21. elokuuta 2014

Something new

Mun haaveet Consseista toteutui.
Nettikirppikset on parhautta!

24 kommenttia :

  1. Kivan väriset Converset, persoonalliset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykästyin tuohon väriin ja kovaa! :3

      Poista
  2. Mun siskolla on kans just ton tyyliset conssit, vaaleenvihreet vaaleenpunasilla nauhoilla :D Nekin kirppikseltä! Noi on kyllä kivan persoonalliset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirppisten kiertely ja nettikirppisten selailu kannattaa, sieltä voi löytää vaikka mitä! :-)

      Poista
  3. Ihanat ja hauskan väriset, mäkin haluun! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä vaan etsimään, eiköhän jossain tuu vastaan ;)

      Poista
    2. Tai huomaisitkohan sä jos työpäivän jälkeen ne on hävinny ja tilalla on viiden euron tennarit...? :D

      Poista
    3. Hehee voithan sä kokeilla, tuskinpa mä huomaan ;)

      Poista
  4. En oo vielä koskaan nähny tuon värisiä consseja! Mutta ihan on sun näköset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään oo aiemmin tällaisiin törmännyt, nää on kyllä ihanan pirtsakat :)

      Poista
  5. Kivan erilaiset :) kirpparit on kyllä parhautta <3

    VastaaPoista
  6. Vähän söpön väriset tossut! Ei kyllä varmaan ihan kaikilla tule samanlaisia vastaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö!! Jep, oon samaa mieltä :) Nää on kyllä tosiaan aika persoonallisen väriset :)

      Poista
  7. Oih, ihan sun näköiset popot kyllä :) Ihanan raikkaat ja persoonalliset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii oon ihan samaa mieltä, tykästyin kyllä näihin heti nää löydettyäni! :)

      Poista
  8. Oooi kun söpöt, tollaset karkkikengät! :D Ja komppaan Pauliinaa, ihan sun näköset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha karkkikengät tosiaan kuvaa noita aika hyvin! :D Kiitos, niin taitaa olla :-)

      Poista
  9. IHANAT!!! Ihanan erikoiset converset ovat mun mielestä parhaimpia, vaikka itse omistankin tylsiä ja yksivärisiä:D Itse en vaan osaa pitää värikkäitä, muilla ne ovat kuitenkin aivan ihanat!:D Serkullani on hirmu kasa erikoisia ja ahh niitä. Ja kuten ylempänäkin kommenteissa on mainittu, niin ihan sun näköset yksilöt kyseessä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon samaa mieltä, siksi just hankinkin tällaiset vähän erikoisemmat :) Ja en omista varmaankaan mitään yhtä arvokkaita kenkiä, joten kerralla sitten spesiaalimmat :-) Haha kiitti! :D

      Poista
  10. Onpa aivan ylisöpöt ♥♥ ihan sulle tehdyt kengät ;)♥

    VastaaPoista
  11. Ihanat! Mäkin oon yrittänyt ettiä hyviä nettikirppiksiä, onko sulla ehdotuksia? ;-) Tai mistä löysit nuo kengät? Sulla on niin ihana uus ulkoasu! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! :) Mä käytän useimmiten Facebookissa kirppiksiä nimeltä Semimerkkien fleamarket, Mango, Zara & Cubus kirppis, Naisten vaatekirppis H&M, Lindex, KappAhl yms :-) Kannattaa tsekata noi, mutta paljon muitakin hyviä löytyy etsimällä! Ne oli muistaakseni Urheiluvaate/ -väline kirppikseltä :) Ja kiitti vielä :')

      Poista

Blog Design by Get Polished