6. tammikuuta 2015

Herkullinen halloumisalaatti

Tein joululoman aikana niin namia salaattia, että on pakko tulla jakamaan ohje teillekin! Usein jämähdän siihen tuttuun ja turvalliseen kreikkalaiseen salaattiin, mutta kyllähän se on niin että uuden kokeileminen kannattaa. Ihan kaikessa! Niinpä tuloksena syntyi herkullinen ja erilainen salaatti, joka katosi nopeasti meidän kaikkien suihin.

Salaattiin laitoin aineksia oman maun mukaan. Kaikista en valitettavasti osaa sanoa tarkempia määriä, vaan laitoin esim. auringonkukansiemeniä ja oliiveja sen verran kuin hyvältä tuntui. Usein tulee sovellettua ohjeita fiiliksen mukaan, vaikka voisi olla ihan fiksua ottaa määrät ylös.

Millainen on teidän lempparisalaatti? :)

Ps. Katottiin just Kaisun kans Greyn anatomian kymppikauden vika jakso, nyyyyyh. Mä vollotin loppujakson ja Kaisu naureskeli mulle. Onneksi huomenna alkaa uusi kausi, sitä innolla odotellen! Löytyykö muita sarjaan hurahtaneita? ;)

16 kommenttia :

  1. Oi nam, hyvältä näyttää ja kuulostaa! <3 Täytyy kokeilla joku kerta ehdottomasti, erilaiset salaatit on niin parhaita :p Oma lemppari on tällä hetkellä kana-pasta-salaatti, johon tulee perus salaatti, tomaatti, kurkku, sipuli ja sit fetaa, aurinkokuivattua tomaattia, oliiveja, kanaa ja pastaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä se kyllä olikin, en oo ennen syöny mitään ihan vastaavaa niin tykkäsin kovasti! :) Kannattaa kyllä! Oi, erilaiset pastasalaatit on myös tosi hyviä ♥ Kuulostaa tosi ihanalle tuokin versio!

      Poista
  2. oi todella hyvältä näyttää ja iha mieletön nälkä iski ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, ei kun salaattia tekemään sit vaan ;)

      Poista
  3. No namii! Ihanalta näyttää ja kuullostaa! ♥ Mun lempparisalaatti on varmaan ihan perus kanasalaatti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, sitä se olikin :P Mä en oo oikeestaan varmaan ikinä syöny kanasalaattia, en ees ennen kun rupesin kasvissyöjäksi! Hehe :D

      Poista
  4. vitsit, että näyttää hyvältä <3 Erilaiset salaatit on niin mun herkkua<3! Mun lemppari salaattiin kuuluu aina fetaa ja kanaa ainakin :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Salaatit on kyllä tosi ihania, niin terveellisiä ja keveitä mut kuitenkin täyttäviä! :-) Feta on kyllä yks munkin ikisuosikeista :-)

      Poista
  5. Toi vois kyllä olla tosi hyvää :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli, kannattaa testata jos vähänkin innostaa :)

      Poista
  6. Namm, näyttää hyvältä!! :P Mun lemppari on kreikkalainen salaatti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitti :)) Mä rakastan kans kreikkalaista salaattia, nami!

      Poista
    2. Ja minä rakastan sinua

      Poista
  7. Hei! En voi sietää blogisi nimeä. Hyvää kevättä. -Jorma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No heippa Jorma, kiitos vaan kovasti palautteesta! Ikävä kuulla, ettei blogin nimi miellytä! Jospa voit kuitenkin elää asian kanssa ;) Kivaa kevättä sinullekin!

      Poista

Blog Design by Get Polished