9. lokakuuta 2014

New Favourite Perfume

Oon käyttänyt viime vuosien aikana aikalailla kaikkia Christina Aguileran tuoksuja. Ne ovat olleet kovasti mieleeni, ja onkin uskomatonta kuinka saman henkilön suunnittelemat tuoksut uppoavat muhun niin täysin ja jaksavat aina vaan miellyttää. Kaipa mun nenä on vaan tottunut näihin hieman samantyyppisiin tuoksuihin ;) Toki multa löytyy muutama muukin tuoksu, mutta aina on tullut Aguileran tuoksutkin ostettua.
 
Viime viikonloppuna matkalla Kajaaniin huomasin Cosmoa selaillessani Aguileralta ilmestyneen taas uuden hajuveden. Mun ostoslistalta oikeastaan löytyikin hajuvesi, joten tämän bongaaminen sattui todella hyvään saumaan. Siispä marssin kaupassa hajuvesiosastolle innoissani nuuhkuttelemaan kyseistä uutuutta, ja hieman muitakin herkullisen ja houkuttelevan näköisiä puteleita.
 
Ja kuten edeltäjänsä, myös tämä yksilö miellytti heti nenääni. Kuvauksen mukaan tuoksu sisältää mm. magnoliaa, päärynää, kultaista meripihkaa ja santelipuuta. Tuoksua myös kuvaillaan aistikkaaksi ja hienostuneeksi. Enpä kyllä voisi tuoksua paremmin tiivistää, mutta alkeellisin ja hienostumattomin termein kuvailisin tuoksua hieman mystiseksi, seikkailunhaluiseksi ja naisellisen rohkeaksi. Mukana on myös ripaus tyttömäisyyttä ja kepeyttä. Näiden hintakaan ei ole pilviä hipova, joten täydellinen valinta opiskelijankin budjetille.
 
Löytyykö täältä muita Christina Aguileran tuoksuja testanneita?
Kertokaahan myös omia lemppareitanne, niin voisin ensi kerralla repäistä ja testata jotain uutta ;)

10 kommenttia :

  1. Oijoi, en olekaan tähän vielä törmännyt muuta kuin lehdessä siis, mutta täytyypä käydä nuuskimassa. Sen verran hyvältä kuvailulta kuulostaa. Joo mulle on käynyt Escadan kesätuoksuossa sama, jokainen tuoksu miellyttää omaa nenää enkä yhtäkään oo jättänyt ostamatta - jännä siis että saman henkilön tuoksut miellyttävät aina.:)
    Ihana postaus, musta on kiehtovaa kuulla mitä tuoksuja bloggaajat käyttävät, se kun ei välity meille kuvista;D Tuoksu kun on yksi tärkeimmistä tyyliasioita mulle ja sen vuoksi nää postauksetkin luultavasti miellyttää:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä ehdottomasti, mä ainakin tykästyin tähän kovasti! :) Escadan tuoksut on kyllä aivan ihania, mutta valitettavasti omistan vaan yhen sellaisen. Se on kyllä tosi jännä, mutta kaipa niissä tuoksuissa jotain samantapaista sit aina on :)
      Mä tykkään kans, siten saa myös hyviä vinkkejä! Osaa sit seuraavalla kerralla kaupassa suoraan suunnata oikeiden tuoksujen suuntaan ;)

      Poista
  2. itsekin tykkään paljon noista Christina Aguileran tuoksuista, itselläni taisi joskus olla joku "Royal Desire"..? tuota en ole vielä päässyt nuuhkimaan, mutta uskon että sekin on yhtä hyväntuoksuinen hajuvesi kuin edeltäjänsä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on kans ollut sitä, se oli kans aivan ihanan tuoksuista! Tosi vaikea päättää noista lempparia, kun kaikki miellyttää kovasti :) Tää kyllä on, ellei jopa parempi kuin osa noista aiemmista :)

      Poista
  3. Nuuskuttelin myös tuota viime viikon loppuna, tosi ihana! :) itekin tykkään Aguileran tuoksuista ja omat suosikit on Red Sin ja Signature :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö!! :) Red Sin on aivan ihana, mutta mikäs tuo Signature on?! Miten mulla on päässyt sellainen menemään ohi :-D Vai onko se se ensimmäinen pullo, jossa on jotain mustaa kuviota eikä lue sitä tuoksun nimeä..?

      Poista
  4. Pakko ois päästä tuoksuttelemaan tätä, kuulostaa aika hyvältä! Mulla oli kans joskus joku Aguileran tuoksu ja se oli niin kiva! Ja nyt on jo pitkään ollut työnalla ostaa uusi tuoksu käyttöön, mutta aina iskee vaikeus että no mikä :D Tää vois kyllä olla taas yks potentiaalinen vaihtoehto ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä käydä nuuhkimassa, mä ainakin tykkään tästä hurjasti! :) Kuten myös niistä muistakin. Hehe, mulla kans iskee aina valinnanvaikeus niiden monien ihanien vaihtoehtojen edessä! :D

      Poista
  5. Ooh, tätä en oo päässytkään tuoksuttelemaan, mutta nyt kyllä kiinnostus heräsi! :) En oo ite varmaan koskaan omistanut yhtään Christinan tuoksua, mutta aina kavereilta niitä oon nuuhkinut ;) Ehkäpä tää vois iskeä jopa niin paljon, että löytäisi tiensä mun hyllylle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen ainakin kaupan hyllyllä testaamaan, mun mielestä aika ihana uutuustuoksu kyseessä :) Mun hyllylle ainakin tää päätyi alta aikayksikön ;)

      Poista

Blog Design by Get Polished