11. elokuuta 2015

11082015

 hame kirppis/Mango / toppi BikBok / korkkarit kirppis 

Pitkästä aikaa reaaliaikaisia asukuvia! Wohoo. Haluaisin usein postata asukuvat heti päivänä, jolloin ne on otettu, mutta usein aika ei riitä. Mulla on myös jonkin verran kuvia jemmassa, ja yritän aina päästä aiemmista eroon. Oon tänä kesänä huomannut asukuvien määrän vähentyneen verrattuna aiempaan, jolloin räpsittiin asukuvia harva se päivä. Yritän panostaa nykyään enemmän kokonaisuuteen, en pelkästään asuun. Nykyään tulee harvoin otettua kuvia kunhan vain jonkun pihasta löytyvän puskan edessä, mikä oli vielä viime kesänä ja talvenakin ihan tavallista asukuvailussa. Eihän nää taustat useinkaan mitään hienoja tai kovin erikoisia ole, mutta kuitenkin aina jotain kivaa vaihtelua. Tänään testailin myös hieman erilaisia asetuksia kameraan, ja tykkäsin kyllä lopputuloksesta! Mitä te ootte mieltä? Huomaako näissä mitään eroa entiseen?

Ihanaa kun on ollut lämmintä! Voi että mä nautin, kun ulkona tarkenee vähemmillä vaatteilla. Kyllä syksyn ja kylmän talven aikana ehtii niitä toppavaatteita käyttää, vietetään nyt kesä kuitenkin kesänä. Plus mun auton ilmastointi ei toimi edelleenkään, joten senkään takia ei tee mieli vetää turhan paksuja vaatekerroksia niskaan :-D Etelä-Suomessa on ilmeisesti vielä paljon lämpimämpi kuin täällä, mutta nautin kyllä jokaisesta vähänkin lämpimästä hetkestä. En usko tämän kesän jälkeen enää turhaan valittavani kylmää kesäisin, hehhe.. Jospa ensi kesä toisi mukanaan lisää lämpöä ja aurinkoisia päiviä :-) Nyt suuntaan kattomaan Greyn anatomiaa, kauniita unia mussut

14 kommenttia :

  1. Ihana kuvauspaikka!! ♡ kuvatkin niin upeita! Ah ootan niin kovasti jo että tuut takas tänne, jotta päästään kuvailemaan yhessä ♡ niin ikävä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoooos muruu ♥ Arvaa vaan miten mäkin ootan, mullakin kauhee ikävä sua!! :*

      Poista
  2. Onpas jälleen kauniita kuvia ja nuo kengät <3 Olet kyllä upea!

    VastaaPoista
  3. Tosi kauniita kuvia Jenni! Ja ihana asu<3 Ihanan rauhallinen tunnelma näissä -huomaa kyllä eron kuvissa ja hyvältä näyttää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Pauliina :') ♥ Ihana kuulla että eron huomaa, pitää jatkossakin uskaltautua enemmän testailemaan uusia asetuksia :)

      Poista
  4. Oo niin kauniita kuvia taas kerran Jenni<3 Upee tuo kuvauspaikka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti Aleksiina :') ♥ Tuolla on kyllä todella kaunista!

      Poista
  5. Onpa söpö asu, ihana tuo toppi! <3 Tausta on kyllä hieno, hyvältä näyttää ja sopii värikkäämmän asun kanssa tuo vähän tummempi tausta. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milla, mäkin tykkään tuosta topista kovasti :-) Kiitos kivasta kommentista! :)

      Poista
  6. VAU!!!! :o<3 Ihan mielettömän kivoja kuvia, tosi tarkkoja. Ehkä parhaimmat mitä oon sinusta nähnyt ja toi paikka on ihan täydellinen. Mä kans tykkään kuvailla asuja jos paikka on itsessään tosi kiva niin asukin näyttää sillo paljo paremmalta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho vau, kiitos hurjasti Jenna :')) ♥ Ihan hämmennyin noin kivasta palautteesta, kiitti! :) Niinpä, ja kuitenkin tausta tekee lopulta kuviin tosi paljon! :)

      Poista
  7. Heti kun näin ekan kuvan niin mulla oli mielessä että pitää muistaa sanoo sulle että sulla on _aina_ niin ihania kuvauspaikkoja ja taustat ihan mahtavia ja erikoisia:'D No oon edelleen sitä mieltä ♥ Mahtava asukin, tahtoo tuon keltaisen topin ♥♥ Tarkkoja on kuvat hei, mäkin haluaisin joten eri asetukset kameraan mutten osaa muuttaa asetuksia kunnolla:<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah voi Kata ihana :-D ♥ Musta taas tuntuu, että mun taustat on varsinkin aiemmin ollu ihan kamalia ja mielikuvituksettomia, ja nyt oon yrittänyt sitten panostaa niihin enemmän :) Mä oon kans toooodella huono säätelemään kameran asetuksia, mutta kaipa harjoittelemalla pikkuhiljaa oppii ;)

      Poista

Blog Design by Get Polished