24. toukokuuta 2015

Inhokkivärini vihreä

Hellouu Mitäs teidän sunnuntai-iltaan kuuluu? :) Mä oon tänään ahkerasti pakannut mun elämää laatikoihin, kasseihin ja pusseihin. Osa tavaroista lähtee mun mukana huomenna tai tiistaina Kuhmoon, ja osa jää tänne Joensuuhun varastoon. Ihanaa, kun voin kesän jälkeen palata samaan ihanaan kotiin! Pakkausten lisäksi täytyisi huomenna vielä siivota kämppä putipuhtaaksi, ja sitten oonkin valmis kesän viettoon ja töiden tekoon. 

Oon ottanut viikon tosi rennosti, melkein hieman liiankin rennosti. Parempi liikaa tekemistä, kuin liian vähän. Toimettomana olo on tyyyylsää! Sain kuitenkin onneksi kavereista kohtalaisen usein seuraa, ja vietinkin ihanien naisten kanssa paljon kivoja hetkiä Yksi ystäväni värjäsi mun hiukset viime viikolla (näissä kuvissa vielä vanha, kulahtanut reuhka) ja mussutettiin pussillinen juustonaksuja telkkaria tuijotellen. Lauantaina kävin ihanan Emman kanssa kahvittelemassa ja kuulumisia vaihtamassa. Illalla katsottiin vielä tyttöjen kanssa Euroviisuja höpöttelyn lomassa :-) Mutta mitä noi tän vuoden viisubiisit oikein oli?! Jotenkin kamalan vaisu meininki, ja biisit tuntui vain toistensa kopioilta. Jotain räväkämpää ja menevämpää olisi kyllä joukkoon kaivattu.

hame H&M / sukkikset H&M / korkkarit kirppis / laukku kaverin vanha / vyö kirppis / kimono NewYorker / sormukset H&M 

Kuvissa näette sen ainoan vihreän vaatekappaleen, jonka omistan. Ei kun hetkonen, taitaa mulla olla yksi kotilöhöilyneule, mutta se on sellainen erilainen vihreä. Karsastan vihreää jotenkin tosi voimakkaasti, mutta tää hame kiinnitti mun huomion positiivisella tavalla rekissä roikkuessaan. Puntaroin pitkään järkevän ruskean ja räväkän vihreän välillä, mutta päädyin lopulta vihreään. Aina on hyväksi kokeilla jotain uutta ja jännää, vaikkapa inhokkiväriä!

Päivänä jona nämä kuvat otettiin vietin aikaa Roosan kanssa! Roosa teki mulle aivan ihanat ripsipidennykset, joihin oon ihan supertyytyväinen! Lopputulos on samalla luonnollinen, mutta näyttävä. Ja ai että, miten mukavasti nämä mun kesäaamuja helpottaakaan! Ripsien ansiosta ilme on sen verran huoliteltu, että välttämättä paljon muuta meikkiä ei tarvitsekaan. Ripsien laiton jälkeen räpsäistiin asukuvat toisistamme ja mentiin vielä kahvittelemaan. Käytiin Roosan kanssa myös perjantaina herkuttelemassa vohveliannokset, meillä kyllä juttua riittää! :')

kuva Roosan puhelimella räpsäisty

Mikä mun jalkaa vaivaa vikassa kuvassa?!?!?!? :---DD Ihme vinkura..

Mitäs tykkäätte asusta? Löytyykö teiltä jotain värejä, joita ette osaa pukeutumisessa käyttää?

18 kommenttia :

  1. Uuu mikä leidi! Upea kokonaisuus :) Tosi naisellinen ja räväkkä, mutta silti jotenkin tosi hempeä - mystinen jotenkin kun niin montaa eri kontrastia onnistuneesti yhessä :D Mulla ei oo mitään tuollasia värejä, mutta esim vaikka just neonvärit tai keltanen yms ei sovi kun oon niin valkonen :D Muuten ei ois kyllä mitään ongelmaa niiden kans!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitti Anni! :-) Ihanasti kuvailit, en ois ite osannu paremmin sanoa! :') Se on kyllä jännä, miten tuntuu että jotkut värit ei vaan yksinkertaisesti sovi itselle.. Just ihonvärillä on kyllä iso merkitys, miten sopiviksi värit itselleen mieltää!

      Poista
  2. Oot tosi kaunis! Mäkin oon karsastanut vihreää pukeutumisessa ja sinistä myös. Ne ei vaan jotenki oo mun värejä eikä koskaan oo sopinu mulle. Jopa äitini on sen mulle sanonu :-D Mutta sisustuksessa kyseiset värit ovat aivan ihania, rauhoittavia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljonn :-) Jep, sininen on mulla se toinen inhokkiväri, jota en vaan osaa käyttää. Just sellanen räväkkä sähkönsininen ei vaan iske sitten yhtään. Oot oikeessa, ne on kyllä sisustusväreinä rauhoittavia! :)

      Poista
  3. Älyttömän ihana asu ja siis nuo ripsetkin ahh♥ Itse vaan jaksan edelleen haaveilla ripsienpidennyksistä, mutten uskalla laitattaa kun kuulema vie omat ripset sitten mukana:D Pitäis vaan testata, helppis kesällä paljon tosiaan kun muutenkaan käytä meikkipakkelia paljoo kesällä että ruskettuu! Mä nauroin tolle sun jalalle hahah :'D Tosin en ois tajunnu jos et olisi tossa sanonut:D Vihree taitaa muuten olla se väri mitä mäkään en osaa käyttää pukeutumisessa.

    Toivottavasti joku päivä onnistuu että kummallakaan ei oo mitään että päästään näkemään Jenni<33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ripsistä tykkään itekin ihan mielettömästi! :-) Mä pelkäsin sitä kans, mutta mulle vakuuteltiin ettei omat ripset kärsi näistä :-D Saa nyt nähdä miltä ripset myöhemmin näyttää, toivotaan että ois vielä haituvia jäljellä ;) No joo kuule mäkin ihan ihmettelin että mikä mun jalalla on hätänä :'''D Vihreä taitaa aika monella olla sellanen vaikee väri pukeutumisen suhteen! Mullakin oli tosi vaikea keksiä mitä voisin hameeseen yhdistää. No niinpä, toivotaan!! ♥♥

      Poista
  4. Nätti asukokonaisuus! :) Ja kiva tuo vihreä hame. Itsellä menee kyllä kaaaaikki värit, paitsi neon. Mitä sun hiuksille tehtiin, värjättiin vaan juuret? :) Kauniit räpsyttimet. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti! :-) Neonvärit on mullekin hieman vieraita nykyään, nuorempana niitä tuli enemmän käytettyä. Värjättiin koko kuontalo hieman vaaleammalla, mutta ei mitään suurta muutosta, kukaan tuskin huomaa eroa entiseen! :D Niin on, tykkään lopputuloksesta toooosi paljon! :)

      Poista
  5. Oi Jenni, näistä kuvista tuli kauniita! <3 Paitsi toi sun jalka :''DD hahaha! Ihana oot <3 Tykkäsin sun asusta, vihree on pirtee, ja huippua että pukeuduit siihen vaikka se ei omalta tunnukaan! Vitsit, pitää kyllä sun tulla käymään Joensuussa kesällä, jotta päästään taas vohveleille ja höpöttelemään taivaan ja maan väliltä kaikkea<3 Oot huippu :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tuli, kiitos vaan sulle ;) ♥ No joo, ihana jalkani kruunaa kuvat.. :D Sä kans! :* :* Ehkä mä joku päivä vielä totun vihreeseen, hiljaa hyvä tulee! Niin meinaan todellakin tullakin että päästään näkee, can't wait!! ♥_♥

      Poista
  6. Mistäköhän mä aloittaisin... :D No vaikka tuosta vihreästä väristä. Mulla on samainen "ongelma" vihreän kanssa. Jotenkin se tulee kierrettyä kaukaa, kuten myös oranssi, keltainen ja punainen, mutta onneksi parin viime vuoden aikana niitäkin värejä on alkanut löytymään mun vaatekaapista. Loppujen lopuksi ne on aivan ihania piristysruiskeita asuissa! Ja tuota täsmälleen samaista hametta katselin itsekin, mutta en jaksanut sovittaa sitä ja yllätys yllätys, seuraavalla kerralla en löytänyt koko hametta kaupasta!

    Ja ai että nuo sun räpsyt on upeat ♥ Toivon kovasti, että itsekin saisin omat ripset takaisin, mutta saa nähdä nostaako allergiaoireet päätä, jos alan ripsiä taas kokeilemaan. Ripsienpidennykset hyvin sekä oikein tehtyinä on vaan niin kauniit ja elämää helpottava asia..!

    Ja vielä se jäi sanomatta, että todella kaunis asukokonaisuus, josta löytyy vaikka mitä ihanaa ♥ Nuo sukkikset on todella makeat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vihreä on kyllä jännä väri, aika harvoin sitä kenenkään pukeutumisessa näkee! Sellanen hempeä vaaleanvihreä menis kyllä oikein kivasti, mutta tuollainen syvempi metsänvihreä (?) ei oo yhtään niin luonteva valinta, ainakaan mulle. Piristysruiskeita tuollaiset räväkät värit kyllä on, saapahan väriä päivään! :') Äääh voi ei, just noin siinä liian usein käy, että vähintäänkin koot loppuu hetkessä, kun jotain haluaisi :'(

      Niin onkin, Roosa on taitava ♥ Voi ei, tosi inhottavaa ettet voi allergian takia räpsyjä ottaa :/ Mutta toki voihan niitä testata, ilmeisesti liimojakin on hieman erilaisia..? Tosin en hirveästi noista jutuista tiedä, että paha sanoa vinkkejä :D Elämää helpottavat ovat kyllä tosiaankin!

      Hih kiittii ♥

      Poista
  7. Oi miten ihanan romanttinen ja jollain tapaa niin kauniin vintage toi asu on!<3 Mullakin vihreä kuuluu inhokkiväreihin, mutta toi näyttää sun päällä hyvältä!<3 :) Sorruin muuten just tilaan vihreät bikinit!!?? :D!
    Voi että, nuo ripset on tosi kauniit! Ne kyllä helpottas niin paljon päiviä:)♥
    Oot puuhannu taas niin paljo kaikkea kivaa, pian nähhää!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti muru ♥ Kyllähän toi ihan kivalta näyttää joo, kun vaan keksisi lisää kivoja asukokonaisuuksia ton ympärille! :') Hahahah ihana, on varmasti upeet rannalla! ;) Nää on kyllä helpottanut kivasti, ei tarvii meikata läheskään niin paljoa kun rajauksiakaan ei välttämättä tarttee :') Hihii jeeee, toivottavasti saahaan toi nyt onnistumaan ♥

      Poista
  8. Oi että tykkään tästä blogista kokoajan enemmän! Tosi nätti asukokonaisuus ja toi musta rusettisysteemi kruunaa koko jutun :) Mä ite oon tosi fakkiutunu käyttämään tuttuja ja turvallisia värejä; mustaa, harmaata ja khakinvihreää (kirjotetaanko se noin? :o). Aika tylsältä kuulostaa, mutta oon ihan tyytyväine niihin :D Pitäs varmaan joskus repästä kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ihanasta kommentista, tollaset on niin päivän piristäjiä! ♥ :) Tuollaiset värit on kyllä tuttuudessaan yksinkertaisen kauniita, ja monesti erilaisilla malleilla ja leikkauksilla saa kuitenkin paljon aikaan! :) Aina kannattaa kokeilla uutta, kun vähänkin siltä tuntuu ;) Mäkin yritän aina muistaa ton!

      Poista
  9. Tosi ihana asu, mutta silti tuo vihreä saa ihokarvat nousemaan pystyyn. Sulle tuo kyllä sopii mainiosti, itselleni en vaan osaa kuvitella. Sama juttu keltaisen tai punaisen kanssa, mutta ei se oo kuin ottaa riski ja hypätä oman mukavuusalueen ulkopuolelle. :) aivan ihana räpsyt ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenna :) Sitä se vähän tekee mullekin, siedätyshoito jatkukoon.. :--DD Jep, välillä voi olla ihan hyväkin testata jotain uutta, sittenhän se selviää että kannattaako uudelleen kokeilla! :) Kiitos ♥

      Poista

Blog Design by Get Polished