin. Lisäksi käytiin tiistaina Kaisun kans Joensuussa, ja mä sain kämpän (monien vaikeuksien kautta)! Eihän se ole aivan samaa tasoa kun mun viime vuotinen upea asumus, mutta todella kiva kuitenkin. Neliöitä on kuitenkin hieman vähemmän, joten todennäköisesti osa huonekaluista jää tänne odottelemaan. Oon myös tässä viime päivien aikaan koukuttunut Kosto -sarjaan, todella viihdyttävää katsottavaa! Hieman draamaa mun tylsään kesään, hahah.
 
Mutta nyt suuntaan ulos nauttimaan ihanasta säästä, jotta ehdin ajoissa töihin. Ihanaa viikon jatkoa, pus ♥

14 kommenttia :

  1. siis vau, kuinka kaunis asu!! värit on täydelliset<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Värit kyllä miellyttää munkin silmää kovasti kaikessa hempeydessään!

      Poista
  2. Aivan ihana asu, upeat väriyhdistelmät :)

    reetta-s.blogilista.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon, mua hieman jännitti tuo väriyhdistelmä, mutta lopputulos oli yllättävän kiva! :-)

      Poista
  3. Onpa ihanat värit tässä asussa :)♡ ja kivasti hiukset! Pukeudut niin ihanan rohkeesti ja omaperäisesti, jatka samaan malliin :)♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Emilia, ihana kuulla tuollaista kannustavaa palautetta! :-) ♥

      Poista
  4. Oot Jenni upea!! ♥ Ootko koskaan katsonut Carrie Diaries -sarjaa? Sinkkuelämää Carrien nuoruudesta? Enivei, tästä lookista tuli juurikin tuo nuori Carrie (ja miksei aikuinenkin) mieleen! Ihan huikee asu! :) ♥

    Onnittelut myös asunnosta! Ja mitä ikinä päätät täällä blogissa jatkossa julkaista, niin mä ainakin pysyn mukana lukemassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos toiselle upealle ♥ En valitettavasti, mutta pitäis kyllä katsoa! Luulen että se sarja vois kiinnostaa mua muutenkin :-)

      Kiitti taas :-) Saan kyllä ollakin onnellinen, että kämpän sain! Ihana kuulla, että pysyt silti lukijana vaikka sisältö tai linja bloggauksen suhteen hieman muuttuisikin :-) Kiitos ♥

      Poista
  5. Ihanat pastellit, tykkään :) Kosto on kyllä juonellisesti ihan huippu! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :-) Mä oon katsonut vasta muutaman jakson, mutta jo niidenkin perusteella allekirjoitan tuon lauseen täysin! :D Innolla odotan tulevia jaksoja, en malttaisi tehdä mitään muuta kuin katsoa sitä ;)

      Poista
  6. Aivan ihana, ylisöpö asu! ♥ sun hiukset on tässä niin kivasti, että saatan joutua matkimaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Vilma ♥ Matki ihmeessä! ;)

      Poista
  7. oot ihan älyttömän kaunis ja ihan sairaan makee asu! noi hiukset kruunaa kaiken :) vau oon sanaton♥

    http://jct-bloggercom.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished