8. marraskuuta 2014

Yellow, white and fur

hame H&M / karvaliivi kirppis/H&M / ylipolvensaappaat H&M / paita BikBok
 
Keltainen on sitten ihana väri. Pirtsakka ja positiivinen, niin että mielikin pysyy korkealla tuota väriläiskää katsoessa. Myös nuo saappaat on ihan lempparit. Niitä ei ole tainnut vielä asukuvissa aiemmin näkyä, vaikka oon käyttänyt niitä tosi ahkerasti. Noin 10cm korosta huolimatta ne on supermukavat kävellä ja pitkä varsi suojaa jalkoja pakkasellakin. Ihana löytö.

Viime viikonloppu ja viikko olivat tosiaan niin kiireisiä, etten ehtinyt tännekään mitään kirjoitella. Viikonloppuna käytiin tyttöjen kanssa viihteellä, ja ilta olikin pitkästä aikaa vauhdikkain. Oli niiiiin hauskaa! Viikkoon kuului mieluinen vieras, keilausta, lenkkeilyä Utransaaressa, leffailtoja, saunomista, laulutentti, teknisen käsityön opetustuokio, shoppailua, kokkailua, paljonpaljon hyvää seuraa. Niin ihana viikko. Niin onnellinen minä.
 
Teknisen käsityön opetustuokio oli kyllä todella hauska kokemus. Olin tosi epävarma aiheestani (sahaus) ja pelkäsin sen näkyvän. Ihan hyvin opetustuokio kuitenkin meni, mitä nyt vähän tein juttuja toisin kuin opetin.. :D "Liike lähtee jaloista, jotka tukevat sahaamista, ja on tärkeää tehdä koko terän mittaa hyödyntäviä vetoja" ja sit nätisti sahaan vain hieman käsiäni liikuttaen käyttäen terästä vain pientä osaa.. Eheh. No, innolla odotan opettajan kommentteja :D
 
Nyt vietän viikonloppua Kuhmohoodseilla. Viikonloppu sisältää autolla liukastelua, tanssitreenejä parin viikon päästä koittavaa esitystä varten, Koston katsomista, mustikkaglögiä, joulutorttuja ja joulusuklaata, sekä jotain kivaa jota en itse vielä tiedä. Täällä on jo ihan talvi, ja odotan joulua hirmuisesti :-) Joko te ootte joulufiiliksissä?

20 kommenttia :

  1. Oii ihana hyvänmielen postaus ja kaunis sinä! ♥ Niin kivalta kuulostaa kyllä tämä sun kulunut viikko ja tää viikonloppukin ♥ Noi saappaat on todella ihanat ja ah tuo hame! Mä itse en vielä odota joulua, vaikka siitä pidänkin. Mä haluisin tälle vuodelle itseasiassa vähän lisää aikaa, joten siitä syystä en kauheesti odota vielä jouluakaan... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana ♥ Viikko ja viikonloppu olivat molemmat tosi ihania, nyt on hyvä startata uus viikko käyntiin :') Ymmärrän sua kyllä hyvin! :) Lisäaika ei olis koskaan pahitteeksi, välillä aika menee vaan hurjan nopeeta. Onhan tässä jouluun vielä kuitenkin aikaa, mä vaan aloitan fiilistelyn vähä turhan aikaisin :D

      Poista
  2. Upea Jenni ♡ ihanan kuuloinen viikko ja viikonloppu sulla ollut :') ja kyllä mulla alkaa pieni joulufiilis olla, kun ulkonakin on jälleen taas lunta :) glögi on niin parasta ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Roosa ♥ Ihanaa olikin, viime aikoina on kyllä ollut paljon kaikkea superkivaa ohjelmaa! :) Hehe, taisi lumi jo ehtiä lähteä ennen kun sain aikaiseksi vastata tähän kommenttiin.. :D :D Ärsyttävää tämä jatkuva kelien muutos! Glögi on tosiaan parasta, tän kommentin innoittamana käyn kyllä jumpan jälkeen hakemassa kaupasta kunnolla glögiä ♥

      Poista
  3. ihanan kuuloinen viikko ja viikonloppu sulla ollut <33!! Nuo saappaat on ihan täydelliset- tuo jotenkin asuun vielä enemmän sitä jotain! Keltainen hame on myös kiva- oon niin hurahtanut keltaiseen! (ennen mun inhokkiväri :oo) Karvaliivistä tykkään myös kovasti! Joten todella onnistunut asukokonaisuus ja niin ihanan Jennimäistä <3 kaunis sinä :*<3 ihanaa sunnuntaita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi eikö :-) Mä tykkään niistä kans tosi paljo, ne sopii niin monien vaatteiden kans ja lämmittää vieläpä jalkoja kivasti! Oikeat monitoimikenkulit :) Keltaiseen hurahtaminen kannattaa, se taitaa olla mun uus pinkki ;) Jännä, että värien suosiminen menee jotenkin kausittain! Lemppariväri aiheuttaa helposti yliannostuksen jossain vaiheessa. Voi kiitos Emppu ♥ Ihanaa viikon alkua! :')

      Poista
  4. Ihania asukuvia! Tykkään täst pinkist ulkoasust kans tosi paljon :3

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana asu, ja tykkään tosi paljon tosta valkosesta karvasesta paidasta! ♥ itellä on melkein samanlainen, mutta se on vaan pitkähihanen :D

    http://sofiaidaanneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti :) Kaikki karvavaatteet on kyllä aivan ihania, vaikka ennen en niistä järin paljoa välittänytkään :) Onhan ne myös ihanan lämpimiä kylmillä keleillä!

      Poista
  6. Ihana postaus ja miten kaunis asu! Harvoin näkee nuin hyvin istuvia ylipolven saappaita ja ihanan värinen hame pisti myös silmään. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitti! :) Nuo kyllä tosiaan istuu hyvin, just kuin oisivat mun jalkaan tehdyt :')

      Poista
  7. Aivan huippu kiva asukokonaisuus. Oon nyt tänä syksynä rakastunu kaikkiin karvavaatteisiin ja voisinki haalia niitä koko vaatevaraston täyteen, haha ! Hihi tykkään tosta sun hiussykkyrästä, täytyy itekki kokeilla !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katarina :-) Niin oon mäkin!! Oikeestaan viime talvena se jo pikkuhiljaa alkoi, mutta tänä syksynä kaikki karvavaatteet on vienyt mun sydämen mennessään :) Kannattaa kokeilla, se pelastaa huonon hiuspäivän kun hiukset töyhöttää joka suuntaan ;)

      Poista
  8. Kyllä se joulufiilis alkaa hiipiä pikku hiljaa muhunkin:D Upeaa miten paljon kaikkea kivaa oot taas ehtinyt touhuta:) Ja vautsi vau mikä asu, mää tahdon tuon paidan itselleni apuaa ♥ Oot niin kaunis ja niin hemmetin tyylikäs nainen että ei mitään järkeä. Sun hiustyylikin on myös tajuttoman ihana ♥ Ja nuo sun ylipolvensaappaat ovat täyttä rakkautta Jenni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, ihanaa, etten oo ainoa joulufiilistelijä! :) Kaikki aina nauraa mulle kun alan elokuussa joululahjoja ostelemaan.. :D Viime viikko oli kyllä huippu, niin täynnä kaikkea kivaa ohjelmaa :) Voi Kata, kiitos hurjasti ihanasta kommentista JÄLLEEN! ♥ Saat kyllä aina hymyn mun huulille :')

      Poista
  9. Ihana asu, ja tuo yläosan turkis on kyllä tosi kaunis sun päällä! ♥ Minäkin oon haaveillut sellaisista, mutta pitäis varmaan käydä sellaista ihan hakemassa, harvoin niitä kotiin kukaan kantaa ;D Ja kyllä pikkuhiljaa alkaa tulla tajuntaan ettei jouluun niin kauaa ole, vähän jo on fiilistä vaikken mikään järkyttävä jouluihminen ookkaan :) Mutta toisaalta joulutunnelma on kyllä niin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti! :-) Harmi vaan ne ei tule kotiin itsestään, se ois kyllä ihanan helppoa shoppailua.. :D Kelpais kyllä!! :) Aika menee hurjan nopeesti, just itsekin järkyttyneenä kalenterista katselin kuinka lähellä joulu jo onkaan :o Joulutunnelma on aina jotain ihan parasta <3

      Poista
  10. Ihan mielettömän ihanat nuo sun saappaat, en kestä<3 Ja sinä taas niin upeena!!:)<3
    Nanmm, mustikkaglögi 8) Mä oon ihan joulufiiliksissä jo ja jouluverhot ja tyynyliinat odottaa komerossa esille pääsyä ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään niistä kans ihan hirveesti, ihan paras löytö! :) Voi kiitos ihana ♥ Hihii ihanaa että joku muukin on! Mä ajattelin lähteä huomenna kauppoihin metsästämään hieman joulujuttuja omaan kotiinkin ;)

      Poista

Blog Design by Get Polished