23. helmikuuta 2015

Helmikuun LivBox

Mun on pitänyt jo aiemmin tulla kirjoittelemaan teille helmikuun LivBoxin sisällöstä, mutta en ole ehtinyt. Joskus viime kesänä tilailin pari boxia, ja nyt pitkästä aikaa keksin taas tilata boxin itselleni ystävänpäivälahjaksi. Vähän laskelmoin, että siitä voisi paljastua ystävänpäivän kunniaksi kivoja juttuja ;) Ja hei, oikeessa olin! 

Ensimmäisenä bongasin paketista Nivean Daily Essentials Sensitive 3-in-1 Micellar Waterin. Voi että olin mielissäni tästä, mulla on nimittäin entinen purtilo pian loppumassa! Tällä kertaa LivBox säästi mut uuden ostamiselta, jei. Toinen juttu, josta erityisen paljon innostuin, oli Garnierin Fructis Densify Lenghts Plumper -seerumi. Tän pitäisi lisätä hiusten tuuheutta, mitä mun hiukset todella tarvitseekin! En oo vielä valitettavasti ehtinyt tuotetta testailla, mutta varmasti pääsee kovaan käyttöön.

Lisäksi LivBoxista paljastui paljon muuta kivaa. Lumenen uutuusmeikkivoide, Nude Perfection sävyssä 3; Aamun kajo, oli koostumuksensa puolesta todella miellyttävä ja kevyt iholla. Sävy oli tosin liian tumma mun talviseen kalmankalpeaan ihooni, joten purtilo pääsee kesää ja päivettynyttä ihoa odottelemaan. Täydellisen luonnollinen valinta kesäksi! Myös Paesen Kashmir monoluomiväri ja Eucerinin In-Shower Body Lotion tulevat tarpeeseen. Nude luomiväri on todella monikäyttöinen valinta arkeen, kun taas suihkussa levitettävä vartalovoide on hyvä valinta kiireiselle. Lisäksi boxiin oli ystävänpäivän kunniaksi sujautettu kauniin yksinkertainen kaulakoru Iberolta (lähikuvaa en hoksannut ottaa).

Mielestäni paketin sisältö oli oikein onnistunut, ja kaikki tuotteet olivat tarpeellisia. Pääsevät varmasti käyttöön! Välillä on kiva ilahduttaa itseään LivBoxilla, on kiva tunne kun on pieni yllätys tulossa postissa :-) 

Mitä te tuumaatte helmikuun boxin sisällöstä? Tilasitteko itse LivBoxin, tai ootteko aiemmin tilanneet? 

16 kommenttia :

  1. Toi misellivesti on ihan älyttömän toimivaa!! Mulla on garnierin vastaava käytössä ja jo viikon kokeilun jälkeen oon päättänyt etten eroa siitä enää koskaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään siitä kyllä tosi paljon, niin kätevä! :) Ainoa mikä mua hieman haittaa, on hajuttomuus. Mä niin kovasti tykkään kaikesta ihanalta tuoksuvasta :D

      Poista
  2. Oijoi tuo boxi kyllä himottelisi, kun parista blogista lueskelee jo sen sisältöä melkein joka kuukausi:) Mua vaan pelottaa että kun tosiaan vahvoja vakkareita löytyy kaapista, niin ei kaikelle sisällölle tule käyttöä.:D No saa nähdä tuleeko joskus tilattua vai ei;) Upea sisältö tässäkin kuussa nähtävästi ollut! Lähikuvaa kaulakorusta pistele jos muistat:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no tuossa oot ihan oikeessa, välillä kun sieltä voi just ilmestyä niitä tarpeettomampia juttuja, joita ei sitten tule käytettyä. Mä oon ajatellut että sillon harvoin kun tätä tilaan, niin tarpeettomat jutut voin lahjoittaa siskolle, äitille tai kavereille ;) Tähän mennessä ei oo kyllä niitä turhia juttuja mun boksiin sattunut. Pidetään toive mielessä, eiköhän jossain vaiheessa viimeistään asukuvien yhteydessä tule esiteltyä :)

      Poista
  3. Oo, tosi misellivesi kuulostaa kyllä kiinnostavalta, onko se oikeesti yhtää hyvää ku mitä ihmiset puhuu? Kivalta näytti muutenkin tuo sisältö, vaikka mulla tuskin ois ollut käyttöä muulle kuin tuolle misellivedelle ja luomivärille. :D Niin mikä kosmetiikkarajoittunut...?
    En muuten enää osannut sun kommenttiboksiin ku oon siirtänyt sen tänne keskelle, piti vähän aika miettiä että mistä pääsee kommentoimaan. :''DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyllä tykkään siitä, se on tosi näppärä tuote! Mä nyt en oo kovin hyvä kosmetiikka- ja ihonhoitoasiantuntija niin en uskalla kauheen syvällistä analyysiä tehdä :D En oo mitään järkyttävän suuria eroja perus kasvoveteen verrattuna kyllä huomannut, mutta kyllä tää toimii ja sopii hyvin mun iholle. Miinusta vaan hajuttomuudesta. Monen kannalta varmasti plussaa, mutta mä rakastan kaikkea ihanan tuoksuista :D Hahaha, eihän noita kaikkia kyllä osaa kaivata, ainakaan ennen kun niitä jostain yllärinä tulee :) Ei ois kyllä varmaan mullakaan tullut ihan kaikkia juttuja ostettua kaupasta omatoimisesti.

      Hahaha :DD Eilen just vähän muuttelin tuota, mutta hyvä kun löysit ;)

      Poista
  4. Eikä jenni!!! Niin mahtavia tuotteita <3 kyllä se on niin että tämä typykkä tilaa kans itelle !! Pakko! Oon niin monesti aikonut <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kyllä samaa mieltä, tän boxin sisältö oli tosi onnistunut :) Kannattaa kyllä tilailla, jos kosmetiikka- ja ihonhoitoyllärit vähääkään kiinnostaa ;)

      Poista
  5. Hyvältä näyttää boksin sisältö! <3 Kerrohan sitten joskus millainen tuo Fructisin hiustuote on! Kiinnostaa meinaan kovasti :) Noista Lumenen uusista meikkivoiteista oon kuullut kans paljon kehuja -varmasti hyvä tuokin siis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, pitää muistaa huikata kun ehdin tuota testailla :) Kysäise multa joskus, jos ei ala mitään tuosta kuulua ;) Ootan innolla, kun pääsen sitä päivettyneemmälle iholle kesällä testaamaan :)

      Poista
  6. Tykkäsin kanssa boksin sisällöstä!! Ja tuo hiusseerumi on ihan ykköstuote ollut ja päässytkin vakituiseen käyttöön! :) Tuo meikkivoidekin oli ihan jees, mutta ei vedä mun mielestä vertoja cc-voiteelle ;) hih!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai säkin tilasit tän! :') Ihana kuulla että on toimiva tuote, mäkin rupeen kyllä testailee kunhan ehdin käyttöohjeet lukea, siinä kun on niin hirrrrveen iso homma :-D Oon kuullu hirveesti kehuja cc-voiteesta viime aikoina, sitä pitäis kyllä melkein testata, kun kuulostaa oikea ihmetuote olevan :)

      Poista
  7. Heh, kävipä munkki, voitin viimeviikolla juuri Livboxin, onneksi oli tammikuun, sillä sopi paljon paremmin mulle! :D
    -Piia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että, ihan huippu juttu! :) Se on aina kiva, kun sisältö on itselle tarpeellinen ja tulee käyttöön :)

      Poista
  8. Niin huippuja tuotteita <3 Mä kans innostuin tästä paketista, että voisinkin joskus tilata boxia uudestaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä :-) Mä kans kyllä tilaan jossain vaiheessa taas boxin, esimerkiksi kesällä olisi taas kiva tsekata paketin sisältö! :)

      Poista

Blog Design by Get Polished