4. heinäkuuta 2014

Such a rainy day

Kerrankin mulla oli paljon hyviä otsikkoideoita! Ensin ajattelin asuun vihjaten jotain Wiz Khalifan Black and Yellow -biisiin liittyvää pätkää, sitten mielessä pyöri myös äitin kaunis huomautus asusta "ihan kuin olisit hautajaisiin menossa" sekä juurikin tuo ihana sadesää. Sadesää vei kuitenkin voiton, mä vaan tykkään sateesta niin kovasti! Huomaan nukahtavani astetta onnellisempana, kun sadepisarat ropisee kattoon ja ikkunoihin. Ehkä ihanin ääni maailmassa, jotenkin turvallinen ja rauhoittava.
 
mekko Vero Moda (?)
laukku H&M
kumpparit Seppälä
hattu Ebay
 
Normaalisti mun asut ja minä näyttää siltä, että oisin sirkuksesta tai lastentarhasta karannut. Kaipaan vaihtelua, ja siitä syystä opettelen uudelleen käyttämään mustaa. Siitä huolimatta mun asut on viime aikoina suurimman osan ajasta olleet yhtä räiskyviä kuin ennen (kaikkia ei tosin ole kuvattu..) ja olikin hassu yhteensattuma, miten pari tummanpuhuvaa asua on päätynyt peräkkäisiin postauksiin.
 
Idea asuun lähti ihan vaan siitä, että aamulla tuli kiire ja vältin hiustenpesun lyttäämällä eilen Kiinasta tulleen hatun päähäni. Ulkona myös satoi vettä, ja pääsin lopultakin laittamaan ihanaakin ihanammat lempparikumpparini jalkaan. Pitkän metsästyksen jälkeen löysin myös toisen väripilkun eli keltaisen laukkuni muuttotavaroiden joukosta. Jei! Ja koska halusin kumppareiden ja laukun olevan katseenvangitsijoita, laitoin ylleni vielä mustan mekon tasapainottamaan asua.
 
Tän aamun herätys oli rehellisesti mielenkiintoisin ikinä. Heräsin kahdeltatoista olohuoneesta kuuluvaan outoon ääneen. Hieman kuunneltuani tajusin jonkun hokevan olohuoneessa monta kertaa putkeen sanaa "huhuu". Pohdin, että onkohan meille tullut jotain outoja vieraita, vai onko isältä viimeinenkin vintti pimennyt. Jälkimmäinen osui oikeaan. Sillä oli tärkeää asiaa, ja se yritti herättää mua hokemalla huhuuta :--DD Ehkä helpompi tapa olis ollut tulla ovelle sanomaan että perhana, nyt ylös!
 
Mutta asia oli siis se, että isukki oli löytänyt mulle edullisen varaosa-auton, ja lähdettiin sitä Lieksaan katsomaan. Ihan mukava tapa viettää vapaapäivää, ja päivä vierähtikin hujauksessa. Sain isän ottamaan asukuvatkin matkalla, mutta meinasi usko loppua siinä vaiheessa kun isä kysyi että miten päin mun järkkäriä pidetään kädessä :-D Mutta hauskaa oli! Illalla piipahdin vielä parin ystäväni kanssa kahvilla ja piliksellä, sekä serkkuni luona. Mukava päivä siis!
 

Wiz Khalifa - Black and Yellow
 
Mitäs ootte mieltä mun otsikkoideoista, mikä olis parhaiten sopinut tän yön päivän postaukseen? ;)

28 kommenttia :

  1. Eikä, mun isi ei ikinä osais ottaa noin hyviä asukuvia jos nää nyt siis oli ne :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep nää oli ne! :D Isä on kyllä yllättävän hyvä tuossa hommassa, pakko myöntää! :D

      Poista
  2. ihana toi mekko♥ itse en pahemmin tykkää sateesta, mutta siihen ääneen on tosiaan ihana nukahtaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Mun mielestä sade on vaan jotain niin ihanaa, ja se ääni myös <3

      Poista
  3. Such a beautiful girl! Ihana asu ja ihana idea koota kaiken mustan ympärille pieniä väripilkkuja juuri kenkien ja laukun avulla. Ne tosiaan vangitsevat katseet. Mä oon yhdistellyt mustaan vain tylsiä värejä enkä mitään piristävää:(
    Musta ois ihana opetella käyttämään enemmän erilaisia hattuja, ne tuovat niin ihanaa yksityiskohtaa koko asuun. Lisäksi älyttömän tyylikästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että onnistuin aikomuksessani :) Sun asuthan on aina just ihanan pirtsakoita! <3
      Mäkin tykkään hatuista paljon, mutta jotenkin tuntuu että ne on aina tiellä.. En tiedä mikä siinä sit on, ehkä mun pitää vaan kunnolla totutella niiden käyttämiseen :)

      Poista
  4. Jotenkin tuli tuosta asukokonaisuudesta mieleen Lady Gaga musiikkivideossan "You and I " :D Kun siinäkin se kävelee sellainen iso hattu ja musta mekko päässä autiolla tiellä :D Ihana kokonaisuus, mäkin haluun tuollaiset kumpparit :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, pitääpä kattoa se musavideo!! :D En oo nimittäin aiemmin sitä nähnytkään. Kiitti paljon! :) Nuo kumpparit on kyllä tosi kätevät ihan kaupunkikäytössäkin.

      Poista
  5. Aivan älyttömän ihana mekko!! :)

    VastaaPoista
  6. Sun asu on aivan ihana, enitenkin toi laukku on todella hieno ! Ja oot kaunis. :)

    VastaaPoista
  7. Ehkä parhaimpia sun asuja :)♡ jotenkin niin kivasti sopii kaikki yhteen :) ihanat väripilkut kengistä ja laukusta ♡ todellaki tykkään!! Ps. Mun äiti koitti kans ottaa musta eilen kuvia ja kysy samaa xD xD oli vähän vaikeuksia ja vielä olis pitäny koittaa olla rentona kameran edessä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Emilia :3 Haha, taitaa olla vanhempien peruskysymyksiä kuvaamisen suhteen!! :D Mullakin on kyllä rentous tipotiessään kun saa samalla antaa toiselle ohjeita koko ajan tai sanoa että nyt tähtäät kyllä ihan minne sattuu.. :D Mutta harjoitus tekee mestarin, eikös ;)

      Poista
  8. Sulta löytyy tosi kivoja asuja :) Näkyy että pukeudut sellaisiin vaatteisiin josta oikeasti tykkäät :)

    http://merihannele.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tosi ihana kuulla että se välittyy myös kuvien välityksellä sinne ruudun toiselle puolelle :)

      Poista
  9. Ihana isi :D ♥ Tykkään ihan hirmuisen paljon tuosta asusta, keltainen on niin ihana väri! Oot kaunis, niinku joku ranskatar! Ja hei mulla on samanlainen suhde sateeseen, mun mielestä mikään ei oo niin rentoa kun nukahtaa sadepisaroiden ropinaan ikkunapelteihin ♥ Mua on yleensä pidetty outona kun sanon, että rakastan sadetta :D Tosin nyt tässä vaiheessa kesää alkaa jo nyppimään tuo sataminen, kun kaipaan niin hellepäiviä :( Päivät vois paistaa aurinko ja illalla sataa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, niinpä! :D Voi kiitos Vilma <3 Ihana kuulla että joku jakaa tän mun outouden, oon nimittäin itsekin saanut kummaksuvia katseita kertoessani pitäväni sateesta! Mutta oon kyllä aivan samaa mieltä, että kesällä saisi paistaa aurinko.. Syksyisin sateet on ihania, sekä ihanat kesäsateet myös sopivassa määrin! Tämä loputon sataminen ja säätilojen vaihtelu alkaa kyllä tosiaan nyppiä :D

      Poista
  10. Oih mikä ulkoasu tällä blogilla! Muutenkin kovin pirteä mikä kelpaa loistavasti, taidan siis jäädä tänne heh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) Tervetuloa seuraamaan, kivoja lukuhetkiä! :3

      Poista
  11. Tooosi kaunis Jenni <3 Ihan mielettömä ihana asukin! :-) Oon ite himoinnu keltasia kumppareita jo ikuisuuden, mutta en oo koskaan löytänyt kokoa!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Toivotaan että säkin vielä löydät ihanat kumpparit sopivassa koossa! :)

      Poista
  12. En mä vaan oikeesti kestä miten ihania asuja sulla on aina postauksesta toiseen!!! :) <3 Ja eikä, ihana sun iskä! <3 Mun ei myöskään osaisi kyllä ottaa näin hienoja asukuvia, vaikka se muuten tykkääkin kuvailla luontoa ja eläimiä tms :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos taas ihanasta kommentista ihanalle naiselle <3 Niin se on, aina tasaisin väliajoin ;) Haha, eihän sitä kaikessa voi olla hyvä! ;D

      Poista
  13. Eikä kuinka suloinen ja hauska asu! Tykkään!

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished