11. tammikuuta 2015

Kissanpäiviä

Mau! Mä olen Ines, Jennin perheen kissa. Hädin tuskin tunnistan omaa nimeäni, koska useimmiten nuo huutelee Möykkiä, Miukkia ja Möymöytä. Mitä ne sit ikinä tarkoittaakaan! Tulin Jennin perheeseen viime toukokuussa ollessani viisivuotias. Kyllähän siihen hullunmyllyyn tupsahtaminen hieman sopeutumista vaati, mutta nyt tykkään noista sekopäistä jo oikein kovasti. Nekin hellii mua oikein mielellään, ja siksi käytän hyväkseni kaikki mahdollisuudet rapsutuksiin. Oonhan mä kuitenkin talon kuningatar, joka määrää kaapin paikan, ja laittaa koiratkin ojennukseen. Jos ei sähinä auta, niin tassu läsähtää ;)

Oon myös löytänyt uudesta kodistani monia lempparipaikkoja. Lämmin uuni on paras paikka nukkua! Tosin mielelläni kaivaudun myös äitin ja isin sänkyyn, Jennin tai Kaisun kainaloon tai vaatekaappiin.. Kyllä ne mua aina kovasti etsii, mutta eivät tyhmät meinaa löytää mua vaatevuorten keskeltä, hehheh! Kerran Jenni telkesi mut vaatekaappiin huomaamattaan, ja siellä se sitten huuteli pitkin taloa minua etsien. Mikä tolvana. Lopulta kuitenkin pitkään harkittuani päätin paljastaa sille olinpaikkani, ettei raukka turhaan päivää kuluta minua etsien. On ne ihmiset vähän hassuja.

Yksi mun lempipuuhista on lintujen seuraaminen ikkunasta. Kotiväki ei vaan oikein tykännyt, kun yritin juosta ikkunan läpi lintujen kimppuun.. Ne katsoi mua vähän oudosti ja laittoi tyynyn ikkunan eteen, mitähän ne oikein meinasi?

En tykkää kuvista. Jenni tunkee aina kameran kanssa lähelle, enkä voi sietää sitä. En halua olla pääkuvauskohde, siihen hommaan sopii muut paremmin. Kerran Jenni tunki typerän voikukkaseppeleen mun kaulaan, mä käänsin kylkeä ja jatkoin kauneusuniani.

Joskus ne väkisellä vangitsee mut kuvaan kanssaan. Silloin musta kuoriutuu varsinainen grumpy cat, grauuuuu! Saatan tuijottaa kameraa oikein vihaisesti, ihan vain kostoksi.

Mutta jos käy niin, että jostakin muusta yritetään ottaa kuvaa, niin silloin minäkin haluan! Varsinkin asukuvat ovat mainio tilaisuus päästä kuviin, ja niissä minä mielelläni juoksentelenkin taustalla.

....välillä taas sekin alkaa ärsyttää, ja saatan näyttää pyllyä. Niih, siitäs saitte.

Oon myös erittäin huomionkipeä. Jos kotiväki ei ymmärrä sitä, niin teen sen heille erittäin selväksi. Mahan päällä on ihana kölliä, ja aamulla tarvitsen haleja, pusuja ja hipsutusta. Ihan niinkuin Jennikin, hehheh. Isi ei ole aiemmin ollut kissaihminen, mutta oon pehmittänyt siitäkin varsinaisen catloverin. Nyt se tykkää musta paljon, ja yhdessä katsotaan aina aamulla telkkaria! Silloin se ei tosin tykkää musta, kun löytää mut vessanpöntöstä juomasta vettä. Ei tykännyt yksi toinenkaan tyyppi, joka meinasi vahingossa liiskata mut oven väliin. Ei ne tykkää musta silloinkaan, kun haluan illalla vähän kuntoilla. Paras tapa on tietysti juosta taloa pitkin häntä suorana. Kaiken kruunaa se, kun harjoittelen kiipeilyä kirjahyllyssä ja muiden korkeiden huonekalujen päällä! Jotain ihme pystejä ja esteitä ne on yrittänyt mun tielle laittaa.. Mutta kyllä kissa keinot keksii!

Sellanen mä oon. Maailman hemmotelluin ja rakastetuin Miukki, jolta ei rapsuttelijoita puutu. Löytyykö sieltä mulle kisukamuja?

23 kommenttia :

  1. Hurmaava kissa ja kiva postaus!! :)♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kisumisu on kyllä maailman hellyttävin tapaus ♥ Kiitos! :)

      Poista
  2. Paras postaus ikinä! :) Haaveilinkin vastikään että tekisit eläinpostauksen ja tadaa, tuli kuin tilauksesta. Ihana Ines :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Riikka :) Hehe, sit tää tuli kyllä sopivasti :D Ajattelinkin tätä tehdessä, että sä varmaan tykkäät :)

      Poista
  3. Apua miten ihana!!!!!! <33 en kestä :')<33

    VastaaPoista
  4. eikää, ihana postaus!!♥♥ :D luin tämän hymyssä suin! :)

    VastaaPoista
  5. Ihana blogi sinulla ja upeita kuvia<3 Saat todellakin hymyn kasvoille:)

    VastaaPoista
  6. Voi miten ihana postaus!! Miullakin on ihan hirmuisesti kisuja Misusta ja houkuttelis kovasti tehdä tällainen samanlainen postaus, vähän niinkuin vastaukseksi Inekselle! Kisut on niin söpöjä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Emma ♥ Repesin tuolle kisuja Misusta, meinasitko kuvia? :DD Jooooo tee ihmeessä, innolla odotan! :) Kissat on tosiaan aikamoisia sydäntensulattajia ♥

      Poista
    2. Ooo, mitä ihmettä oon ajatellu :DDD Joo siis kuvia Misusta :D

      Poista
  7. Ihana postaus! Niin kissamainen, haha :D Löysin monta yhteyttä noihin meidän perheen kisuihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitti :D Kisuleilla on kyllä aika paljon samanlaisia hassuja piirteitä :')

      Poista
  8. haha ihana postaus! :-D

    http://yasmine-o.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Vitsi tää postaus oli niin superihana!!♥♥ Oikeesti mun kissarakkaus on niin suuri, että en ehkä kestä! :D Tunnistan tästä kyllä niin monta sama piirrettä, joita Hipussa on! ;) Ainakin toi lintujen katseleminen ikkunasta ja piiloutuminen on vähän liiankin tuttua :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii Emilia, kiitos ♥ Sama täällä, oon ihan rakastunut tuohon meidän pikku hassuun ja tuittupäiseen palleroon! ♥ Tuntuu, että monilla kisuilla on jotain hieman samantapaisia hassuja piirteitä :') Hehe, ihana :D ♥

      Poista
  10. Heheee eikä miten kiva postaus!!! :')) <3 ompas hän suloinen, ja mä ihailen erityisesti tota kuvasarjaa kun hän on sun sylissä ja sulla on valkea pitsipaita ja farkkuhaalari<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Hän on kyllä maailman hurmaavin katti ♥

      Poista
  11. hahhah, niin paras ilme kisulla noissa grumpy cat-kuvissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, eikö vaan! :D Aika ilmeikäs katti se on :D

      Poista

Blog Design by Get Polished