13. elokuuta 2014

Pink lace with curls in my hair


 
Otettiin ystävieni kanssa nämä kuvat lauantaina, kun käytiin pitkästä aikaa viihteellä ihanien tyttöjen kanssa! Kuvaussessio olikin yksi hauskimmista ikinä, ihana ottaa kuvia porukalla ilman kiirettä minnekään :-) Istuttiin iltaa yhden ystäväni luona, josta sitten jatkettiin baariin. Tanssittiin, naurettiin, pidettiin hauskaa. Ilta oli kyllä todella onnistunut, ja nyt syksyn saapuessa ja jokaisen hajaantuessa eri suuntiin tulee kyllä hirmuinen ikävä noita ihania naisia! Onneksi me tullaan kuitenkin varmasti näkemään aina kun mahdollista.
 
mekko kirppis / GinaTricot
kiilakorot Bianco
rannekoru, laukku ja sormus H&M
korvikset Glitter
 
Viime viikolla sattui työaamuna hassu juttu, josta en ole vielä täällä kirjoitellutkaan. Mulla alkoi työt klo 7.00, ja olin laittanut herätyksen soimaan klo 5.40. Torkutin sitä vielä 5 minuuttia eteenpäin, kunnes herään siihen, että äiti kysyy alkaako mulla seitsemältä työt ja kertoo kellon olevan puoli seitsemän. Ah-niin-luotettava torkkuherätys ei ollut soinut, minkä seurauksena tulikin hieman aivan hemmetin kova kiire töihin. Pomppasin sängystä ylös klo 6.30, tein aamutoimet, meikkasin, kiskoin vaatteet päälle sekä ajoin 20km (!!) kaupungille, ja klo 6.52 olin työpaikalla kiskomassa työvaatteita niskaan. Aikamoinen ennätys mun kaltaiselta aamu-uniselta vätykseltä. En vieläkään ymmärrä miten selvisin tuosta aamusta ja olin töissä 22min heräämisen jälkeen, huh.
 
Lisäksi kaikki tekniikka on alkanut vastustaa mua viime aikoina. Tietokoneesta ei kuulu äänet (tai kuuluu kun kone sille tuulelle sattuu..) ja nyt hajosi vielä bemarin soitinkin. Onneksi ostin aikoinaan cd-paikalla varustetun soittimen, kun usb-puoli nyt hajosi. Siihen on tulossa nyt uusi osa hajonneen tilalle, tosin sen saapumisessa kestää viikkoja.. Eikä tuon autonkaan sielunelämä ole mulle täysin valjennut, jospa monta kuukautta jatkunut vika saataisiin pian kuntoon. Tosin pystyy sillä onneksi aikalailla normaalisti ajelemaan nytkin.
 
Ja asiasta kukkaruukkuun, tää heppatyttö_94 kävi tänään toista kertaa elämässään ratsastamassa (tai no, islanninhevosvaelluksella)! Sain sinne tytöiltä lahjakortin synttärilahjaksi, ja se olikin todella ihana lahja. Mun ratsastushistoria on todella olematon, ja uudet kokemukset ovat aina niitä mieleen jääviä elämyksiä. Bonuksena bongasin itseni hepan selästä hymyilemästä kuin Naantalin aurinko, ihanaa stressiterapiaakin siis ♥
 
Kiinnostuneena kuuntelisin teidänkin myöhästymisiä tai melkein-myöhästymisiä! Ja saa toki kertoa myös mielipidettä lauantain asusta :-)

36 kommenttia :

  1. Vauvauvau upee mekko, upee nainen, nuista hiuksista sitten puhumattakaan ♥ Mekko on tosiaan älyttömän ihanan värinen ja oij että tuo rannekoru. Kokonaisuutta ei voi muuta kuin ihailla:)

    Huh kuulostaa toi sun aamuherätys kyllä ihan hirveeltä.:D Mullekin on kerran käynyt samankaltainen juttu ja kiirehän siinä tulee. Ja ihan totta sillon kun on kiire niin kaiken saa tehtyä niin hemmetin nopsaa että sitä ihan ihmettelee näin jälkikäteen miten ihmeessä on ehtinyt tehdä kaiken about siinä 10-20 minuutissa. Kuin olisi tuli persiin alla, noin rumasti sanottuna!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kata <3 Mäkin olin kokonaisuuteen aikas tyytyväinen!

      Haha, se olikin aivan järkyttävä :D Ehkä sitä jotenkin vaan kauheessa paniikissa ehtii ajoissa töihin, kun ei paljo ehdi ajatella! Sitä vaan tekee tajuamatta mitä tekee. Oikeessa olet! :D

      Poista
  2. Mä meinasin kerran myöhästyä kokeesta :D Koe oli yhdeksältä aamulla ja olin unohtanut laittaa herätyksen, heräsin sit paniikissa kymmentä vaille yhdeksän. Asiahan ei ois niin paha jos täällä vois tehdä uusintoja, mutta jos oisin missannu sen kokeen oisin joutunut käymään koko kurssin uudestaan ja luonnollisesti maksamaan siitä... :D Kahdessa minuutissa olin autossa ja äiti ajoi mut yliopistolle, kuin ihmeen kaupalla olin vaan 10 min myöhässä enkä edes myöhästynyt varsinaisesta kokeesta :D (Täällä on 10 min aikaa vaan lukea koepaperia ennen kuin saa ruveta varsinaisesti tekemään sitä :D)

    Ihanan kesäisen värinen tuo sun mekko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, ihan kauhea tilanne!! :D Ei varmasti olisi ollut kiva maksaa uudelleen kurssista, huhuh. Mutta tosi hyvin oot kyllä selvinnyt kokeeseen, nostan hattua tuosta nopeudesta! :D Kiitos :-)

      Poista
  3. Hitsi miten upea mekko ja upea sinä :) Möki haluun tuollaisen mekon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3 En osaa yhtään sanoa milloin noita on ollut myynnissä, mutta jospa sullakin tulisi jossain vastaan tuollainen! :)

      Poista
  4. Olet niitä harvoja ihmisiä, joiden tyylitajua oikeasti ihailen :) Sun vaatteissa on aina joku hauska tai leikkisä yksityiskohta kuten tässä musta toi vihreä kiilakorko. Oot upee ja inspiroiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua mikä kommentti, mä ihan hämmennyin :3 Ihana kuulla tuollaista palautetta, kiitos hirveästi kommentista <3

      Poista
  5. Ihana Jenni, niin kaunis asu ja suloiset kiharat ♥ Kiinnitin huomioo myös noihin metallisiin korkoihin, aaah! ♥ Sulla on aina niin ihania kenkiä, voisin kahmata kaikki myös omaan kaappiini, vaikka käyttö varmaan jäisi hieman vähemmälle kun sulla, mä kun rakastan korkkareita, mut oon myös niin mukavuudenhalunen, et matalat kengät vie usein voiton.

    Mä oon kerran myöhästynyt töistä sen takia, et juur bussiin päästyäni tajusin jättäneeni kaikki avaimet kotiin! Siis myyjäkortin sun muut kulkukortit :D No, ei muuta kun äkkiä ulos, soitto töihin et myöhästyn ja kotiin tuhatta ja sataa pinkoen hakeen puuttuvat tavarat ja uudestaan matkaan :D Joskus oon myös nukkut pommiin ja myöhästynyt n.30 -sillon ei pahemmin meikin ja hiusten kassa kikkailu, äkkiä kaikki vaan kondikseen. Onneks meil töissä oltiin tosi ymmärtäväisiä kummallakin kerralla :)

    Mä tykästyin hurjasti myös tähän biisiin minkä oot linkannut tuohon yläreunaan! ♥ Nyt se soi mulla täällä repeatilla ;) Et haluaisi jakaa, miten saat tuon palkin tuohon? Mä en vaan millään onnistu :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Kenkiä kyllä tosiaan löytyy, vähän liikaakin! :D Mä oon kans aika mukavuudenhaluinen, siksi yritänkin valita mahdollisimman mukavia korkkareita tai saatan vaihtaa kenkiä kesken päivän tai esim. ratissa olon ajaksi.

      Ahahah apua! :D Ei varmasti kyllä naurattanut tuossa tilanteessa, tuollaiset on aina niin kauheita! Jep, tuollaisissa tilanteissa kyllä yrittää selvitä ulkonäön laittamisenkin kanssa mahdollisimman helposti ja nopeasti! Kunhan edes hieman ihmiseltä näyttää niin ei kun menoksi vaan :) Hyvä juttu, että teillä on töissä kuitenkin ymmärretty hyvin nuo tilanteen!

      Se on kyllä todella kaunis biisi :) Youtubesta pitää klikata kuvan alta "upota", ja sieltä valita "käytä vanhaa upotuskoodia" ja sieltä sitten kopsata koodirimpsu tuohon html-kenttään (löytyy kirjoitusvaiheesta luo-kohdan vierestä) blogin puolelle. Sieltä sitten voi muuttaa widght- ja height -arvoja, joilla muokkaa palkin kokoa. Mulla leveys on yleensä 690px ja korkeus 25px. Kerro jos ei onnistu, niin yritän auttaa paremmin :)

      Poista
    2. Ääh, en mä tajua tota youtube palkkia... :( Kopioin sen vanhan upotuskoodin ja muutan noi pituudet ja leveydet, mut silti saan näkyviin vaan sen pitkän koodinpätkän, enkä mitään palkkia. Mitä teen väärin?!?! :D

      Poista
    3. Hmm, siinä kirjoitusvaiheessa kun oot lisäämässä sitä koodia, niin klikkaa vasemmalla ylhäällä kohdasta HTML ja laita koodi sitten tekstikenttään. Sit vaihda leveys ja pituus, ja sen jälkeen klikkaa "Luo" ja katso esikatselusta miltä näyttää. Siinä kirjoitusvaiheessa se palkki näkyy erilaisena kuin esikatselussa.

      Onnistuuko nyt? :)

      Poista
    4. En mä vaan Jenni osaa, auttaisitko tyhmää? :D Luovutinkin jo, kun aina vaan ilmesty se pelkkä koodi vaikka noissa sun ohjeilla teinkin, en tajua mitä teen väärin :o Ei sulla olis jotain sähkäriä, minkä kautta mä voisin kysyä tarkemmin? :)

      ps. banneri on näköjään taas saanut uudistusta, upea olet! ♥ Tykkään kovasti! ♥

      Poista
    5. Hei laita vaan mulle sähköpostia osoitteeseen jennni.huotari@hotmail.com tai sit eti mut Facebookista nimellä Jenni Huotari, sitä tulee hieman useammin tsekkailtua! :)

      Juu just tässä oon eilisen ja tän päivän tuota väsäillyt, kiitos kovasti ♥

      Poista
    6. Ei vitsi, kokeilin nyt vielä kerran uudelleen, ja tein ihan samalla tavalla kun aina ennenkin noitten sun ohjeitten avulla JA NYT SE SITTEN ONNISTUI! :D Mitä ihmettä. Juuri kun laittamassa sulle Facessa viestiä, että mun koodi on tällainen, miltä sun tekemä näyttäisi. Pöh. Mutta siis jee, hyvä että nyt toimii :) Kiitos paljon, että olisit jaksanut auttaa! ♥ Jos tulevaisuudessa tulee vielä ongelmia tuon kanssa, niin käännyn sit sun puoleen :) Kiitos ja anteeksi näistä mun ahdisteluista ;)

      Poista
    7. Jes ihanaa!!! :--)) Aika sopivasti kyllä alkoi viime hetkellä toimia :D Eipä mitään, kysy ihmeessä jos tulee jotain ongelmia!! :) Ja hei sä et oo mitään ahdistellut, tosi mielelläni autan ja säkin oot mua auttanut aiemmin kuvapalkkien kans!! :) ♥

      Poista
  6. Ihana mekko, ihan tän kesän muotia :)

    VastaaPoista
  7. Vauvauvau mikä mekko- tuo väri on niiin ah! Ja niin upea nainen! ♥ Huippua kyllä kun oot päässy tyttöjen kanssa juhlimaan! :) Mun ensimmäisestä työaamusta kirjoittelinkin jo blogissa, hienosti melkein tunnin myöhässä! Onneksi sä kerkesit ajoissa- ja iso hatun nosto kuin nopeasti oot aamusta toiminut :D Ihan älytöntä! Mä oon aamuisin niin hidas. -.- :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos toiselle upealle! :3 Niinpä, oli ihana nähdä kunnolla, kun ei tulla hetkeen taas näkemään :/ Haha, mä lueskelinkin siitä, voi ei :D Mutta sellaista sattuu, eikä niille voi mitään. Inhimillistähän tuo on, ja käy jokaiselle joskus. Hahah kiitti :D Mä olen kans, mutta tuona aamuna ei paljon ehtinyt ajatella!

      Poista
  8. Se fiilis oikeesti kun tajuaa nukkuneensa pommiin, jotain niin kamalaa! :D Mutta siitä huolimatta oot aikamoinen veijari ollut, kun noin nopsaa oot töihin selvinnyt!! :)
    Aivan ihania kuvia muuten!<3 Punanen pukee sua tosi hyvin :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, se paniikki on jotain ihan kauheeta! Haha, en vieläkään tajua miten selvisin.. :D Ehkä niissä tilanteissa vaan vaistomaisesti toimii supernopeasti, kun on pakko keretä paikkaan ajoissa! Kiitos Emilia <3

      Poista
  9. Vau mikä banneri, olet oikea rinsessa ♥ :-D

    VastaaPoista
  10. lovely hair :) kisses x

    www.kayilo.blogspot.com

    VastaaPoista
  11. Aivan ihana mekko, ja niin kaunis sinä! :) ♥ Huuhhuh, oot kyllä ollu tehokas, siis tossa ajassa töihin? :D Onneksi ehdit, töistä myöhästyminen on niiin noloa että eih. Mulle on kehittynyt myöhästymisen pelosta hirveet stressit, mun on pakko laittaa kello erikseen herättämään parin minuutin välein että varmasti nousen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ihana ♥ Jep, en vieläkään käsitä miten onnistuin.. :D Oon kyllä tosi onnellinen että ehdin, myöhästyminen töistä (tai mistään muusta sovitusta) ei ole mukavaa. Haha hyvä idea, pitäis munkin asentaa monta eri herätystä pitkin aamua! :D Heräisinpähän ainakin varmasti.

      Poista
  12. Sun blogi on aivan ihana ja selkä sekä mielenkiintoinen jäin lukijaksi!
    http://elamanpieni-iloja.blogspot.com/2014/08/mutkien-kautta-kokki-opintoihin.html

    Uus ulkoasu ja uus nimi 😊 20/hämeenlinna/valokuvaus/elämää opiskelun keskellä/ matka kuulumisia 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, ja tervetuloa seuraamaan :-)

      Poista
  13. Ihana asu :) Mekon väri sopii sulle todella hyvin.
    Aika nopeasti pääsit töihin..huh huh.

    http://kaika85.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :) Haha jep, onneksi ei tarvii usein pitää noin kovaa kiirettä!

      Poista
  14. Wau miten ihana mekko! Ja ihanat kengät myös! :) Ja kokonaisuudessaan tositosi kivan oloinen blogi! ♥ Jään seurailemaan jatkossakin! :--)

    Kurkkaisithan myös, ja heittäisit vaikka mielipidettä? (:
    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :) Tervetuloa seuraamaan :) Käyn tottakai sunkin blogissa vastavierailulla!

      Poista

Blog Design by Get Polished