20. joulukuuta 2014

Tuotearvostelua: Biotiini Strong Hair & Nail ja Lumene Natural Code Candy Smile -huulikiiltokynä

Oon testaillut paria tuotetta, joista oon luvannut teille tuloksia ja mielipidettä kirjoittaa jossain vaiheessa. Nyt mulla on näistä viimein jotain sanottavaa testailujeni pohjalta. Muistakaa, että nää on vaan mun mielipiteitä, eivätkä tuotteet toimi kaikilla samalla tavoin! Mielelläni kuulisin kaikenlaisia mielipiteitä ja kokemuksia (tai kysymyksiä) kyseisistä tuotteista, joten heitelkää ihmeessä niitä kommenttiboksin puolelle!

Biotiini Strong Hair & Nailia aloin käyttämään viime keväänä. Tarkempaa postausta aiheesta voi lukea täältä. Lyhyesti sanottuna valmisteen tavoitteena on vahvistaa hiuksia sekä kynsiä, sekä mahdollisesti myös edistää niiden kasvua. 

Oon käyttänyt valmistetta säännöllisen epäsäännöllisesti, eli olen pitänyt välillä kuukauden/pari taukoa valmisteen käytöstä. Tulosten pitäisi alkaa näkyä noin parin kuukauden käytön jälkeen, ja mulla käyttökuukausia on kertynyt runsaasti enemmän. Mulle on kuitenkin jäänyt biotiinista hieman ristiriitaiset fiilikset. Välillä tuntuu, että hiukset ja kynnet tosiaan ovat kasvaneet nopeammin. En sitten tiedä, kuvittelenko vaan. Välillä taas tuntuu, että ei tuo kuontalo kasva millään! Aika vaihtelevat fiilikset siis. Kynsien ja hiusten vahvuuteen tämä ei mielestäni ole vaikuttanut, välillä kynnet liuskoittuvat ja katkeilevat helpommin, välillä taas kestävät paremmin. Mikään ihmetuote tämä ei ole, mutta ei tästä haittaakaan ole ollut. Kenties pientä edistystä, mutta ei mitään huomattavaa.

Noin pari kuukautta takaperin ostin Lumenen Natural Code Candy Smile -huulikiiltokynän sävyssä Cinnamon Twist meikkipussia täydentämään. Olin lukenut tästä paljon hyvää, ja meikkipussissa ammottikin nuden huulipunan/-kiillon mentävä aukko. Niinpä tämä versio pääsi näyttämään, mihin pystyy.

Oon käyttänyt tätä melko ahkerasti, ja pakko myöntää että tykkään kovasti! Huomasin kuitenkin, että tämä jättää huulet hieman kuiviksi ja koppuraisiksi, joten oon laittanut alle tosi ohuen kerroksen huulirasvaa. Näin lopputulos on hoitavampi ja tasaisempi, ainakin mun makuun. Tässä on mahtava huulikiiltokynä niin arkeen, kuin juhlaankin! Sopivan neutraali piristämään arkimeikkiä, mutta myös kiva lisä esimerkiksi vahvan silmämeikin kaveriksi, kun ei halua liikaa huulia korostaa. Lopputulos on mun makuun juuri sopivan luonnollinen. Tätä voin siis lämpimästi suositella, ja oon ajatellutkin ostaa myös muita sävyjä testiin.

Ootteko te testanneet kumpaakaan esitellyistä tuotteista?

12 kommenttia :

  1. Kumpaakaan tuotteesta en oo testannut! Tuo kynä vaikuttaa kyllä tosi hauskalta, ja tollasen voisin ihan hyvin kotiuttaa! Kouluunkaan en viitsi mitään megahuulipunia laittaa, mutta just tollanen neutraali kiilto ois kyllä ihan passeli! Täytyypä melkein kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä harkita jos tuollaisen tarvetta on, mun mielestä ainakin tosi hyvä tuote, ja myös hinta-laatusuhde on kohdillaan! :) Toi on kyllä munkin mielestä arkeen just sopivan neutraali, mutta kuitenkin hieman kivaa piristystä arkimeikkiin :-)

      Poista
  2. Mä syön lemmikkien biotiinia ja ainakin juurikasvu tulee nyt nopeemmi eli ilmeisesti siitä on jotain hyötyä :D luon jostain et kun juo sen 2 litraa vettä päivässä niin hiukset voivat paremmin eivätkä nenis ihsn niin nopeesti huonoon kuntoon ja kuulema kasvukin voi kiihtyä. Mulla toiki on nyt testauksessa, mut mulle siit nyt varmaan on joka tapaukses hyötyy ku en juo vettä juuri koskaan. Ihan maksimissaan 5 dl päivös :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa okei, kiva kun tulit jakamaan sun kokemuksia! :) Mä en oo tuota lemmikkien biotiinia testannutkaan, oiskohan se sitten tehokkaampaa..? :) Muistatko, paljonko sellainen maksaa, ja miten nopeasti tulosten pitäisi näkyä? Vois kyllä testata sitä, toivottavasti sen avulla tulisi näkyvämpiä tuloksia ;)

      Poista
    2. En kyllä muista yhtään. Oli aika hintavaa hieman päälle kympin :) musta ainaki tuntu et alko juurikasvu tulee melkonopeesti pillereiden syönnistä. :) on varmaan tehokkaampii kun niit syötetään sellasillekki lemmikeil joil on tullu kaljui läiskii (el suositteli meijön Cessul kun sil leikkien myötä sellasii ilmaantu). Apteekista siis saa, omani ostin pikku-apteekista ja oli ainoa biotiinimerkki - joku muu voi siis olla halvempi :)

      Poista
    3. Tuo munkin käyttämä maksaa noin 15e, että ei ois silleen paljon hintaeroa kuitenkaan :) Joo totta, sen on kyllä sit oltava tehokkaampaa! Osaatko sanoa tuleeko tuosta lemmikeille tarkoitetusta versiosta mitään haittavaikutuksia? :D Tuo vois nimittäin olla fiksumpi ja toimivampi ratkaisu tähän munkin hiustenkasvatukseen :)

      Poista
  3. Oot miun huulupuna maesto kun saa nii hyvii vinkkei :D. Vois koklaa tota lumenenki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi Tiina!! :D Kannattaa, tää on mun toinen suosikki sen henkkamaukan halpispunan rinnalla! :)

      Poista
  4. Mulla on kans toi huulikiiltokynä sävynä jota en tähän hätään muista mutta sellanen pinkihtävä punainen :D se on kyllä tosi kiva piristys arkeen ja kiva lisä juhlaan! :) ps. Ostin myös sen hennesin huulipunan, pitäis vaan testata sitä joku päivä pysyykö se mulla yhtä hyvin kun sulla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä just ajattelisin että kävisin myös niitä muita sävyjä tsiigailemassa ;) Oon ihan samaa mieltä tästä sävystä! Hehe kannattaa kyllä testailla!! :) Uskon että se pysyy myös sulla hyvin, se on kyllä varsinainen ihmehuulipuna :)

      Poista
  5. Ihan mielettömän ihana tuo vaaleansävyinen huulikiilto<3 tykkään ite tuollasista enemmän kun sit taas huulipunista, ne ei vaan sovi mulle! :D Aiiniin ja jenni.. Löydät mut facebookista nimellä Emilia Hiltunen ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, niin munkin mielestä :) Räikeiden huulipunien käyttö vaatii kyllä totuttelua, ja niiden kans saa aina pelätä leviämistä tms. Tän kans ei oo noita ongelmia! :) Hihii kiitti!! ;)

      Poista

Blog Design by Get Polished