2. helmikuuta 2015



liivi Zara / saappaat H&M / hame BikBok / toppi H&M / vyö kirppis/H&M / pöllökoru Glitter

Eilen mentiin alkuillasta tyttöjen kanssa laskemaan mäkeä. Naurettiin, kiljuttiin, pidettiin hauskaa. Sieltä suunnattiin yhden meistä luo saunomaan, ja jouduttiin käymään kahdessa porukassa saunassa, jotta kaikki mahduttiin. Ahmittiin tortilloja, mäkin tein ennätykseni ja söin kolme! Katottiin sohvalla makoillen Lumottu, tehtiin laskiaispullia ja vedettiin vielä vähän herkkuja. Mä niin rakastan näitä tyttöjä, en tiiä mitä tekisin ilman näitä höpsöjä. Mun päivänpaisteet, rakkaat mussukat ♥

Oon ajatellut uudistaa tän blogin ulkoasun kokonaan. Siis kirjaimellisesti kokonaan. Jos nyt saan suunnitelmani joskus toteutumaan niin ulkoasu muuttuu täysin. Nimi jää, vaikka ehkä haluaisin senkin muuttaa. Onkohan tää mun idea ihan tyhmä?

Hyvää yötä♥

12 kommenttia :

  1. Voiii, kuulostaapa ihanalta ystävien kanssa oleilulta<3 Tuollaset sydänkävyt on parhautta :]♥
    Ja ei oo idea ollenkaan tyhmä! :) Mä oon kans ajatellut pitkään muuttavani blogin ulkoasua, mutta pelkään että tyrin sen ihan kokonaan, enkä saa sitä enään takaisin hyväksi :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oli tosi ihanaa, noiden tyttöjen kanssa tulee aina niin hyvälle mielelle ♥ Ne on todellakin parasta ikinä! Kiitos avusta, kiva että oot tuota mieltä :) Hahaha mua kans pelottaa aina tuo just sama juttu! :D Pakko tallentaa sata varmuuskopiota, niin ainakin joku versio jää jäljelle :D

      Poista
  2. Oii että mitä kaikkea ihanaa oot tyttöjen kanssa tehny <3 ihana että sulla on tuollaisia ihmisiä elämässä, pidä niistä kiinni <33 muutokset kuulostaa hyvältä ja tuo vaihtelua :) vaikka tässäkään ei yhtään mitäään vikaa minusta ole <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Aion kyllä pitää noista rakkaista höpsöistä kiinni, ne on ihan parhaita! Kiitos mielipiteestä, pitääkin siis alkaa suunnitella uutta ulkoasua ihan kunnolla ;)

      Poista
  3. Miten ihanalta siun päivä kuulostaa ♡ ei oo ollenkaan tyhmä idea, uusi ulkoasu piristää aina! :) vaikka tää nykyinenkin on tosi söpö, kuten siekin! jään innolla oottamaan muutoksia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lauantai oli aivan ihana päivä, oli niin onnellinen fiilis :') Kiitti Roosa, uusi ulkoasu on kovasti mietinnässä, ja alkaakin toteutua kun saan jonkin kivan kuvan banneriin :-)

      Poista
  4. Oi miten täydelliseltä teidän tyttöjen päivä kuulostaakaan!! <33 Ihanaa että sulla on noin upeita ihmisiä ympärillä :* Asu on myö todella söpö, tykkään! Ja blogin ulkoasun muutos kuullostaa jännältä! Vaikka hyvä tämä näinkin on! <3 Itekin oon jo kauan pyöritellyt oman blogin ulkoasun täysvaltaista muutosta, mutta kun en ihan tiedä että MITÄ.. :') Tyydyin sitten tollaseen pieneen pintaremonttiin minkä tein vähän aikaa sitten. Innolla ootan mitä kaikkee sä oot keksinyt! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tyttöjen päivät ja illat on ihania, saa kunnolla rentoilla ja höpötellä tyttöjen kanssa ilman kiirettä ja huolen häivää :) Mä oon siitä kans ihan älyttömän onnellinen! Kiitos Pauliina :) Hehe, mä tykkään kans tästä näin, mutta jotenkin oon alkanut kyllästyä.. Haluun ehkä jotain selkeyttä ja tyylikkyyttä uudelta ulkoasulta. Sun blogin ulkoasuhan on aivan ihana! ♥ Mutta se on totta, että kun sitä muutosta kaipaa niin siinä ei oikein muu auta kuin muutosten tekeminen :D

      Poista
  5. Ulkoasun muokkaaminen ei todellakaan oo tyhmä idea vaikka rakastanki tätäkin ulkoasua :) vaihtelu virkistää. itelläkin ollu sama mielessä, mutta se homma ei houkuta ei sitten yhtään kun muistaa kuin kova homma siinä on kun saa taas tapella koodien kanssa :D ah, sult on tullu nii pal postauksii mun blogitauon aikana, et tää ilta meneeki mukavasti niitte parissa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kata, kiva kuulla että oot tykännyt tästäkin ulkoasusta :) Vaihtelu tosiaan virkistää! Mulla ainakin on sellaisia kausia, kun kaipaan vaihtelua vielä tavallistakin enemmän. Sun blogin ulkoasu on kyllä jo nyt aivan ihana, ja kivan selkeä :) Mut joo niin tiedän ton tunteen, koodien kanssa tappeluun menee ikuisuus, ja kun ulkoasu ei millään näytä siltä kuin haluaisi, ja jokin on millin väärän kokoinen, ja koko homma taas alusta. Puuuuuh. Hehe voi sua höppänää ♥

      Poista
  6. Kuulostaa niin kivalta tuo tyttöjen kanssa vietetty aika! Tuollaisia ne just pitääkin olla. <3 Tää sun ulkoasu on nyt jo tosi kiva, mutta kiva nähdä kuitenkin minlälaisia muutoksia saat aikaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, just tuollaisia arjen piristyksiä aina tarviikin ♥ Kiitos Jenna :) Mä oon aika innolla suunnittelemassa tähän uusia juttuja, kunhan saan ensin jonkun kivan kuvan banneriin :)

      Poista

Blog Design by Get Polished