30. tammikuuta 2015

15 random facts about me

1. Pimeällä autoillessa en melkein koskaan ole se, joka vaihtaa pitkät ajovalot lyhyisiin ensin. Odotan kiltisti vastaantulevan laittavan lyhyet päälle, ja sitten teen sen perässä.

2. En osaa pyöräillä kunnolla. Viime syksynä Joensuussa meinasin heti pyöräillä liikennemerkkiin pahki.. Auton ratissa oon kuin kotonani, pyörällä ajaminen onkin sitten jotain aivan muuta. Ehkä tähän vaikuttaa se, etten oo oikeastaan koskaan ennen Joensuuta kunnolla keskustassa pyöräillyt.

3. Mulla on tosi tosi paha tapa jättää ruoan loppu syömättä. En osaa sanoa mistä se johtuu, mutta melkein aina jää pari lusikallista jäljelle, tai lasin pohjalle pari milliä maitoa. Myös banaanista jää aina se pikkuinen kanta jäljelle.. Eheh.

4. Tykkään paljon koruista, mutta en vaan osaa käyttää niitä. Yritän kovasti, mutta tälläkään hetkellä en ees muista milloin mulla olisi viimeksi ollut korvikset korvissa.

5. Oon hulluna juustoihin. Välillä vetelen mozzarellajuustoraastetta kamalan herkkuhimon iskiessä.

6. Rakastan murhasarjoja, ja sen seurauksena nään murhaajia joka puolella. Montakohan kertaa oon viime kuukausien aikana ollut suihkussa paniikissa, kun luulen murhaajan vaanivan toisella puolella ja kuulen outoja rasahduksia..

7. Saan järkyttävän puhetulvan yöllä siinä vaiheessa kun pitäisi ruveta nukkumaan. Käy melkein poikaystävää sääliksi, ja saankin tästä paljon kuittailua :D Minkäs sille voi, että kaikki tärkeät asiat tulee just silloin mieleen?! 

8. Mulla on huono yleissivistys. Ihan oikeasti, ja tuo oli vielä lievästi sanottu. Ja musta tulee opettaja, jippiiiii.

9. Haluaisin moottoripyörän. Rakastan kovaa vauhtia! Oon joskus vuosia sitten ajanut isän motskarilla hieman, ja ensi kesänä otan kyllä uusiksi. 

10. Mun paras terapiakeino on ajaminen. Se auttaa kaikkeen, ja helpottaa oloa aina. Musiikit täysille, hieman lisää vauhtia ja olo on heti parempi. Nautin ajamisesta, ja oonkin ihan pulassa jos en pariin päivään pääse rattiin. Oon ihan outo :D

11. Mulla on ihan mielettömän kova ääni, enkä hallitse äänenkäyttöäni. Usein joku huomauttaa mulle että huudan, vaikka omasta mielestäni puhun aivan normaalilla äänenvoimakkuudella. Tätä ilmenee varsinkin silloin kun innostun tai suutahdan. 

12. Rakastan finnien puristelua yli kaiken, ja saan siitä jotain omituista mielihyvää. Varsinkin muiden finnit, come to mama. Ällöttävää? Kyllä. Koukuttavaa? Ehdottomasti.

13. Oon tosi aamu-uninen, ja tarviinkin aamulla annoksen pusuja ja haleja. Kerran mun päältä nykäistiin peitto pois, ja vinguin kirjaimellisesti kuin pikku possu. Saatiinkin aikamoinen naurukohtaus :D Lisäksi kuulin viime viikonloppuna kommentin "sä oot ihan niinkun pikku koira, vingut ja sua pitää silittää koko ajan" mikä ei tosiaankaan mennyt kauas totuudesta!! :D :D

14. Vaikka oon iloinen papupata, niin mun ei ole kovin helppo ystävystyä kunnolla. Saan helposti kavereita ja tuttuja, mutta ystävien kohdalla tilanne on eri. Ehkä aiemmilla kokemuksilla on vaikutusta asiaan, mutta välillä mun on tosi vaikeaa päästää ihmisiä oikeasti lähelle. 

15. Laitan riisipuuroon aina juustoa ja voita. Varsinkin sulanut savujuusto puuron seassa -ooooh.

Löytyikö uusia paljastuksia, tai bongasitko samoja outouksia kuin itselläsi? ;)

28 kommenttia :

  1. Hauskoja juttuja :) Ja melkeen puolet sopii itseen kanssa :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, nää postaukset on kyllä aina hauskoja :D Hehe, kiva etten oo ainoa noiden juttujen kanssa ;)

      Poista
  2. Hauska postaus! Tällaisia on mukava lukea. :)

    Mulla on juuri tuo sama, että olen kovaääninen ja äänenkäyttöäni en hallitse. Varsinkin puhelimeen huudan lujalla volyymilla. :D

    Jo noi murhasarjat. Tiistait onkin ihan parhaita, kun neloselta tulee Beck. Paitsi sieltä jäi tosin pienoiset traumat vähäksi aikaa, kun yhdessä vaiheessa kammotti laittaa jääkaapinovea kiinni, koska pelkäsin, että siellä auki olevan oven takana on joku, kuten kyseisessä jaksossa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon palautteesta :-)

      Heh, mä niin tiedän ton tunteen.. Ei sitä ite tajua ollenkaan, mutta sitten kuulee aina muilta kommenttia äänenvoimakkuudesta :D Hupsiis!

      Mä en oo kattonut Beckiä, tää vääryys pitää korjata! Yleensä tykkään kyllä lähes kaikista murhasarjoista, en vaan tiedä uskallanko yksin Joensuussa ollessani kattoa ihan kaikkia :D Äääääh voi ei! :D :D :D Mulle on kans jäänyt paljon just samanlaisia kammoja, mutta onneksi ne jossain vaiheessa aina unohtuu (kunnes uusi tulee tilalle) :D

      Poista
  3. Siis eikä aivan huippu :D tuo finnit ja juustoa puuroon :D ihana hassu :')<33 määki saan aina puheripuleita iltaisin ja sivistyksestä ei kauheasti ole tietoa :D paljon kyllä oppi uutta <3 ihana olet <3 kaunis meikki näissä kuvissa ja tuo hame on mun mieleen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi Emppu :D ♥ Ihanaa, että jaat nuo jutut mun kanssa! :D Kiitos ihanasta kommentista :')

      Poista
  4. hahaa faktapostaukset on aina niin huippuja!! olipa kiva lukea :) hurjan kauniita kuvia!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kans mun lemppareiden joukossa ihan yleisesti blogeissa, yleensä ovat tosi hauskoja ja mielenkiintoisia :) Voi kiitos Paula ♥

      Poista
  5. Hauska postaus, nää on kyllä ihan parhaita! :D Ja niin kauniskin olet kuvissa! ♥ Mulla osui silmään tuo PAHKI, hahaa, Oulu maailmankartalle! :D Vähän jännä että joku ulkopaikkakuntalainen käyttää tota sanaa, yleensä jos sanoo menneensä johonkin pahki, niin se ei-oululainen ei tiedä yhtään mistä puhun.. :D Mulla oli vaikka mitä juttuja, mihin tässä samaistun! Varsinkin tuo "huutaminen". Mulla on kans aika kova ääni, ja yleensä jos vaikka Samulin kans vaikka väitellään tai kinastellaan jostain, niin tää on heti että "älä huuda!" Ja siinä sitten koitat sanoa että en minä huuda! Haluatko kuulla kun huudan! :D Meidän perheessä on aina vaan puhuttu kovaa, ja ilmaistu tunteita tosi voimakkaasti niin hyvässä kun pahassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe mä tykkään kans tosi paljo lukea näitä muiden blogeista! :D Kiitos ♥ Hahaha, tiiätkö ettei kukaan täällä Joensuussakaan tiiä mitä mä tuolla tarkotan! Olin ihan shokissa, kun ekan kerran sanoin pahki, ja kaikki katto mua ihan ihmeissään, että mitä toi meinaa :D :D Se on kyllä Kuhmossakin ihan tavallinen sana, musta tuntuu että siellä kaikki käyttää tuota :D Ja joo toi menee kyllä just noin! :D Meilläkin on perheessä ja lähisuvussa aina oltu tosi kovaäänisiä, niin hyvässä kuin pahassa. :')

      Poista
  6. Hahah ihania, ei oo totta! Todella mukava lukea ja katsella samalla susta kauniita kuvia. Ihana kesätyttö lumen keskellä ♥
    Mä en ymmärrä kun itse en keksi mitään tällaisia hauskoja faktoja itestä, oon suunnittelemassa faktapoustia ja yhden oon vasta keksinyt. No kirjoitan ylös aina kun mieleen tulee.:') Katotaan jos vaikka puolen vuoden päästä:'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kata ♥ Voi, arvaa vaan miten vaikeeta mullakin oli tän kanssa! :D Pitkään mäkin näitä faktoja mietin, kunnes lopulta sain kasaan tarvittavan määrän faktoja :) Ja kyselin kans muilta, mutta ei se hirveästi hommaa nopeuttanut. Tsemppiä postaukseen, odotan innolla vaikka siihen puoli vuotta menisikin ;)

      Poista
  7. haha, nää on aina hauskoja postauksia lukea kun kirjoittajasta paljastuu jotain aivan uutta!! :D tuo aamu-unisuus juttu sekä illalla höpöttäminen ovat ihan kuin miun suusta, ja kitisen myöskin jos lämmin peitto vedetään päältä pois xD itse haluaisin oppia ajamaan autolla paremmin, mutta kaipa se harjoitus tekee mestarin..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan samaa mieltä, nää on kyllä yhtiä blogien kiinnostavimpia postauksia :) Kiva kuulla, että jaat noi samat jutut mun kanssa ;) Oot kyllä siinä ihan oikeessa, harjoittelemalla kehittyy varmasti! :)

      Poista
  8. Oii Jenni tää oli hauska postaus :') oot niin herttasen olonen ja monta kohtaa täsmää myös minuun! :D näinkin sut itseasiassa yks päivä keskustassa ajamassa kun olin ite lenkillä ;D aww ylisöpöjä kuvia ♡ oot niin nätti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Roosa palautteesta, pus ♥ Hahaha voi ei, miten sä oot mut sieltä tunnistanut ja bongannut! :D Kiitos samoin ♥

      Poista
  9. Kiva postaus :)! Haha mieki rakastan puristaa toisten finnejä ja toi mölösuu juttu on myös samis :D. Mie taasen tykkään ajaa pyörällä mut en autolla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiina :-) Yleensä kaikki valittaa että tuo finnienpuristelu on ällöttävää, mutta se on parasta mitä tiiän! :D Tuo varmaan jakautuu tosi paljon ihmisillä, riippuen ihan siitä mihin on tottunut :)

      Poista
  10. Hauska postaus! Kivoja faktoja tuli esille ja tunnistin joistain kohdista myös itseni. Mä taas autolla ajaessa oon aina se, joka vaihtaa ekana pitkät lyhyisiin. Pelkään nimittäin, et sieltä hyökkää joku kimppuun, jos en ajoissa vaihda :-DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon palautteesta :) Hehe, kiva kun jaoit myös omia kokemuksiasi täällä :D Aika hauska tuo sunkin peruste, mulla taas ei oikeestaan ole mitään perustetta tuolle mun oudolle toiminnalle.. :D

      Poista
  11. Näitä faktoja on niin huippu lukea! Eikää sulatejuustoa puurooon, huhhuh! :DD Mulla kans tulee yöllä puheripuleita, mutta kun sillon kaikki tulee mieleen. :D Ihana Jenni<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe kiitos Jenna :D ♥ Juusto puuron seassa on ihan parasta, ihana kun se sulaa sinne oikein herkullisesti, mmmm :P Kannattaa testata ;) Hehe, sillon kyllä oikeasti kaikki asiat tulee mieleen, ei voi mitään :'D

      Poista
  12. Voii että, nää oli ihan mahtavia faktoja ja paljastuksia!! :') Ei todellakaan niitä tavallisimpia juttuja vaan selkeesti näki, että oot oikeesti jakanut palan itsestäsi <3 Ihania juttuja! Tuo "pahki" on mulle kyllä aivan outo ilmasu/sana?? :D Hauskoja oli myös mm. nuo että syöt juustoraastetta herkunnälkään ja laitat sitä puuroon, ja et tykkäät puristella toisten(!) finnejä :D Mutta yhtäläisyyksiäkin löytyy: mä tykkään murhasarjoista myös, mutta liian pelottava ei voi olla tai muuten en saa yöllä unta ;D mullaki on huono yleissivistys ja vaikea päästää ihmisiä oikeesti lähelle, vaikka muuten höpöttelen ja kaverustun helposti :) Ja kovaääinisyydestä puheenollen, mulle on useesti sanottu et nauran liian kovaa?! :DD haha. Ihana Jenni oot! <3 Pus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Pauliina :* Kiitos ihanista sanoistasi :') Hehe, et oo ainoa! :D Musta tuntuu ettei täällä Joensuussakaan melkein kukaan ymmärrä, mitä mä sillä tarkoitan.. :D Juustot on niiiiin parasta, voisin kyllä tunkea niitä oikeestaan ihan minkä vaan ruoan kaveriksi :D Ihana kuulla, että säkin löysit jotain samoja outoksia itsestäsi :) Haha höpsis, ei koskaan voi nauraa liian kovaa!! :D Sääää oot kans! ♥

      Poista
  13. Mitä ihmettä, juustoa riisipuuroon ja suoraan pussista herkkuhimoon? Voi Jenni <3 Ihania paljastuksia, ja täytyy sanoa, että tohon ajamiseen voisin kyllä samaistua. Ajaminen nollaa ajatukset ihanasti, kun keskittyy vaan musiikkiin ja tiellä pysymiseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo-o, se on ihan parasta! :D Kannattaa testata, jäät koukkuun ;) Ajaminen on kyllä niin rentouttavaa, sellaista omaa ihanaa aikaa, joka nollaa pään kivasti :)

      Poista
  14. Hei näitä oli todella kiva lueskella! Ja nuo kengät ja hame on todella ihanat ♥

    VastaaPoista

Blog Design by Get Polished